Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  208 13641
Rått og brutalt kopierer jeg IvIoyners tråd om Guild Wars,


WORLD OF WARCRAFT GUILD


Jeg ønsker å starte et wow-guild på realmen Bloodfeather, hvorfor der? jo nå skal du høre:

Realmen er veldig befolket, men det er ingen kø. det er nesten konstant action på BG, lite som skjer mellom 0400-0700 tho men utenom det er det knall. AH er somregel stappet med forskjellig goodies.

Realmen blir "styrt/regjert" av 4 store guilds, disse guildsene nekter nesten blankt å ta inn nye personer - hvis noen slipper inn er det fordi dem har rævslikka seg inn på folk som kjenner de i ledelsen. Og det er generelt ikke så mange. og det er veldig mange gode spillere der ute som ikke får deltatt på noe. Guilds under disse er så fulle av 13-årige "WANT TU GIF ME SILVAR?!? NIID FOR NIGHTBLADE!11".

Jeg er da 60 human warrior, på alliance-siden, hvis folk vil starte på alliance-siden blir det knall da jeg gjerne hjelper folk med quests når dem er lav lvl, har soloet mange gjennom gnomeregan og scarlet monastry allerede hjelper gjerne til med powerleveling.

Planen med dette er at folk når opp til 60 innen så kort tid vi klarer - først da kan vi begynne på det morsomme som er store runs, koselige treff, raids, og så videre. Å bli 60 tar tid, men det er morsomt i fasen opp - syns jeg da (selv om jeg nå har blitt 60)

Jeg vet det sikkert er mange som ikke har character på realmen engang - kanskje ikke noen i det hele? Vel om folk faktisk er interessert, noe jeg tviler litt på så skal jeg gjøre et godt forsøk på å overbevise.

Jeg spiller aktivt, ganske aktivt da jeg er veldig glad i spillet. fengende saker. Guildet skal ha regler som baserer seg på TEAM prinsippet. (together each achieves more).

- Alle deler med hverandre, ikke selging til andre i sitt eget guild, men giving
- Jo mer folk deler og gir til andre i guildet, jo mer vokser guildet og blir sterkere.
- Om man finner noe man virkelig vil dytte på AH for man trenger penger, da tar man det med de andre, så går det nok greit
- Trenger noen hjelp til quests så skal man gjøre det man kan for å hjelpe personen. Det er vanskelig å lage et fint miljø i et guild - men med de folka vi har på nFF som har samme interesser og allerede er integrerte på dette forumet ser jeg ikke at vi ikke skal få det til. De store guildene på denne realmen består mye av krangling og uenighet fordi folk er fra forskjellige nasjoner, kulturer og så videre så det sier seg selv at veldig mange forskjellige meninger kan gjøre at folk der mistrives men holder seg der for de er jo størst.
- Det vil være mer etterhvert om det blir noe av, webside skal opp med domene og alt hvis vi ser nødvendigheten av det.

Det jeg ønsker er å starte et guild på vegne av forumet - da jeg vet at vi har mye gode spillere her. Navnet blir "nFF" eller "Norsk FreakForum". Som sagt er jeg lvl 60 på alliance siden her, og jeg er villig til å hjelpe andre så mye så mulig

Selvfølgelig kan vi ha annen realm og annen faction om folk ønsker det, jeg lufter ideen om denne realmen og den factionen fordi jeg tar meg tid til andre personer i spillet og hjelper selvfølgelig de.

Kom med planer og ideer, jeg er klar til oppstart allerede ikveld fra og med klokken 22:00 om folk har interesse for dette. Jeg har sikkert glemt noe men dette er egentlig for å atter en gang lufte ideen om et WoW-nFF guild som varer og som kan bli noe

Guildnavn: nFF evt Norsk(norwegian?) FreakForum
Faction: Alliance?
Realm: Bloodfeather?
Mål: Bli best, ha det beste guildmiljøet, bruke de mulighetene vi har

Im game, are you?
Er også veldig lei av 13-åringer som enten ikke får til quest på grunn av at de ikke kan Engelsk å må ha konstant hjelp eller at de maser hull i hode på en om penger. Så, ja, jeg er veldig "keen" på å starte en ny guild på den serveren

Edit: Har forresten en level 13 mage der
Sist endret av Sambadelight; 29. desember 2005 kl. 14:46.
skriv nicket ditt her da, så kanskje jeg starter en prest eller noe der og adder deg som friend.
in-game nicket mitt er Arkimedes.
Hvordan er det med nasjonaliteter på Bloodfeather? Mange fra Skandinavia utgjør store deler av population?

