Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 761
Ey fellow freaks!

(Har adhd og går på concerta 36mg depot og rivotril 2-4mg dagen mot GAD, nevropatiske smerter og insomnia, så kan si jeg har litt til moderat benzotoleranse nå, alt på resept fra psykriater)

En venn av meg pleier å fikse pepper til noen kvelder der vi koser oss med 2-3 striper og 1-2 øl, men nå fikk han inn 0.5g crystal.

Testet det og slo ut som crystal så vi tok en fallskjerm hver og nå er jeg kjempevåken og lurte på om det er effektivt å knaske 2*2mg rivo for å få sove?
Som nevt tidligere har jeg fått en lav til moderat toleranse for rivo. Så spm. blir kan det knaskes 1-2mg til? For jeg er litt for våken til å sove nå.
Er du god og speeda, kommer du ikke til å få sove av et par rivo. Tvert imot vil du antakelig bli veldig oppstemt og finne på noe dumt. Vent med dem til du kjenner at du er godt på vei ned.

PS. Husk at meth varer vesentlig lenger enn regulær amf.
Sist endret av kallisti; 1. juni 2018 kl. 01:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Burde funke det. Men avhengig av hvor lenge du har tatt de så er det også mulig at du må opp i 3-4 x 2 mg før du får sove, spesielt når du har insomnia i tillegg. Selv så ville jeg ha startet med 2 stk, ventet 1 time og økt med ytterligere 2 eller 3 tabletter, avhengig av effekten du fikk av de første 2. Men vær oppmerksom på at maks plasmakonsentrasjon for Rivotril er opptil 4 timer.

Det beste ville naturligvis vært at du ikke tok mer enn 1/2 tablett, da du risikerer å få mindre effekt av tablettene de neste 1-3 dagene dersom du øker dosen så drastisk ikveld. Dette er iallefall min erfaring.

Er forøvrig enig med kallisti om at du burde vente til du føler at du er på vei ned. Det siste du ønsker er å våkne opp i en fengselscelle imorgen tidlig fordi du fant ut at det kunne være en god ide å rane den lokale politistasjonen med en vannpistol.
Sist endret av Who?; 1. juni 2018 kl. 01:27.
Trådstarter
27 7
Sitat av kallisti Vis innlegg
Er du god og speeda, kommer du ikke til å få sove av et par rivo. Tvert imot vil du antakelig bli veldig oppstemt og finne på noe dumt. Vent med dem til du kjenner at du er godt på vei ned.

PS. Husk at meth varer vesentlig lenger enn regulær amf.
Vis hele sitatet...
Droppet litt før 20:00 så er forbi peaken var kuttede greier så varte ikke lenge. Kjenner jeg er på nedturen.

Sitat av Who? Vis innlegg
Det beste ville naturligvis vært at du ikke tok mer enn 1/2 tablett, da du risikerer å få mindre effekt av tablettene de neste 1-3 dagene dersom du øker dosen så drastisk ikveld. Dette er iallefall min erfaring.

Er forøvrig enig med kallisti om at du burde vente til du føler at du er på vei ned. Det siste du ønsker er å våkne opp i en fengselscelle imorgen tidlig fordi du fant ut at det kunne være en god ide å rane den lokale politistasjonen med en vannpistol.
Vis hele sitatet...
Poppet rivoen da jeg kjente peaken slik den skulle begynne å ta effekt når jeg startet på nedturen siden den bruker lang tid på å nå maks plasmakonsentrasjon. Var kjip meth tbh. Kjenner jeg er på nedturen og har vert der en stund og rivoene begynner å sparke litt, men fortsatt ikke nok. Tar tipset og venter til det er gått en halv til helt time før jeg eventuelt tar 1mg mer.
Sist endret av Hateful8; 1. juni 2018 kl. 01:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.