Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 570
Noen som har erfaring med å lage fotobøker? Ikke hjemmelaget, men type japanphoto sin løsning.

For privat.
Muligens publikasjon.
Har brukt appen til «Fotoknudsen» til å lage fotobøker. Veldig fornøyd med resultatet . Ble ikke skremt av prisen eller
Har brukt fotoknudsen og er fornøyd. Bruker å lage ferdig en bok og vente til de har et godt tilbud før jeg bestiller. De har ofte 40-50% tilbud.
Hva slags bilder tar dere, med hva slags kamera?
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Noen som har erfaring med å lage fotobøker? Ikke hjemmelaget, men type japanphoto sin løsning.

For privat.
Muligens publikasjon.
Vis hele sitatet...
Har bare lagd en (1), men den ble jeg veldig fornøyd med.
De ser fort veldig proft ut og som gave idè, for eksempel til besteforeldre, er det genialt.
Ser en del foto kanaler på YouTube og mange fotografer lager slike. Det har en egenverdi å printe bilder
og hadde jeg følt at jeg kunne ta meg råd til det ville jeg gjort det.
Jeg har kun brukt diverse iPhones .. har et prosjekt på Instagram der jeg driver med svart hvitt bilder resultatet ble overraskende bra (mtp mobilbilder i fotoboken)