Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1441
Noen som har noen tips som kan gi pplavelsen full styrke?
Veldig mange sverger til naturen.. min anbefaling er å finne et stille skogstjern hvor du vet du ikke vil bli forstyrret, fyre opp et bål og innta soppen der..
eller spise i ei fin, dempet stue der du setter på deilig rolig musikk
ut i skævven.. ingenting kan måle seg med det
Tror også jeg ville valgt skogen, om det ikke regnet da.
Ta det på dagen hvis du er glad i skrekk/grøsser filmer.
Tror jeg henger meg på varmt vær med sval vind i en løvskog

Ei god venninne av meg gnafset shr00ms når hun var i Brazil, og fant en 7 meter høy foss hun hoppet utfor. Kan tenke meg at det var litt stilig
Hva med på en seilbåt, i sola. Rolig sjø..
blir et helvette viss det blåser opp til storm da.
Shitt!
tror det er lurt og gjøre det en plass du føler deg trygg og komfortabel..ute på sjøen er ikke akkurat den plassen jeg føler meg tryggest
Skogen er grei,men det kan gå galt der og.
Pass på at du ikke går deg vill, og at det ikke er turgåere med bikkja si i nærheten. Det kan ødelegge hele opplevelsen.
RaggSokken's Avatar
Trådstarter
vill er ingen hindring, jeg kjenner skogene rundt her bedre enn jeg kjenner rommet mitt
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Bare husk å ta med deg solbriller, ting kan bli litt vel intenst og alt for lyst hvis du tripper om dagen i dette været.

Natten / kvelden er bra. Teltur med venner kan fort bli gøy hvis alle tripper. Bål, grilling og marshmallows, gjerne en gitar ol. Mye morro.
Man burde vel egentlig for sikkerhets skyld ta med seg en person som er nyktern og helst med litt erfaring ang. tripping. Slik at han/henne kan prate deg ut av eventuelle problemer du støter på underveis.

Med denne forhåndsregelen tror jeg man kan trippe på alle de nevnte plassene uten problemer. Om man ikke blir sjøsjuk da.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ut i sola og skauen ja!
▼ ... over en uke senere ... ▼
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Mørket virker mye tryggere enn på lys... selv på kvelden og når solen var på vei ned var det alt for lyst for den forrige sopp turen... men solbriller bra ide.
Av ein eller anna grunn har eg eit djupt onske om aa trippa paa st. Hans (eller rundt den tid) aften med peak paa midnatt. Saa masse pene farger.. ^^

Sidan eg bur utmed kysten saa hadde ein skogkledd holme vaert digg.