Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1411
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De siste 3 dagene har jeg snorta jævli mye heroin, dette er første gang jeg har tatt heroin.
Med heroin har hakking av tenner kommet. Dere vet når dere fryser? Slik hakking har det vært, og det skjer ikke når jeg fryser. Noen som har opplevd noe lignende?
Er og jævli forstoppet, og da jeg var liten brukte min mor å gi meg røde piller når jeg var forstoppet. Vet de er reseptfrie, men husker ikke hva de het. Noen som vet?
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
forstoppelse er veldig vanlig på opiater. det er noen piller som heter dulcolax som hjelper. de er ikke røde. Men de kan tas når du legger deg og du vil mest sannsynlig gå på do når du våkner. ellers kan du ta klatter som funker etter 5 min

edit klyster
Sist endret av Veggen; 23. februar 2019 kl. 03:58. Grunn: slo sammen innlegg
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er og jævli forstoppet, og da jeg var liten brukte min mor å gi meg røde piller når jeg var forstoppet. Vet de er reseptfrie, men husker ikke hva de het. Noen som vet?
Vis hele sitatet...
Er det Minifom du tenker på, i så fall er disse mot magesmerter som skyldes mye luft i magen, ikke forstoppelse.
Noe du kan forsøke er Movicol som er et pulver som blandes i vann og drikkes, dette er et middel som kan brukes for alt fra treg mage til forstoppelse og har normalt lite bivirkninger.
Alternativt kan du forsøke Toilax, brukes vanligvis for å tømme tarmen i forbindelse med røntgenundersøkelse eller kirurgiske inngrep, men kan også brukes ved forstoppelse og det følger også med et lite klyster.
Sist endret av Veggen; 23. februar 2019 kl. 04:13.
jamen yolo da.
luni's Avatar
Pursennid er røde.