Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1784
Da er tiden kommer for at jeg skal kjøre min første testo e kur. (Etter mye hjelp fra forumet her har jeg funnet ut en hel del. Men sitter igjen med noen få spørsmål jeg gjerne vil ha svar på)

Dette er kuren jeg skal ta:
300mg testo i uken. (12 ukers kur)
150mg mandag morgen, 150 mg torsdag kveld.

Har 1 boks arimidex klart.
Kjører 0.5mg annenhver dag. (Eod)
Dette for å unngå bivirkninger.
Trapper ned til 0.25mg om jeg merker at jeg blir slapp.

Har åsså nolvadex klart som pct 2 uker etter kuren.
40/40/20/20


Om det er noe jeg har nevnt ovenfor som dere ville ha endret på så rop ut. :-)

Her er da mine spørsmål:
* Kan glassene oppbevares i romtemperatur?

* Vil 300mg i uken påvirke sinnet mitt MYE? Litt redd for at det skal gå utover venner / familie / kollegaer.

* Blir jeg veldig full av vann under kuren? Og evt hvor raskt etter endt kur vil dette gå vekk?

* Stikke bare i rompeballen eller variere med f.eks lår? Gjerne begrunn.

* Om jeg ender opp med å dra ut 1 helg, iløpet av disse 12 ukene. Evt hvilke stoffer er farligst å konsumere? (Alkohol, e, weed, molly)

* Og siste spørsmål, er det nødvendig med 12 uker? Kan jeg kjøre 8-10 uker? Evt hvorfor, hvorfor ikke (begrunn)


Tusen Takk for all hjelp sålangt, så håper jeg på noen siste pekepinner
før jeg kjører i gang.
Sitat av Jesushesus Vis innlegg

Her er da mine spørsmål:
1 Kan glassene oppbevares i romtemperatur?

2 Vil 300mg i uken påvirke sinnet mitt MYE? Litt redd for at set skal gå utover venner / familie / kollegaer.

3 Blir jeg veldig full av vann under kuren? Og evt hvor raskt etter endt kur vil dette gå vekk?

4 Stikke bare i rompeballen eller variere med f.eks lår? Gjerne begrunn.

5 Om jeg ender opp med å dra ut 1 helg, iløpet av disse 12 ukene. Evt hvilke stoffer er farligst å konsumere? (Alkohol, e, weed, molly)

6 Og siste spørsmål, er det nødvendig med 12 uker? Kan jeg kjøre 8-10 uker? Evt hvorfor, hvorfor ikke (begrunn)
Vis hele sitatet...
1. ja
2. hvor langt er et tau? kåtere, mer energi og tro på deg selv.

3. Du bruker en AI så tviler på om det er snakk om mye. Stor vann oppgang er oftest fordi østradiol er høyt.

4. Nei. Du trenger ikke gjøre det mer komplisert for deg selv enn nødvendig.

5. Umulig å svare på. Weed og alkohol kan øke sjangsen for østradiol øker. Vet ikke med molly.

6.
Du kan kjøre 8-10uker heller en 12.

Hvorfor? Fordi du sannsynligvis har fått det meste ut av det og jo kortere tid du tilfører jo lettere vil kroppen klare å normalisere seg etterpå.
Sist endret av DrPerception; 3. april 2019 kl. 05:03.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
20 8
Har stukket min første sprøyte! 150mg, men begynner å få litt kalde føtter. Er det for sent å ombestemme seg? Evt hva gjør jeg om jeg bestemmer meg for å ikke fullføre dette? I og med at jeg har stukket 1 gang? På forhånd, takk!

Begynner jo å lese masse på bivirkninger og skremmer meg selv nå som jeg er i gang.. hvor mye kan egentlig en 8 ukers kur med 300mg i uka, skade?
Du vil ikke ha mye igjen for 300mg i 8 uker. Skal du bole, ikke tro du kun tar en kur. Du er på for et par år, eller resten av livet.

Angrer du, er det aldri for sent å snu.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Det er liten kur. Selv kjørt 500-1000mg i uka pluss andre ting..

Av egen erfaring hadde jeg sluttet. Hadde det som deg for tre år siden. Hadde lyst men samtidig ikke endte opp med tre år som gikk fra et forsiktig forbruk til helt syke mengder.
. Har i dag nesten null egenproduksjon og får testo fra legen jeg må gå på fast.

Masse bivirkninger. Jeg ble mer sint, høyerenog falsk selvbilde som gjorde at jeg tok valg jeg normalt ikke ville gjort (kjørte rundt med våpen osv selvom jeg overhodet ikke trengte det).. Man får en litt rar mentalitet der mye handler om makt og styrke. Jeg har ikke vært. Sånn før, men begynnte å måle. Folk opp og ned.

Selv folk som var utrente kunne jeg føle var sterkere enn meg fordi de trente naturlig.

