Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  117 9081
I like turtles
Skyfex's Avatar
Var et par i klassen min som drev på med dette.. utrolig teit egentlig. Fjortislek
mann's Avatar
Trådstarter
"Du er ikke voksen før du tør å være barnslig" :P
Men det er fjortislek ja.
King of Spooning
Acidous's Avatar
Var jo oppe i nyhetene det å besvime seg selv på skolen da.
Masse drittunger på en ungdomsskole eller noe slikt som drev med det.
Var en fyr de andre ikke tok i mot da, så han deisa rett i bakken og knuste nesten trynet

Han var bare heldig som slapp unna med alle tenna i behold
mann's Avatar
Trådstarter
Haha
Fasinerende er det uansett :P
Opprinnelig postet av Unknown
Men jeg vil iallfall påstå at dette er 10 ganger mindre helseskadelig enn narkotiske stoffer.
Vis hele sitatet...
Gjøkhue. Det er få narkotiske stoffer som er farlige ved én gangs bruk, du må jo misbruke dem for at det blir farlig. Dette 'trikset' ditt blir jo det samme som å sniffe lightergass omtrent.

Hvis du hadde begynt å gjøre dette flere ganger daglig, med en 'morrasvimings' osv. tror jeg ikke huet ditt hadde tatt det så pent i lengden.
Mantus: Er det du skrev om formfett fakta? I såfall, hvilken gass er det man inhalerer? Prøvde å se på boksen, men det sto ingenting, vil helst vite hvilken gas det er først, liker ikke helt tanken på å inhalere noe jeg ikke vet hva er.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hmm, kan ikke være lystgass? Lystgass brukes iallefall til kremdispensere... (Jeg skal snart kjøpe meg noen pakker med lystgass på jernia, 10stk for 70kr eller noe )
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
okey: Det som skjer når man gjør dette, er at man ikke får oksygen til hjernen. Derfor "besvimer" man, har gjort dette noen ganger. Og ja det kan være spennende. Når man er "besvimt" drømmer man ett eller annet, eller noe. Og når man våkner, så er det sånn: "Ka i helvete var det som skjedd, hæææ"
Minner meg faktisk litt om salvia.
mann's Avatar
Trådstarter
Jippi!!
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Men uansett så er ikke dette noe Schizoma anbefaler, for han holder seg helst til ufarlige droger
Tias: Lystgass har jeg lyst til å teste, men får man kjøpt det på jernia? Skal man bare gå å spørre etter lystgass?
mann's Avatar
Trådstarter
Haha, tviler.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Nei, jeg tror ikke det er det lureste du gjør. De selges som gass til krem-dispensere. Tror du bare kan gå å se om du finne noe, event spørre etter disse da din mor har sendt deg på handletur . Har ikke testet selv enda, så jeg har ikke helt peil.

Se forøvrig: ********************

Edit: Beklager, redigert bort grunnet redsel for fjortisfaktor.
Sist endret av Tias; 18. juni 2003 kl. 00:47.
faen, lystgass så morsomt ut, og det kan jo ikke være så farlig siden tannlegene bruker/brukte det!
mann's Avatar
Trådstarter
"Tenk om du ler så masse at du trør på en glatt plass, og faller og slår hodet! Søstera mi gjorde det, hun er kun heldig som lå i koma i 5 år. IKKE PRØV DETTE!"

:P
jeg trokke det er veldi hærlig å svime av ass! hva er pointe?? .. det høres bare jævla idiotisk ut
Tias: er det samme gassen som brukes i luftpistoler? Husker en kompis av meg hadde noen tanker som ligner på de der, han brukte de i luftpistolen sin.
Unknown: er du dum eller bare prøver du?
Opprinnelig postet av Lee
Tias: er det samme gassen som brukes i luftpistoler? Husker en kompis av meg hadde noen tanker som ligner på de der, han brukte de i luftpistolen sin.
Vis hele sitatet...
jeg tror ikke det er sammen gassen! Gassen i gass- pistoler er "nesten" flytende oksygen(?)!
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Opprinnelig postet av Lee
Tias: er det samme gassen som brukes i luftpistoler? Husker en kompis av meg hadde noen tanker som ligner på de der, han brukte de i luftpistolen sin.
Vis hele sitatet...
De er nok bare helt vanlige trykkluftstanker.

