Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  167 8507
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Jeg er en av mange som har meldt seg på som betatester
Vil bare vite om noen vet en eksakt dato på når betatesten starter.

Skriv gjerne om andre fiffige saker, jeg har fått m meg mye, men kanshe ikke alt
Jeg har et pressepass som gir meg automagisk adgang til WoW-betaen for Europa, men jeg har ikke sjekket mulighetene mine enda, da jeg har vært litt opptatt.

Selv tror jeg ikke det blir noe stort annet enn en megahype.
"Hype" er å skape store forevntinger. Når han meiner det ikkje blir meir enn hype, så antar Loeve at det ikkje kommer til å innfri til de skyhøge forventningane som er satt.

Er forresten signa opp sjølv. (håper spelet lever opp ^^)
RagnaRock,ALT du trenger å vite er på http://www.wow-europe.com/en
Og Loeve alle som har pressepass får ikke automatisk adgang til closed beta.Hvis ikke du har et uberpass
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Trådstarter
Jeg lurer....
Det står på den euoropeiske betasiden, at authentication keys blir sendt ut via mail. Greit nok det, cdkey er jo kjekt og ha, men hvor dan skaffer man selve spillet?
Noen som har en aning?
Jeg mener ikke diverse hacka versoner (bare dritt). Det ekte lovlydige spillet.
Som spurt: noen som har en aning?
Du laster det ned fra wow siden etter du har fått passord/brukernavn så du kan accesse fila.
Du får link til en side å last det ned.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Trådstarter
Takker!
Er bare interissert i å vite mest mulig før jeg (potensielt) begynner m betatestinga.
/me har meldt seg på betatesten

Ikke lenge til folk begynner å bli trukket ut nå
Jeg gleder meg noe sinnsykt til WoW kommer, men jeg har ikke meld meg på beta testingen, får vel gjøre d da

Offtopic: Fotsopp, den undulatn du har bilde av ligner veldi på min
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av FotSopp
* FotSopp har meldt seg på betatesten

Ikke lenge til folk begynner å bli trukket ut nå
Vis hele sitatet...
Jeg vet! Gleder meg noe så jævlig!
Har siklet etter spillet siden første gang jeg gikk inn på nettsiden deres. Det var vel i 2002 tror jeg....
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
/me installerer world of warcraft stresstest atm
Jeg forstår ikke helt hva som skal skille WoW fra andre, mer veletablerte MMORPG. Everquest 2 og Guild Wars som kommer snart, mener jeg kommer til å gå WoW en lang gang, da vi allerede har garantier for kvaliteten.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Opprinnelig postet av Loeve
Jeg forstår ikke helt hva som skal skille WoW fra andre, mer veletablerte MMORPG. Everquest 2 og Guild Wars som kommer snart, mener jeg kommer til å gå WoW en lang gang, da vi allerede har garantier for kvaliteten.
Vis hele sitatet...
Guildwars er ikke mmorpg, men corpg.
Hva mener du med COPRG?
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Opprinnelig postet av Loeve
Hva mener du med COPRG?
Vis hele sitatet...
Competitive Online Role-Playing Game
Og du mener at av den grunn så kan det ikke også være et MMORPG? CORPG er så vidt jeg vet en undertittel.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Opprinnelig postet av Loeve
Og du mener at av den grunn så kan det ikke også være et MMORPG? CORPG er så vidt jeg vet en undertittel.
Vis hele sitatet...
For meg så er MMORPG ao, eve, everquest, lineage, coh, daoc, uo osv... guildwars er ikke helt det samme.
Den vesentlige forskjellen er at det blir streamet, og at det er gratis. Annet enn det er det små forskjeller på det og andre MMORPG.
Loeve har rett, CORPG er en undertittel under MMORPG.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Trådstarter
Noen som vet cirka hvor mye man må betale i måneden for å spille spillet (når det omsider kommer ut)?
Standard MMORPG-pris. Altså 10 - 15$.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Trådstarter
Akseptabel pris det...
Jepp. Det er i 98% av tilfellene fullstendig verdt det.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Oh, gøy.
Har fått vite at WoW Europa beta starter i slutten av denne måneden, og jeg har fått vite at jeg kommer til å få WoW beta konto!

*gladgutt!*
Jeg har også signet opp som betatester, men tviler på at jeg blir plukket ut.

