Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 3842
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Men jeg skal jo ikke ta det på år og dag igjen nå
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men jeg skal jo ikke ta det på år og dag igjen nå
Vis hele sitatet...
Så fint. Det var lurt
Du virker til å være forsiktig nok og fornuftig nok til å ikke få problemer om du ikke tar det mer nå hvertfall på et år eller to helst bare la være. Bruk livet best mulig. Ikke ta det på nytt det blir mindre og mindre moro men det gjelder plutselig alt annet man kan gjøre også i forhold til speed og du merker ikke når du fikk et problem før det har gått lang tid. Amf har ingenting og hjelpe deg med.Du får ikke gjort noe mer effektivt eller bedre og du løser ingen viktige saker på amf. Man bare tror det.

Alle får høre slikt, men veldig mange lurer seg selv sakte men sikkert, vet ikke hva som måtte ha skjedd om jeg skulle latt være de dumme valgene i livet mitt, fordi jeg visste hva jeg drev med innerst inne men tenkte ikke på slikt automatisk ga faen. Trodde jeg lurte noen når jeg ikke ble tatt og at jeg var så smart med rusbruken at det ble en slags hobby å ruse seg på nye måter og forskjellige situasjoner, kjenne åssen ting føltes rusa, se hvor mye jeg kunne chille Max all day yo. Jeg hadde ikke noe problemer i flere år og syns nesten de som kutta all rus eller ikke prøvde noe var veikinger, "haha for en pingle han der må vente en hel uke før han tør å ta noen ting, svakt, så pingle er ikke jeg."
Noen tør ikke prøve mer enn hasj en gang. Mulig det, men hva er poenget med å "tørre" hvis du ikke engang sitter igjen med noe og man i tillegg må holde dette man bruker dager og år på, hemmelig for 90% av alle folk? Kan bli lite å prate om med folk på jobb hvis alt du gj

Du er i den delen av livet hvor du har flest muligheter, håp og potensiale selv om du kanskje ikke synes det er noe spesielt. nye opplevelser, mange folk du blir kjent med og fine minner du aldri vil glemme. Det er ikke alltid alt man burde gjøre er fristende og ingen dør om du gir faen av å til Men det er mange som bryr seg om at du får det til i livet og hjelper med, tilbyr eller nekter deg å gjøre ditt og datt.

Om noen år så er det annerledes, og ingen som prøver å få deg gjennom noe og du får ikke vurdering og tilbakemeldinger på handlingene dine isåfall så går verden videre uansett om du hører på det, og man kan gi enda mer faen enn man kunne. Men da først kan du havne dypere i dritten en du trodde var mulig og ingen andre kan hjelpe deg. Lev for din egen skyld ikke andres, fordi folk forsvinner og vær stolt av det du får til ikke forvent skryt. Lær av feila dine istedenfor å frykte kjeft av det. Forstå konsekvenser ikke vri deg unna.

Ta det folk med rusproblemer på alvor, spesielt amfetamin og heroin. ingen vil gjøre seg avhengig men det er ikke en ting som plutselig skjer, men heller utvikler seg samtidig som man fort endrer grensene sine. Men du vet aldri om det skjer noe forferdelig trist eller vanskelig og da skal det mye til å ikke dempe det med rus. Noen ganger er det kanskje forståelig at en trenger et glass eller en joint for å takle noe, og det er helt greit men svært farlig. Men hvis du er vandt med å ha det fett på dop så frister det sykt når man ikke har det noe greit. Aldri rus deg for å føle deg "bra igjen" takle ting uten rus.

Ha et bra liv, skriv en bok, eller på andre måter legg innsats i å skape noe og gled deg over det, stå på hva enn som skjer. Vær edru og tilstede mest mulig. Det er da det er digg å kose seg av å til.
Sist endret av Bluesky_; 6. februar 2020 kl. 03:16.