Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1293
Hei, har nylig fått tak i en blotter (typ 150-200ug) så ikke det mest potente. men lurer på om eg skal ta det nå som det er snø eller vente noen uker til snøen er vekke. Har tidlig prøvd fleinsopp (3.5g er største dosen) og turet helt ut til en annen dimensjon, heldig som har mye flein voksende rundt der eg bor. men er første gang eg skal ta LSD og hadde sittet pris på noen gode råd fra folk som har prøvd når det snør og eventuelt begge deler.
Sist endret av Meuhi; 12. februar 2019 kl. 13:42.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Lsd virker ikke i minus grader hehe.

Sorry bare måtte.

Ta det når du føler det er best for deg høres ut som du har lyst på ek sommertur så vent til sommeren du å gled deg til en fin tur...
Lest flere triprapporter av folk som har tatt det om vinteren, og det virker ganske stilig. Konseptet snø blir veldig spesielt, du kan bryte hånden igjennom det og forme det som du vil attpåtil. Flere rapporterer at hvert snøfnugg som daler ned har forskjellige farger. Kunne godt ha tenkt meg å prøve selv, men gode klær blir selvsagt et must. Ville ikke bevegd meg så langt unna huset/hytten om du tar en middels dose

Skal ligge flere rapporter om dette på Erowid.
Sist endret av SoppVandreren; 12. februar 2019 kl. 13:53.
Trådstarter
23 0
Sitat av iamaddict Vis innlegg
Lsd virker ikke i minus grader hehe.

Sorry bare måtte.

Ta det når du føler det er best for deg høres ut som du har lyst på ek sommertur så vent til sommeren du å gled deg til en fin tur...
Vis hele sitatet...
Heldigvis er det ikke minus grader men ca 5-7 grader fremover

Sitat av SoppVandreren Vis innlegg
Lest flere triprapporter av folk som har tatt det om vinteren, og det virker ganske stilig. Konseptet snø blir veldig spesielt, du kan bryte hånden igjennom det og forme det som du vil attpåtil. Flere rapporterer at hvert snøfnugg som daler ned har forskjellige farger. Kunne godt ha tenkt meg å prøve selv, men gode klær blir selvsagt et must. Ville ikke bevegd meg så langt unna huset/hytten om du tar en middels dose

Skal ligge flere rapporter om dette på Erowid.
Vis hele sitatet...
Varme klær har eg nok av og bor et stykke unna mange folk, er på en gård så er mye opne plasser med fin utsikt tenker å holde meg en 10 minutters gptur unna, ned til sjø eller noe for en god solnedgang. Desverre skal det ikke snø mer og det med forskjellige farge på snøfnugg høres gangske interresant ut
Sist endret av Meuhi; 12. februar 2019 kl. 14:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vintertur høres jo kjekt ut det.
Bare å passe på klærne som folk sier lengger opp, og tilslutt er det jo bare hva du har lyst til selv som spiller noen rolle, men for meg høres det helt fantastisk ut å ta i mot våren i Lucys selskap. Ville ventet enda litt til.
Anonym bruker
"Skeptisk Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok 120, svært sannsynlig at det var en mindre dose enn det jeg trodde.

Trippet ikke da jeg var ute, vet ikke hva som var årsaken, hadde kanskje litt for høye forventninger.
For meg var det derimot ikke noe spesielt å være ute.
Chill å ture i snøen, ta på varme klær å ak litt i snøen
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lsd på våren er helt rått. Spesielt etter det har grodd litt og snøen er borte. Å se livet komme tilbake på tur er magisk.

Ellers kunne jeg faktisk tenke meg å prøve på vinteren da stjernehimmelen er på sitt beste.

Legg igjen en rapport da
Trådstarter
23 0
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Lsd på våren er helt rått. Spesielt etter det har grodd litt og snøen er borte. Å se livet komme tilbake på tur er magisk.

Ellers kunne jeg faktisk tenke meg å prøve på vinteren da stjernehimmelen er på sitt beste.

Legg igjen en rapport da
Vis hele sitatet...

Skal gi en update her inne på hvordan det var, men ja å se en helt klar himmel hadde nok vøre noe for seg selv <3
Det er ingen fasit på hvordan man tar lsd riktig. Folk som skal være så sinnsykt spirituelle, eller må ta det i naturen ser jeg ikke helt greia til (Ikke meningen å støte noen her).

Selvfølgelig vil det være faktorer som kan gjøre en trip bedre, men jeg vil si at dette er inviduelt. For min del, hvis de positive sidene veier opp for de negative så er det en vellykket trip i mine øyne. Det er selvfølgelig greit å ha en plan og planlegge ordentlig før man kaster seg ut på en større trip.