Har spilt den uoffisielle betaen en del, og selv om man ikke kan gjøre så mye annet enn å drepe monstere for å få exp, så synes jeg det er morsomt. Jeg tror WoW kommer til å bli supert, som resten av spillene Blizzard tidligere har sluppet ut.
dMb.. Er mailene blitt sluppet ut? Faen, det betyr at eg ikkje er blitt valgt ut.. *møse*
Nei, mailene er ikke sluppet ut ennå! De kommer ca en uke før beta'en starter!
Jeg har fått min konto igjennom Panvision, som driver vidresalg av blizzard sine produkter i norge!
Selve betaen starter slutten av denne måneden i følge han jeg pratet med!
Jeg har sittet og spilt på WoW stress test betaen de siste dagene(kjenner en i USA som har fått account ).... er så ufattelig bra, men de må balansere klassene litt, rogue og mage tar helt av iforhold til de andre klassene. Har laget noen filmer fra ironforge og området rundt, kan se om jeg kan legge dem ut senere hvis noen er interessert.
Redstorm, me wants. Si ifra når du er klar med dem.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som vet om det er en uoffisiell server oppe for de vanlig dødelige også? Isåfall, noen som vet hvor?
Ja det er det. Emulert versjon. Du finner mer informasjon på:

Http://www.gotwow.net .com .org husker ikke helt Stund siden jeg spilte emulert, det suger
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
afaik så stengte blizzard gotwow

edit:

Statement from Blizzard Entertainment to the GotWoW? Community

As many of you already know, Blizzard has taken steps recently to stop the development of unauthorized emulator servers for the World of Warcraft™ beta.

While we appreciate the devotion and enthusiasm the GotWoW? community has shown for World of Warcraft, the development of emulator servers directly contributes to the illegal copying of the beta game client and creates the opportunity for people to continue to play on unauthorized servers after the completion of the World of Warcraft beta test.

Some individuals may have helped develop emulator servers under the belief that Blizzard was not opposed to the existence of illegal copies of the World of Warcraft beta game client. However, this belief was incorrect. Blizzard places a high value on its intellectual property and does not condone illegal copies of the beta game client or software that facilitates or encourages the use of illegal copies of the beta game client.

Leaders from various emulator-server development teams, including StormCraft, Vibe, and Khaos, have turned over their code and stopped development of emulator servers. We are asking that those of you who are continuing to operate unauthorized emulator servers for the World of Warcraft beta take this opportunity to voluntarily stop these efforts and turn over your code to Blizzard as well. For a short period of time, Blizzard will grant amnesty to those who comply with this request. Please contact us at for more information.

Thank you for your understanding and for helping us to ensure the integrity of the beta-testing process. We look forward to seeing you in game when World of Warcraft is released!
Vis hele sitatet...
var det jeg synes å ha hørt.
Noen som vet når betatest mailene blir sendt ut?
Tror mailene blir sendt ut i morgen, den 29.

Tvitvi
Som, idag? Fanden.. Bomma eg då. Noken som sitt på Azaroth akkuratt nå?
Tror ikke mailene ble sendt ut idag, for jeg har ikke fått enda. pluss at blizzard har ikke annonsert det på sidene sine...
Så det bør vel komme imorgen
Noen som fikk beta konto ? Ser på siden deres at mail er sendt ut og de vill sende ut flere de neste dagene. Har ikke fått noe her enda men jeg er vel ikke så heldig
Sist endret av kush; 1. oktober 2004 kl. 19:28.
http://www.worldofwarcraft.com/pvp/pvp-article.shtml

Håper man kan bruke negative skills for å bli en slags ond spiller.

Q&A fra blizzard.
1) Is there any plan to implement dungeon maps for instances in the way that city maps are slowly being cycled in?
Dungeons are meant to be explored by players. Therefore, we have no plans to implement dungeon maps.

2) Will there be any kind of web-based stat that would allow webmasters or people that will have blogs or fan sites to show people the current status of their characters?
We plan to have many features like this on our website, such as character profiles and various ladders. Most of what we plan will unfortunately not be ready at the time of release.

3) I recall reading at one time allowing all races to be able to train in ranged weapons. Has this idea been shelved? (ie Dwarf Paladin being allow to train in guns)
Restrictions like these are class-based, not race-based. There are no plans to change this at this time.

4) Arcane Crystals, required along with Thorium to make Arcanite, are they obtainable in the game currently? If not, when will they be added?
They are not available currently; however, we plan to add them to the game in the next patch.

5) During retail, will there be any method to resetting your talents? Maybe like a quest that you can only do x number of times before its permanent.
There will be a way to unlearn talents in the retail game.

6) What do the Altars of Storms in the Blasted Lands and the Burning Steppes do? Are they related to the Dark Portal in some way, or otherwise quest related?
Those locations are indeed quest related.

7) Any plans for more real-time cut scenes like the intros? Perhaps for Life Quests?
Not at this time.

