Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 698
Hei igjen

Jeg har et spørsmål angående såkalte angstanfall/mind racing/ føle at man ikke skal bli bra igjen kall det hva du vil.

Btw jeg har skrevet flere innlegg, men dere skal vite at jeg setter UTROLIG pris på responsen og at den hjelper MASSE.

Så til mitt spørsmål, iom at jeg ble dårlig sist jeg røket i januar og har bestemt meg for å se om jeg er klar igjen. Er det noe tips til hva man skal gjøre hvis dette skulle skje igjen ? hører noen nevner f.eks sobril? vil dette virkelig stoppe en slike dårlig opplevelse/panikkanfall for de er ganske så jævlige :P

På forhånd tusen takk for alle svar
Om anfallet vil komme tilbake så prøv å endre tankegangen din. Stress ned, pust 3 drag og tenk deg om. Du vet selv at det er et anfall og at det ikke er noe farlig.

Sobril eller andre midler er ingen vei. Flytter problemet videre.p
Trådstarter
18 1
Sitat av GodMorgenJuice Vis innlegg
Om anfallet vil komme tilbake så prøv å endre tankegangen din. Stress ned, pust 3 drag og tenk deg om. Du vet selv at det er et anfall og at det ikke er noe farlig.

Sobril eller andre midler er ingen vei. Flytter problemet videre.p
Vis hele sitatet...


Tenker bare at det er greit å ha en nød redning så man slipper det helvete HVIS det skulle skje. Jeg er ikke ute etter å fikse problemet på den måten men hvis jeg skulle prøve og det skjer så skjønner jeg at jeg rett og slett må slutte for godt
Hvis det blir ubehagelig så pust mer enn 3 ganger. Sett deg opp, legg hendene på lårene dine og pust dypt inn med nesa, og sakte ut av munnen. Bruk 7-8 sekunder på utpust. Fortsett så lenge du klarer, men et kvarter bør hjelpe. Det hjelper på å senke pulsen. Eller du kan prøve dette med å tygge noen hele pepperkorn. Ikke prøvd det selv men for noen hjelper det visst. Det kan også være det ikke hjelper, det kan hende du rett og slett må legge røyken på hylla.


Det måtte jeg til slutt. Fikk en ekkel følelse hver gang jeg røyka og da er det ingen vits lenger.
Dessuten er det deilig å ikke være stoner lenger.
Sist endret av NodSquad; 23. november 2018 kl. 12:51.