Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 7435
Hvilken rus gir disse to? Er bare nysgjerrig, slang de under samme tråden...
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
http://www.erowid.org/chemicals/heroin/heroin.shtml alt du trenger å vite om heroin.

http://www.erowid.org/chemicals/cocaine/cocaine.shtml alt du tregner å vite om kokain.

Ingen årsak.
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Lett: heroin og kokain.

Haje
kokain er et farlig stoff, saa ufattelig vanedannende.. vit hva du gj0r f0r du begynner aa leke med det. (kokainen er mye vaerre enn heroinen)
Master debater
Dekilaz's Avatar
"Heroin- og kokainrus" heter det vel egentlig.

Sjekk erowid.org

edit: litt sent ute
Trådstarter
22 0
Okey, takker.
Men er også interessert i å høre personlige erfaringer, hvordan noen her opplevde rusen..
Opprinnelig postet av sanders
kokain er et farlig stoff, saa ufattelig vanedannende.. vit hva du gj0r f0r du begynner aa leke med det. (kokainen er mye vaerre enn heroinen)
Vis hele sitatet...
Skal ikke utgi meg for å være noen ekspert, men trodde da vitterlig at heroin var mer vanedannende, og skaper sterkere abstinenser enn kokain?
Hæ? Tror de er ca like mye avhengighetsskapende, men jeg trodde da at heroin var farligere?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Neida, kokain er verre, psykisk vel og merke. Fysisk kommer nok heroin en del hakk høyere opp.
du var interresert i personlig erfaring med stoffene.. kan ikke si noe om heroin.. men her er mine erfaringer med cola.

for det første lønner det seg å ha en bra dealer å skaffe det av.. jævlig lett å få driit kola her i landet..

for det andre lønner det seg å ikke ha altfor mye penger.. de fleste ungdommer som kommer borti det er jo ikke akkurat millionærer så de har rett å slett ikke råd til å bli avhengig av det..

når du drar kola er det helt nødvendig med drikke! gjerne sprit (helst brun).. kan drikke så utrolige mengder uten å bli "for full".. er bare å dra en linje så er man helt fresh igjen. det funker jo fint aleine, men det er mye mer morro med litt drikke.

mange blir "bråkmakere" av kokain.. tror de er sååå tøffe og hele den greia.. jeg syns det er idiotisk at folk skal bli sånn istedet for å bruke energien til å ha det gøy.edit: folk blir jo forsåvidt det av alkohol og og jeg syns det er like faens teit. skal man være kjekkas må man faenmeg ha baller til å være det nykter som dritings)


rusen er egentlig ganske svak (kommer jo selvfølgelig ann på dosen) og oppleves er veldig positiv, får go' feeligen. hva enn du gjør er det stort sett chill å gjøre.. enten det er støvsuge, danse, slappe av, prate eller whatever.

lurt å passe på å spise.. merker ikke no særlig sult.. ofte ikke i dagene etterpå heller.. spesielt ikke hvis man har holdt det gående i noen dager.

ellers er det lurt å være måteholden for det er helt sykt avhengighetsskapende.. prøv å gi bort èn linje en gang.. det går ikke.. personen du gav den til står garrantert å maser høl i hue på deg etter et kvarter for å få bare en bitteliten til og en til og en til..

og styr unna freebase (røyke kokain), det er betydelig mer skadelig enn kokain klorid (snorte kokain)
Sist endret av Sindre; 4. mai 2004 kl. 13:48.