Unknown: Har du prøvd å drunke deg selv? Du får mye lengre trip da.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Nah, tror ikke det. Er det ikke CO2 som brukes til luftpistoler og paintball? N2O er gassen vi er ute etter .
Hvorfor gjøre dette som når man har så ufattelig mange andre bedre alternativer til å ruse seg - om det er du vil oppnå.
allergeque: For det er enkelte av oss som lever på små drittsteder der andre ting å ruse seg på er tilnermet umulig å få tak i.
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Og lattergass er også populært for folk som kan skaffe andre ting og. Hvorfor? Fordi det skal være DIGG!
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Jeg har hørt at døden skal være livets beste rus...

(Oppfordrer med dette ingen til å prøve dette, men skulle du mot alle mine anbefalinger prøve, gi gjerne en tilbake melding.)
Trodde alle drev med det, jeg... Her hvor jeg bor har vi praktisert dette siden vi var bittesmå
dette er en morsom sak.
vi trykka på brystkassen og holdt pusten istedet for pulsårene, litt bedre vil jeg si...

trodde dette var såkalt oksygen rus jeg og ikke mangel på o2 til hjernen?
en hver som har litt mer peiling innen medisin enn det ser ut som de fleste her har vil kunne si, at å ruse seg ved å kutte oksygentilførselen til hjernen er sjansespill.

det er i det hele meget farlig å miste oksygentilførselen til hjernen selv om det er snakk om i en kort tidsperiode. dummeste må være å få andre til å klemme på halspulsåra, de har jo ingen kontroll over når du besvimer å nok er nok....idiotisk spørr du meg
Joa var en morsom lek på ungdomskolen min også for noen år tilbake, helt til ambulansen en dag kom...

Og har du ikke noe annet å ruse deg på en ligthergass, formfettgass og dette, bør du heller ta turen ut i varmen å nyte livets naturlige rus
Jeg vil medele at å sove.... er en herlig rus (faktisk en av de diggeste jeg har vært borti)
Viss du skal klare det opptimalt, er det best å få noen andre til å holde rundt halsen, og stoppe blodårene. Man er ikke sterk nok i armene selv når man begynner å svimle
Har prøvd dette selv på ungdomskolen, og det var ganske kult, helt til jeg hørte naboen min fortelle at en nesten døde pga. av det. Fordi de klemte så hardt at på en eller annen måte, ble blodårene klemt sammen, og stoppet blodet. Så han våknet ikke med det første, og måtte på sykehuset i all hui og hast!

Støtter Doktoren sin terori. Å besvime er jo et tegn på at kroppen ikke fungerer som den skal. Er i grunnen akkuratt den samme følelsen du får før du drukner. Bare at det kansje ikke er like kult
Men tror ikke det er spesielt sunt for hjernen det der.....sorry to say it
Master debater
Dekilaz's Avatar
Dweep: Soving er knall, ja
det med formfett er fakta.
Rusen har noe noe med for lite luft til hjeren,er sannsynligvis noe i formfettet også,ellers så hadde det jo bare vært å puste inn og ut i en pose.
var vell noe om CO2 også,vet desverre lite.

er forresten frisk,samt alle andre jeg prøvde det ilag med,så tror ikke det er noen grunn til å være skeptisk til å prøve en gang.
Tror ikke det er co2 som gjør at man blir skakk av formfettgass
Co2 er vel relativt dårlig å ruse seg på, men det er jo bare å få tak NOS (som de har i Fast & Furious bl.a.). Det er jo rein No2, lystgass
Opprinnelig postet av w00p