EDIT:
Bra tiltak!
bloodfeather er jo anbefalt å ikke lage nye folk på av blizz da, men
Er litt nordmenn der, snubler over endel nederlendere, engelskmenn, dansker og svensker i tillegg. Men er ofte en og annen nordmann som skriker ut en glose midt i Ironforge liksom. det er disse lamerne jeg prater om

Ellers er det som nevnt ingen køer og jeg føler at folk rundt er lette å bli kjent med. Men det er disse store "monopol-guildsene" som irriterer meg, derfor ønsker jeg å kjøre igang et stort men allikevel hyggelig og imøtekommende guild. Jeg er ihvertfall villig til å bruke ressurser på å få opp et guild i dette spekteret
jeg har en human warrior lvl 26 på nordrassil realmen, men hvis dette blir noe av så lager jeg lett en på den realmen..
Level 60 på Daggerspine
Level 60 Kor`ghal
Level 40 Agamagan

Vil ha en på Kor`Ghal jeg ;D
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Jeg er med. Selv om jeg har dårlige minner fra det forige nFF-guildet.
Hvilken class ønsker du av meg? Eller kan jeg velge selv?

Edit:
Har nå laget meg en dwarf priest ved navn Norian.
Sist endret av Antim0n; 29. desember 2005 kl. 16:38.
Tja, priests er sjeldne på høyere nivåer på realmen, spesielt dwarf-priests er mye etterlengtede - og de er en mangelvare på de fleste realms. Så det er alltid kos med dem, men du må velge en class du vil syns det er gøy å spille med først og fremst
Bra tiltak, trenger flere ordentlige guilds!

I min uild er det altfor få folk som er innlogget samtidig, så noe raid eller noe er ikke mulig=( Det jeg savner mest er en organisert gruppe å drive BG med, alliancen er jo ikke akkuratt kjent for å være de beste på BG, siden de flaest bare beiner hver for seg uten taktikk. Er rett og slett lei av å bli mørbanka av horde

Jeg har min character i aszune, lvl 48 warrior, er realmet bloodfeather et realm det er mulig å flytte charactere over på? Er ikke så lysten på å begynne ny character da jeg føler jeg er kommet godt igang=)
I følge en GM jeg snakket med for to måneder siden:
"I nær fremtid vil vi åpne for overføringer av characters til hvilken som helst realm som passer deg, mot at du betaler et lite gebyr."

Som sagt var dette to måneder siden, og jeg har siden snakket med en GM som sa at de nærmet seg åpningen av en slik tjeneste. Det virker også som om det var mulig å faktisk kjøre en horde character over til alliance, og omvendt, ettersom jeg spurte om jeg kunne eventuelt overføre min 60 Gnome Mage på Haomarush til 60 UD Rogue på Sylvanas, og Horde Sylvanas til Alliance Haomarush og svaret jeg fikk da var "ha tålmodighet".
Pretty Princess
Freaken's Avatar
Bra tiltak, tierra.
Jeg har selv en level 60 hunter på alliance siden på realmet twilights hammer, har nylig leavet guildet mitt og jeg har ingenting og gjøre. Jeg har lenge tenkt på og starte en alt, men hvis jeg skal det vil jeg hels ha noen og levle sammen med. Jeg vil gjerne starte en character på bloodfeather og spille med andre nFFere.

Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Jeg starter en ny priest på serven. Hvis det viser seg at jeg faktisk gidder å levle denne characteren. så kontakter jeg deg igjen. Det er så utrolig kjedelig å levle en priest.
Sitat av John B
I følge en GM jeg snakket med for to måneder siden:
"I nær fremtid vil vi åpne for overføringer av characters til hvilken som helst realm som passer deg, mot at du betaler et lite gebyr."

