Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 13295
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg snuser nå vanlig general porsjon (classic), men vil ha en snus som er enda litt svakere - ikke når det kommer til "smak", "sviing" eller annet vrøvl, men mengde nikotin

Jeg leter og leter, men finner faen ikke noen oversikt over dette. Og svarene på forskjellige diskusjonsfora er alle idiotiske, så jeg vender meg til freakforum.

Noen som vet hvor jeg kan finne informasjon om dette? Hvis dere vet snustyper som inneholder mindre nikotin enn den nevnte, så kan dere også skrive om dem.

Den må gjerne være mild på smak, jeg liker ikke at snus gjør vondt.

Takk.
Synd snusen med kun nikotin i ble ulovelig, da den ikke hadde noe tobakk i seg

og ble ulovelig da den ikke havnet under tobakkreglene, så det var et nytt "dop".
Sist endret av TheSnowySapmi; 5. januar 2019 kl. 00:45.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Eventuelt: Jeg er litt lei av den dårlige ånden snus gir, er disse hvite snusene til Epok noe da? Andre forslag? De må ikke være sterkere enn alminnelig general porsjonssnus, og ikke bestå av sviende mint eller lignende.

Til informasjon har generalsnusen en nikotinmengde på 0,85 %.
Snus deles opp i styrkegrad 1-4, general har styrke 2 om jeg ikke tar helt feil, men ser snuslageret har en General porsjonsnus med styrkegrad 1.
Snuslageret oppgir mengde nikotin og styrkegrad, så kan jo se om du finner noe av interesse der.
Selv snuser jeg Skruff slim og Epok, liker smaken på Epok purple intense, men den kan være litt sterk og svir ganske mye i begynnelsen.
Fordelen med Skruff er at den renner mye mindre enn general og mange andre typer snus.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk, den siden var nyttig. Det ser ut til at det er den jeg snuser, General No3 Classic Porsjon med 8 mg nikotin/g.

Det finnes kanskje ikke svakere enn dette?
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mocca ����
skruf original fresh, eller epok ikke intense, kan også anbefale g4, dem tror jeg du hadde likt mer. g4 all white blue den er jevli nice for nygebgynner. husker når jeg bestemte meg for og snuse. Da skulle visst jeg ha epok lime intense. endte opp med epok mint. takk jesus for det. epok mint var til og med nesten for sterk.
Skruf fresh superslim white er lite imponerende mtp. Nikotin. Ellers har du mocca snusene som er veldig nikotinmilde. Nikotininnhold kan googles i snustyper, men husk at posestørrelser også er en faktor.
Sist endret av Relevant; 5. januar 2019 kl. 17:47.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Da prøvde jeg meg på Skruf super white fresh slim #2, og den var grei med tanke på nikotinen, like sterk som den generalen.

Men satan så maltrakterte innsiden av leppene blir, rynkete og såre. Det skal ikke være noen hemmelighet at jeg mer eller mindre konstant går med en snus, enten på høyre eller venstre side, noe som alltid har gått fint og som kanskje er hovedgrunnen til at jeg har holdt meg til general.

Selv om jeg har snust i ti år, har jeg egentlig ikke peiling. Er det noen som vet hva dette avhenger av? Jeg tenker på den innskrumpede, rynkete, såre fornemmelsen som sikkert de fleste snusere kjenner til. Er white-snuser hardere for leppene?
Prøv en boks med Skruf super white cassice slim #2

Føles svakere enn de fleste, og jeg får ikke samme rynkete leppa av den.
Det er også den eneste snusen jeg klarer å gå med i timesvis uten å bytte ut, så blir billigere for lommeboka for min del også.
Smaker mildt av solbær og mint, spicer den selv opp tidvis med å slippe en dråpe stevia på hver porsjon, da jeg syntes den smaker ennå bedre av dette når den begynner å renne.

Ellers bruker jeg en boks med General G4 No3 Fu Zn All White Ex Strong om jeg føler for å ha noe med litt mer nikotin i.
Føles heller ikke hissig mot leppene.

Epok føles for meg hissigere mot leppene enn disse to jeg har nevnt, antar det har noe med saltinnholdet å gjøre.
Noen av dem err bra på smak, men syntes totalt sett ikke at de er noe.
Sist endret av Lanjelin; 6. januar 2019 kl. 15:49.