Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1479
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, sliter endel med benzo abstinenser for tiden, da i hovedsak rivotril, og det går på helsa løs, både fysisk og psykisk. Har til og med hatt selvmordstanker..

Helt jævlig å bare gå ut døra eller komme seg på butikken er det.. tør jo faen ikke gå til lege en gang!

Har dere råd? Finnes det f.eks et c-preparat eller noe annet som funker mot dette marerittet? Får ikke nedtrappingsplan fra legen da han er restriktiv på det, noe jeg synes er uforsvarlig, men sånn er det..
Det høres ikke noe godt ut! Hvor lenge er det siden du sluttet?
Dårlig av legen din å ikke deg en nedtrappingsplan, da cold turkey på slike preperater er jævlige. Seroquel er et antipsykotika i c-klassen som du evt kunne prøvd? Den er søvndyssende i lave doser, og hjelper både på uro og angst.
Anonym bruker
"Svak Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anbefaler også Seroquel til søvn. Ingen rus verdi, og veldig søvndyssende. Hjalp meg veldig gjennom abstinenser benzo. Du vil føle deg mye bedre bare du får sovet greit. Tipper legen din skriver ut dette uten å nøle.
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For meg hjalp det å ta en shot 60% før jeg går ut døra om morgenen.
Zyrtec har litt angstdempende effekt og fåes kjøpt i de fleste butikker.
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Zyrtec har litt angstdempende effekt og fåes kjøpt i de fleste butikker.
Vis hele sitatet...
Har du noen kilde på det eller er det personlig erfaring ? Bruker Vallergan som er mye kraftigere og opplever kun døsighet og bedre søvn. Atarax er et middel som skrives ut mot angst, men denne har også bare døsighet som «birvirkning». Ser for meg at man må spise en god håndfull Zyrtec for å bli slapp. Zyrtec har ingen sedaterende effekt.
Vet ikke med angst og uro, men blir iallefall personlig en del trøtt av 2+ Zyrtec. Så det funker iallefall på søvn, men selvfølgelig ikke bedre enn Circadin og Seroquel.

Har derimot fått godt utbytte av å benytte opiater innimellom. Spesielt den første uken etter seponering, men det er ikke noe jeg vil anbefale dersom du føler at du kan klare deg uten. Men for meg hjelper det å ha noen dager å se frem til hver måned hvor jeg kan endelig få slappet av litt.

Går selv gjennom benzo abstinenser for tiden etter litt over 2 år med et nesten konstant forbruk av Valium og Rivotril.
Sist endret av Who?; 25. februar 2019 kl. 01:34.
Anonym bruker
"Ergerlig Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Slutta nå desember etter lan