Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2685
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hey. Går rett på sak her egentlig.

Bruker en god del amfetamin i helgene, og kjører ned meg selv igjen med xanax. (De er orginale forresten). Er nå på peppern dag 3, har blackout fra mer eller mindre alt sammet og livet suger, hele den greia der. Siste døgnet har jeg vært ekstremt trist og lei meg, noe jeg ikke pleier å være når jeg er rusa. (Kan bli loka og sitte å bare stirre osv) men aldri sånn som nå. Har jo naturligvis bygd opp en toleranse av stålkvalitet så å få pepper rusen idag satt langt inne, men fikk den til slutt etter x antall linjer. Resultatet ble bare at jeg hatet alt og alle, spesielt da meg selv. Supernoia med stengte gardiner og låst dør, og turte ikke å ha i mere en 1 ørepropp når jeg hørte musikk har også en slags smerte på baksiden av kneet, en «strekke» feeling på en måte så reflekterte litt fram og tilbake om dette er et symptom på noe alvorlig har nå inntatt 4mg xanax over 6 timer for å roe ned, noe som selvfølgelig hjelper
Ser for meg at morgendagen blir en sånn stirre-i-veggen dag der det er umulig å gjøre noe produktivt, og lurer med det på om noen har tips til hva man kan foreta seg på slike dager?
Lurer jo også på sakene lengere opp i tråden, erfaringer, kunnskap, smerte øverst i leggen, pepper + xanax blanding osvosv.

Takk på forhånd, hilsen en som er verdensmester i å dra det for langt
rett på sak ja, det eneste alvorlige her er ditt rusproblem :P

tips til slike dager vil jeg si er søvn, bønne, gaming, tv o.l. husk mat og vann/juice, detta går over
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
At problemet mitt er rusbruken er det ingen tvil om. Hadde helsevesenet vært kapable til å hjelpe uten at man mister alt man har vet jeg jo garantert hva jeg skulle gjort

Men takk for svar
sitter litt i samme båt selv, klart å kutte den mest destruktive bruken, men ikke før jeg fant en lege som var med på å prøve altmulig på meg og så forbi rusbruken.. endte med srri og benzo på resept, har hjulpet veldig på giftigheten av det jeg inntar og mer stabilitet, selv om jeg er langt fra "clean" enda.
ikke gi opp helsevesenet, passer ikke legen, psyk, evt inleggelses sted, så bytt til du finner noe(n) som kan funke..

15 år borte pga rus nå, og mer vil det bli. ikkeno imot rus, men må brukes riktig med respekt, desverre er det ikke alle som klarer og beherske seg selv med det, meg selv en av dem.

håper du får kontroll og kan nyte å skeie ut en gang i blandt!
Sist endret av Munted Artist; 24. februar 2019 kl. 17:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.