. Om du skal gjøre dette så lurer du deg selv nå. En så forsiktig kur tror jeg ikke du blir fornøyd med, og du vil komme til å ta mer og høyere dosere. Også det å slutte når du skal slutte var veldig vanskelig for meg. Fortsatt gjerne ekstra uker og fikk en negativ. Effektivt psykisk den dagen jeg sluttet. (MYE PSIKISK)

Er tidligere rusavhengige. Hadde vært nykter i 2 år men hver gang jeg var på en heftig kur med bla trenbolone så sprakk jeg på rusen fordi det skjedde så stumlre fysiologiske og somatiske forandringer i kroppen at det var vanskelig å takle for meg.


Skal du fortsette så er det bare fint å spre injeksjonen. Så.mye.som.mulig.

Lår, skinke og skulder om du har nok kjøtt der og føler deg trygg på å treffe der (krever ganske lav fettprosent om du ikke er veldig dreven med sprøyter)
.

Iom du er usikker ville jeg sluttet å skrevet en liste med fordeler og ulemper du kan dele her så kan vi med. Erfaring gi deg feedback på om det stemmer eller ikke.


Resultatene fra en kur på testo vil ikke vare så lenge og det vil bli tøffere å trene uten.


I dag trener jeg nykter med normale testo nivåer som jeg får kjemisk av legen. Brukte lang tid på Å finne treningsglede, men er i dag i bedre form etter 6 mnd trening enn jeg var på steroider. Jeg ser sunnere ut, ingen bloat, lavere fettprosent og løfter nesten like mye og løper masse i tillegg.

Ser ingen grunn til å bole i dag og synes selv det er ganske Harry.


Dette er egne erfaringer og akkurat der, folk skrev det samme til meg mne jeg trenger å lage mine egne erfaringer desverre og kanskje du også må. Det.



Skal du gjennomføre det. Være åpen om det her, les masse og finn en lege som kan teste deg før og etter kur....


Lykke til meg valget ditt. Respekterer deg uansett. Det er din kropp!
Sitat av Jesushesus Vis innlegg
Har stukket min første sprøyte! 150mg, men begynner å få litt kalde føtter. Er det for sent å ombestemme seg? Evt hva gjør jeg om jeg bestemmer meg for å ikke fullføre dette? I og med at jeg har stukket 1 gang? På forhånd, takk!

Begynner jo å lese masse på bivirkninger og skremmer meg selv nå som jeg er i gang.. hvor mye kan egentlig en 8 ukers kur med 300mg i uka, skade?
Vis hele sitatet...
Det kan skade med alt fra ingenting til hjerneblødning og hjerteinfarkt. Kommer an på din genetikk og hvordan forholdet i kroppen din er under kuren.

Viss du ikke ønsker fortsette nå etter 1 stikk, så er det greit.. Bruker du over lengre tid bør du ha en god PCT.
Trådstarter
20 8
Tusen takk for gode og forståelsesfulle svar! Hadde forberedt meg på mye tyn siden jeg hadde kastet meg i det og fikk kalde føtter..

Men ja, så om jeg vil så kan jeg stoppe nå uten problem? 1 stikk med 150mg.

Jeg har arimidex og nolva liggende, trenger jeg å bruke noe av det når det er snakk om bare det ene stikket?..

Jeg forstod etter første stikk at dette er rett og slett ikke den personen jeg vil være..
Klokt valg, er bare å hoppe av, du vil ikke merke så mye og du trenger heller ikke noe nolva eller arimidex da produksjonen din ikke vil bli påvirka noe
Jeg ville ikke brukt pct, prøv uten.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Bare å hoppe av. Du vil nok svinge litt om et par uker, men antakeligvis ikke noe.

Sikkert litt mer libido nå et par uker, men iom du ikke forntloaded med dobbel dose merker du kanskje ikke mye.

Skulle ønske jeg hørte på den stemmen du velger å høre på nå for 3 år siden, men samtidig angrer jeg aldri på ting som har skjedd. Da hadde jeg kanskje ikke vært der jeg er i dag og så fornøyd. Som jeg er nå...
.
Trådstarter
20 8
Tusen takk! Da stopper jeg og fortsetter slik jeg alltids har gjort! Ingen snarveier og tar vare på helsa mi! Veldig glad for at jeg tok til fornuft her.. og faktisk endte opp med å skrive her en siste gang når jeg ble usikker.

Ha en fortsatt fin vår.
Hvis du ikke har noen spesifikke mål med kuren, er det like greit å la være.

Det er mulig at en kur vil forsterke noe av personligheten. Er du en drittsekk som slåss i fylla, så blir du ikke mindre aggresiv på hormoner.
Du ville nok ikke hatt noe særlig bivirkninger under den kuren der, og du ville heller ikke fått så stor avkasting med 10 uker med 300mg per uke, men dette trengs ikke å diskuteres her og nå.

Klarer du deg uten er det bare tipp topp.