Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vært snill å vurder å slå på annonsevisning, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6757 876598
Registrer deg for å skrive svar Trådrulett
jan. 2012
73  30
Hei!

Er en sang jeg har søkt etter overalt som jeg ikke finner noen sted, så jeg prøver her!

Det er en norsk sang og det synges med dialekt. Mulig Bergens dialekten, litt usikker der.
Eneste jeg husker fra teksten er at han gjentar noe lignende som JAKUZZI, JAKUZZI, JAKUZZI par ganger. Det gjør han ofte i sangen.

Anyone?
Not a real gamer
retovio's Avatar
juni 2012
454  23
Norsk artist typ country, eneste jeg husker fra sanger er noe som yippie kay yey det er tid for rock and roll.

noen som mener hvilken sang det er jeg tenker på?
Er bare barnet
KjemikalieX's Avatar
april 2012
Sitat av omgomgomg Vis innlegg
Hei!

Er en sang jeg har søkt etter overalt som jeg ikke finner noen sted, så jeg prøver her!

Det er en norsk sang og det synges med dialekt. Mulig Bergens dialekten, litt usikker der.
Eneste jeg husker fra teksten er at han gjentar noe lignende som JAKUZZI, JAKUZZI, JAKUZZI par ganger. Det gjør han ofte i sangen.

Anyone?
Vis hele sitatet...
Er det bergens(?)rap det er snakk om?
Fra den begrensede informasjonen, så er dette mitt forslag Yakuza - Sushi X Kobe
Gjøgler
laksir's Avatar
nov. 2008
294  130
Sitat av retovio Vis innlegg
Norsk artist typ country, eneste jeg husker fra sanger er noe som yippie kay yey det er tid for rock and roll.

Vis hele sitatet...
Et forslag fra meg
skrukkis's Avatar
mars 2014
45  6
Satt å så Trygdekontoret, deres psykedelika spesial (låta spiller fra 27:44 og utover) og la merke til remixen av 'Moments In Love' (Art Of Noise).
Men de kompetente folka fra NRK klarte jo selvfølgelig å utelukke nettopp den låta fra creditsene... Typisk? Ja, og noe så jævlig det...

Har nå bladd side opp og side ned både discogs, google, spotify, youtube... men til INGEN nytte. HJELP!
april 2013
60  16
Sitat av Klix Vis innlegg
https://www.youtube.com/watch?v=hEja90DjUUU

Noen som vet hvilken sang dette er? Døden på Oslo S remix
Vis hele sitatet...
Peter Pedal av Joystick Jay

Bedre sent enn aldri
Not a real gamer
retovio's Avatar
juni 2012
454  23
Sitat av retovio Vis innlegg

Vis hele sitatet...
Fant sangen, var byjenta av Rotlaus
Er bare barnet
KjemikalieX's Avatar
april 2012
Prøver meg på en utfordring!
Er tidenes vageste beskrivelse,da det er en sang jeg hørt kun én gang på spotify, for 1-2 år siden!

Norsk reggae
Rolig sang
Behagelig mannestemme som synger
En tekst med noe om "Mann med koffert og dress/gress(?)"
Muligens gitarmelodi
På Spotify

Leita etter den i noen uker før jeg ga opp, for lenge siden
Registrer deg for å skrive svar
Moderer