Som sagt var dette to måneder siden, og jeg har siden snakket med en GM som sa at de nærmet seg åpningen av en slik tjeneste. Det virker også som om det var mulig å faktisk kjøre en horde character over til alliance, og omvendt, ettersom jeg spurte om jeg kunne eventuelt overføre min 60 Gnome Mage på Haomarush til 60 UD Rogue på Sylvanas, og Horde Sylvanas til Alliance Haomarush og svaret jeg fikk da var "ha tålmodighet".
Vis hele sitatet...
Tuxeh, er det deg?

[/OffTopic]

Hadde vært kult med et nFF-guild, men jeg må si jeg er ganske fornøyd med guildet jeg er i nå. God progress og snart ferdig med BWL og stash.
Egentlig har jeg vel quitta WoW, men jeg er som en reserve i guildet og kan joine for raids sånn av og til hvis jeg får lyst. Skal nok prøve Ahn'Quiraj litt når det blir åpnet på realmet vårt.
Meh, det er nok det
Jeg starter guildcharteret idag, så får dere logge på og signere de som har interesse for det jeg kommer til å jobbe ganske aktivt med å få guildet på beina og de som trenger hjelp med quests kommer jeg til å hjelpe så mye jeg makter

For all del folkens, velg en class dere liker godt selv, dere skal ikke spille på bekostning av hva som trengs men hva dere liker - selv om priests er needed (pluss en fet pvp-char) så velg for all del en class dere liker å være selv det skal jo tross alt være gøy dette her

Om interessen viser seg å bli stor smeller jeg kjappt opp en nettside med forum, men det blir vel kanskje ikke sånn umiddelbart.
Joiner sikkert om en stund når jeg reinstallerer WoW. :P
charter er straks mekka, dere som er med på leken kan msg meg in-game nå i disse nattetimer, navn: Arkimedes.

for å få det internasjonale looket på guildet ble navnet: Norwegian FreakForum. noen uenige så forandrer vi
Sist endret av Tierra; 29. desember 2005 kl. 22:51.
det er faktisk allerede 4 registrerte på guildcharteret, de resterende som er med i oppstartsfasen og signeringen av chartet får 10g som smiskestart på nFF-guildkarrieren
hvorfor ha Forum med? høres bedre ut med Norwegian Freaks ... for dette er freakFORUM siden det er et forum for norwegian freaks
Er jo i regi av forumet, så tenkte det ble det beste - mye folk som virker interesserte nå så dette ser kanonbra ut satser på at folk er dedikerte til å holde ut starten som kan virke litt kjedelig, det vil bli bedre etterhvert
Jeg roller meg en toon nå.
har snakka litt med Tierra nå så jeg lager meg en account nå for å finne ut hva som er så fett med hele WoW hypen

Hørte desuten snakk om at det fantes ingame pub'er og slikt så jeg kan jo ikek la være


Bare en ting; jeg har vist en .us konto, og det hjelper ikke mye.. og stresser rundt nå så lurer bare på om det ikke er noen som har en 10 dagers trial til overs å gi meg slik at jeg kommer igang jeg også, er kjipt var liksom gira på å komme igang nå..


om noen skulle ha det blir jeg meget takknemlig og greier

kan sendes til meg på Pm eller til ztaale @ EFnet - #nFF
jeg har en ti dagers... kommer på irc nå for å overlevere den
skru på lyset neste gang da og sørg for å lese riktig
Jeg har to guest passes hvis noen vil ha. Send PM.

Min funtastiske gnome rogue heter forresten 'Snikmord'.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Jeg skulle vært med, men har lagt opp.
Si ifra ved eventuelt Age Of Conan guild though
Jeg stikker på jobb om noen timer så jeg får ikke adda de to resterende til guildcharteret før jeg er hjemme igjen kl 23 ikveld - send en in-game mail til meg så tar jeg runden, guildet er garantert oppe ikveld


btw, fikk meg nytt skjold idag

http://img.photobucket.com/albums/v120/ozonen/ark.jpg
Oi, denne tråden så jeg ikke. Takk for din mesasje, tierra.
Jeg og sergeant kan sikkert bli med, jeg har en level 18 Druid (Natt-Alv) og han har en level 23 Hunter (Natt-Alv), men selvfølgelig ikke på samme server. (Vi er på Stormrage)