8) Will there be more character creation customization, such as more hair style designs, hair colors, facial expressions, and individual markings / facial hair in upcoming patches, especially on races that seem to lack as many options as others?
Nothing else is planned for launch. In the future, however, we may revisit the options for character customization.

9) Will mobs ever be smart enough to use skills such as Charge, drink potion, or counterspell?
Creatures in the game already do charge and cast many other spells. We will be improving the AI throughout the life of the game.

10) I'm all for tons of high level content, but can we expect to see new low level content after release?
Most of the low level content is finished at this time. New content for all levels will be added after release in the form of content updates and expansions, though, and we plan on having world events in which everyone can participate regardless of level.

11) Does Blizzard realize that the Horde is still lacking in the fun & fluff department (like the Alliance's vendors that sell holdable flowers, or their master chef vendor that sells many recipes, etc.)?
We do realize that such features are few and far between for the Horde at the moment. While we probably will not get such items in by release, the Horde should receive more attention on this front when we add such things in post-launch.

However, in addition to high level content and raids, we are focusing on Horde content in Kalimdor.


12) Will player-made bows be added to the game sometime and/or will more good bows be added?
Bows will not be made via professions at release. There are many more good bows for sale in the world than there are guns, however, so it should be balanced on the whole.

13) Any chance on lowering the cost of bank slots?
We agree that the cost is perhaps too high for the later bank slots. To that end, we plan on changing the costs to 10s, 1g, 10g, 25g, 50g, and 100g in the near future.

14) I'd like to know why cooking doesn't include mana drinks. Even if you made mana drinks artisan only, for higher ones, it would give more people a reason to cook and other people a reason to buy cooked stuff.
There are one or two mana drinks out there currently. There will probably be no additions to this by release, but they are on our list to work on post-launch.

15) What kinds of content will be added to the PVE servers that will make the game fun once a player is maxed out in levels and skills?
Those who reach the cap should be able to find something to do among the variety of raid content, world events, and the additions brought by content updates and expansions.

16) Will there be any revisions of professions and their crafts before release? Some of them feel untouched to me and weak for a long time compared to quest items (and even vendor items) unless you make it all the way to Artisan.
Some professions, such as Leatherworking and Tailoring, are not yet complete. In regards to the relative weakness of the items, crafted items were never meant to replace quest items or random drops. They are intended to supplement your character.

17) Will there ever be a way to effectively role play with our enemies?
Emotes can be used to communicate with the enemy. We feel it is more fun when both sides are communicating and having fun with their own team; communication with the opposing team often becomes very negative and can cause more problems than it is worth.

18) What is your favorite pizza combo and source for those late night sessions?
We try a balanced diet from all the local fast food establishments rather than concentrate on pizza alone.
Vis hele sitatet...
Sist endret av lynzh; 10. oktober 2004 kl. 00:31.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Tenkte jeg skulle informere om at det er en Open beta ute snart til WoW, så hvis du har kontakter i statene så kan du få vedkommende til å melde deg på.

Ville også informere om at Downloaderen er kommet ut, så jeg laster ned open beta nå. Gi meg dask hvis dette er gammelt nytt.
hxxp://www.worldofwarcraft.com/downloads/p..._downloader.exe
Er ikke den openbetaen kun for NordAmerika? Men går jo alltids ann å fikle litt med proxyen da
Jeg fikset med proxyen slik at man ikke trengte å bo i statene. Fungerte flott
Men når starter open beta?
Okei, leste litt, og det begynner senere denne uken. Men den linken du pasta til hvor jeg kunne laste ned beta'n, fungerte dårlig.
Sist endret av skaarj; 1. november 2004 kl. 22:49.
http://www.home.no/wiggles/world_of_warcraft_open_beta_installer_downloader.exe

Enjoy

Edit, ser ut som om den linken jeg fant først ble fjernet... Men lastet opp på home.no konto.
Sist endret av Wiggles; 2. november 2004 kl. 07:08.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Wiggles det der hjelper lite, man må ha konto for å spille uansett..
jess fullstendig klar over det. Men det får man glatt.. Er kjekt å ha det før open beta går ut whatsoever. fordi det er begrenset hvor mange som får laste ned. ergo, hvis jeg da allerede har lastet ned kan jeg spille fra det sekundet de releaser open beta. Mwahahaha! Og alt dette fordi jeg får en til å regge seg for meg. og så gir meg auth key'en.
Det var ingenting der..! på home siden du la ut altså...
Hvor får jeg meldt meg på betatestingen til WoW?
Kunne du ha uploadet den Downloaderen til ftp'n min Wiggles? Pm meg for ftp info
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Like greit å regge seg på fileplanet nå, alle med konto der får delta i open beta. De har addet ganske digg cinematics intro