Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 482
Anonym bruker
"Irritert Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er en student som vill anse meg som en ´´funksjonell narkoman´´, jeg har resept på ritalin pga ADHD, som jeg sniffer siden da føler jeg at jeg får mer ut av selve medisinen (noe vill kalle dette misbruk av resepten) å pleier å ta et par rivotril i uka siden jeg blir så kokt i hue pga skole og ritalinen.

Så røyker jeg vanlige sigaretter itillegg siden, siden jeg føler det er en perfekt kombo på en studiedag med ritalin.

Tingen er at jeg skal iforbindelse med jobb og studie ta kurs som jeg er usikker om må fremlegge legeatest med pisseprøve og blodprøve. Jeg har selvfølgelig noen måneder på meg, men trenger tips til nedtrappingen av benzoen slik jeg ikke blir bannlyst fra både jobb og studie.

Føler jeg har en fantastisk balanse mellom skole, ritalin og benzo for å unngå å være et nervevrak mens jeg studerer. Men trenger råd til hvordan å prøve å kutte ut benzoen eller alternativer som ikke går utover pisseprøver og blodprøver.
Anonym bruker
"Irritert Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Her er en daglig rutine på en slitsom dag:
1. Våkne opp 0600 og sniffe ørlite ritalin
2. lage frokost, ofte enkelt og lite med tanke på ritalinen
3. Sniffe ærlite mer ritalin
4. Ta en sigg for å roe ned ritalinen på vei til universitetet
5. Studere hele dagen til fra rundt 0745-2200
6. Ta en øl og 2 med kollektivet å se en film
7. Poppe 2 rivvo, og sette på en film i leiligheten
8. repeat.