Bytting er da vel mulig! Men en liten ting, hva skjer med alle oppdragene man har i loggen sin, blir de slettet hvis man bytter sever?
ja du må nok lage helt ny character foreløpig character migration er ikke mulig til denne realmen atm, men vi er en god gjeng allerede så vi/jeg hjelper deg gjerne opp på samme lvl som du er nå iløpet av helgen, jeg ønsker at dette guildet skal funke så im here for your assistance ppl
Jeg er også in, editer denne posten med info seinere eller sender melding ingame

EDIT: Zpiff level 1 Night Elf Rouge. Levle litt etterpå
Sist endret av Skrekkugle; 30. desember 2005 kl. 16:34.
Ah, ser ut til at de har stengt hele greia med at man kan flytte karakterer.
Jeg kommer ikke til å spille så mye fremover, bare 2 uker over nyttår, faktisk.
Da går den første "gratis"-måneden ut, og så reiser jeg til Gambia. Etter det skal klassen min på turne i 3 uker. Og da begynner det å nærme seg skoleslutt ...
Så tror ikke jeg gidder å bli med akkurat nå, blir vel bare å holde på med denne karakteren i et par uker til, og så begynner jeg på ny når jeg kommer hjem.
kan hende jeg slenger meg på i guilden med en ny char.
har egentlig vurdert å legge opp men, kan jo prøve ut om denne guilden holder sammen
Synes alle som har muligheten burde gi det en sjanse.. så blir det morsommere for alle.
Jeg er hjemme ca kl 22:30, da logger jeg også på wow, så er bare å komme innpå da og msg Arkimedes - så er vi igang
guildet er igang har fått oss tabard og alt av ting er iboks - folk quester og koser seg foreløpig, jeg løper rundt og venter på klarsignal for å hjelpe noen

men blir bra dette om folk knaller til og får dette til å bli et aktivt og morsomt guild
Pretty Princess
Freaken's Avatar
Btw, hvis tierra ikke er online, så kan du /w fluffskrekk eller posen, så inviterer vi deg vettu!
Guild Tabard = hot. Thank you, Tierra. (tm)

http://www.astoever.no/misc/snikmord.jpg
Tabarden er i boks ja

logoet som passa best ser ut som de fæle dyra i pacman hæhæ

anyways, jeg har startet alt-char jeg og, dwarf priest - så nå er jeg med de andre i oppbyggingen av chars. det var faktisk artigere å starte på nytt enn jeg hadde trodd

anbefaler folk å joine oss i krigen mot horde og stygge murlocs
Jeg har et par-tre karrakterer på Burning Blade, men der er det ekstremt mange lamere, så vurderer kraftig å starte en karrakter på Blood Feather, og spille med nffere, men er det noen ønsket klasse/rase jeg skal være?
vi har ikke noen paladins enda, om du syns det kan være fett å spille
Paladin it is.
Blir da Dverg, har faktisk ingen dverge karrakterer på noen servere, så før eller siden må jo de testes også.
Edit: Kaller meg otaku, ingame
Sist endret av classic_war; 2. januar 2006 kl. 15:08.
Hvis noen vil bytte sin WoW mot Guild Wars kan dere kontakte meg
Guild Wars var ikke helt for meg. Nå sitter jeg og spiller det på trass, pga. jeg brukte 400 kroner på det
Sitat av Tierra
Tabarden er i boks ja

logoet som passa best ser ut som de fæle dyra i pacman hæhæ

anyways, jeg har startet alt-char jeg og, dwarf priest - så nå er jeg med de andre i oppbyggingen av chars. det var faktisk artigere å starte på nytt enn jeg hadde trodd

anbefaler folk å joine oss i krigen mot horde og stygge murlocs
Vis hele sitatet...
Murlocs på wow er noe av det værste jeg vet, eneste som er være en 1 murloc er 2 murlocs
Skal snart ta guildet noen runder gjennom deadmines tenker jeg, når folk blir 17+. Så om dere skal joine og få med dere fete oppstartsitems så må dere kjøre på nå tenker jeg Jeg løper da igjennom med lvl60'en min så jeg tar ingen drops
Jeg tar meg en titt innom denne posten igjen når de har åpna for å flytte character, har blitt 50 nu så stiger stadig=)
Det kommer ikke til å bli åpnet flere character migration-faser til blood feather-serveren, fordi serveren er full allerede. Hvis du vil ha en ny character der, så må du nok lage deg en ny en.
joiner nå. nick ater.
får se hva jeg blir
edit: ble gnome rouge