Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2999
Palexia, en ny opiode/smertestillende, noen prøv det?

Er rimelig nytt preparat her, men tidligere brukt endel i USA.

Noen som har erfaring med det kontra Oxy, Ketorax osv. ?
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nettopp kommet hjem fra en skulderoperasjon, og fikk med meg et brett Palexia 50mg og noen brett Paralgin Forte, ingen planer om å misbruke dette. Men vil ha det litt ekstra fint akkurat i kveld, er det noen triks for å piffe disse opp litt mtp. At dette er depottabletter?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nettopp kommet hjem fra en skulderoperasjon, og fikk med meg et brett Palexia 50mg og noen brett Paralgin Forte, ingen planer om å misbruke dette. Men vil ha det litt ekstra fint akkurat i kveld, er det noen triks for å piffe disse opp litt mtp. At dette er depottabletter?
Vis hele sitatet...
Tviler på at dette er noe du har fått foreskrevet for å ha det ekstra fint en kveld, så dersom du ikke har planer om å misbruke dette, så anbefaler jeg å ikke bruke tablettene til annet en forskrevet for da misbruker du.