Co2 er vel relativt dårlig å ruse seg på, men det er jo bare å få tak NOS (som de har i Fast & Furious bl.a.). Det er jo rein No2, lystgass
Vis hele sitatet...
Det meste av NOS er blandet sammen med hydrogensulfid som kan være dødelig. Hold dere til whippets
Det meste av NOS er blandet sammen med hydrogensulfid som kan være dødelig. Hold dere til whippets
Vis hele sitatet...
Jeje, sier dem alle :P
Hjernen brenner
Lord_Kamikaze's Avatar
Husker vi gjorde dette på en litt annen måte (og litt raskere måte) på barneskolen. Puste dyyyypt i 10 sekunder, så stå mot en vegg mens noen presser mot lungene dine, svimer av rimlig fort! Nevnte jeg at vi gjorde det på BARNEskolen?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Haha, lystgass var digg! Jeg kan ikke annet en å anbefale alle å komme seg til nærmeste jernia og kjøpe med seg en pakke "kremdispenser gass" eller 2. Merket er iSi og det er et stort bilde av en gasspatron på esken. Rusen du får fra en patron varer bare i litt over et minutt, men er til gjengjeld veldig behagelig og morsomt.

Har du ikke cracker eller kremdispenser så kan du åpne whippitene på følgende måte: Fest de på en eller annen måte, eller få en annen person til å holde de godt fast pakket inn i mye tøy (de blir sinnsykt kalde!). Putt en spiker, skrue ol inn i en ballong og tre ballongen over fremsiden på patronen (der gassen kommer ut, den tynne siden ). Sikt så spikeren på tuten og gi den et kakk gjennom ballongen med en hammer uten å ødelegge ballongen.

Ballongen blir så fylt opp med iskald gass i en rasende fart, så få alle fingrer bort fra patronen og ballongen. Vent et lite øyeblikk mens isen blir til gass og fjern så ballongen fra patronen uten å slippe ut gassen. Sett deg ned og pust inn så mye gass du klarer mens du unngår å puste noe ut gjennom nesen. Pust ut og inn i ballongen til du er sikker på at all gassen er i kroppen din og svev.
virker som mye slit,og hvorfor ikke puste ut nesen?
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Opprinnelig postet av Mantus
virker som mye slit,og hvorfor ikke puste ut nesen?
Vis hele sitatet...
For å få mest mulig ut av det. Veldig lett for at det gikk ut nesen.
Jeg fikke litt på fingertuppen,. og den er blå. Men alt i alt, dette var en digg rus. Synd at den varte litt godt.
Jeg skjoenner ikke hvordan du kan kalle og besvime for en rus, og da maa vi veldig forsjellige definisjoner paa hva rus egentlig er! Er jo ikke vaerre enn at dere tar tog/buss til byen for og kjoepe noen skarve boenner!
Hoho, gjett hvem som skal på jernia i morgen å kjøpe lystgass
Opprinnelig postet av Lee
Hoho, gjett hvem som skal på jernia i morgen å kjøpe lystgass
Vis hele sitatet...
Morra di?
Hehe en kompis av meg liker og gjøre det mens han er skeiv, sprøtt og se på det skje, men det er sikkert ikke sunt. værtfall ikke i stående tilstand mens ingen holder deg, da smeller det bra i bakhodet eller i panna tror jeg.
jeg har sett på at noen kamerater av meg har gjort det. men da jeg ble spurt om å gjøre dat takket jeg heller nei. dette er noe jeg tar lang av stand fra dersom jeg ikke er full nok.
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Lystgass er vel så og si helt ufarlig.
Opprinnelig postet av Schizoma
Lystgass er vel så og si helt ufarlig.
Vis hele sitatet...
det er sikkert ufarlig hvis man ikke får frost skader
Oi, testa formfett. Fy faen så det funka.

Fylte først opp en pose, innhalerte den med både munn og nese, æsj den lukta der må være den værste jeg har lukta på lenge. Fulte meg bare tung i kroppen.. Sprang ned, fylte opp en ny pose, innhalerte kun med munnen mens jeg holdt for nesen. Wow, alt gikk treigere og fikk en rus som var nesten lik besvimingsgreiene (når man våkner), bare myyye kraftigere, myye lengre og mye bedre! Besvimte ikke heller.

Anbefales å teste..

Gidder ikke komme med en triprapport, men det hele varte vel i 5 minutter
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hmm, hvilken gass er det i forfett boksene da? Skulle nesten tro det var lystgass etter den rusen du beskriver, men lengden tilsier noe annet...
ja,fem minutter høres litt lenge ut.
min erfaring sier 1 minutt.