Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1198
Hei. Er det noen som har bestilt modafinil fra utlandet før? I så fall, hvordan gikk det? Finner ingen informasjon om straffenivå for innføring av modafinil, og vet heller ikke hvor stor sannsynlighet det er for at pakken blir stoppet i tollen. Hvis jeg bestiller, og pakken blir stoppet i tollen, kommer politiet på døra da? Litt kjipt å få politiet på døra når man bor hjemme hos foreldrene sine.
Noen som har bestilt dette fra utlandet før og kan fortelle meg hvordan det gikk?

- student som ønsker å utnytte hjernens fulle potensial
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Brudd på legemiddelloven. En bot på rundt 3-4000 er vel å forvente om det regnes som personlig bruk. Blir det stoppet "vet du ingenting om det" og "noen andre må ha bestillt det". Du slipper lett unna. Tviler på at det blir razzia, men det er helt umulig å vite.
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Så lenge du nekter, må de bare gi seg. De har ikke ressurser å bruke på sånt, særlig om det ikke er snakk om store mengder. For min egen del, må jeg innrømme at jeg ble litt skuffet av modafinil, etter å ha brukt attentin/amf sporadisk for "skippertak" osv. Grunnen er vel egentlig at jeg synes det krever like mye selvdisiplin for å klare å jobbe på modafinil som uten, men resultatet blir merkbart bedre.

For å skille mellom de to typene (som er mer forskjellig enn folk tror) på enkel måte, er å se på amfetamin(preparater) som kvantitative prestasjonsboostere (du får gjort mye, fort), mens modafinil fungerer kvalitativt (du får ikke gjort så mye (med mindre du har selvdisiplinen), men det lille du får gjort er så grundig gjennomført som du får det. Slik tenker jeg at attentin/amf egner seg best hvis du har en stor innlevering foran deg, og dårlig tid, mens modafinil egner seg bedre for eksamen, der du ikke har noen distraksjoner og jobber kontinuerlig uten pauser

Hvis du vil være safe når det gjelder bestilling, så gå for Poste Restante.