Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  117 9086
Vet ingenting
Har hørt om dette ja. Noen på skolen gjorde dette når de gikk i 6 klasse eller no sånt.. Det så bare egentlig dumt ut.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
sitter på plass potteskev i selvsamme øyeblikk, og vi fikk selfølgelig pest oss til at dette var en god ide å prøve, som sagt så gjort, og to besvimte huer strena snart rundt i rommet og diskuterte sin opplevelse. meget sprøtt var konklusjonen.
Mantus: Men jeg tok to poser.. Holdt jævlig lenge nede i lungene. Så ble det helt svart, og det kom en stygg hallis (den kommer hver gang) + en del jævlig stygge mekaniske lyder. Satt å så ringenes herre. Alle lydene ble byttet ut med CS-lyder (en slik "slap" lyd). Frodos tenner merket seg også ut.

Nå har jeg tilsammen innhalert en hel boks formfett.
▼ ... over en uke senere ... ▼
formfett er livsfarlig! ferdig med den saken!
cetev kommer til å bli ape som voksen hvis han fortsetter slik.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
jupp. Det der er ikke bra for hjernecellee
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Jeg tror han er ape allerede jeg...
utenfor ditt vindu
larsforstyrret's Avatar
Formfett og lightergass stenger også lufttilførselen til hjerne, akkurat som den metoden som blir diskutert her.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Dette som du beskriver funker ja. Helt sykt og du tror ikke at du har gjort det. Føles som du har vært i en ann verden for 1-2 min. eller.no sånn, når du egentlig bare var vekke 5 -10 sek.. Har bare gjort det en gang.. Kameraten min deisa rett i bordkanten og slo seg noe voldsomt.. hmm.. ja.. har hørt det kan være litt farlig i lengden. Men å prøve en gang eller 2 .. Ikke.no problem =) er litt gøy også.. Får seg en liten oppkvikker..

Metode som jeg gjorde: Puster bare til man blir helt fucka i hodet.. Lurer på om jeg lå eller satt nede.. ( Lå på magen tror jeg) .. Så puster man bare FORT inn og ut 1-2 min.. og reise seg opp fort som fuck .. heh.. det blir temmelig fuxxa og man kan risikere og deise i noe..

Don't try this at home.. ( Do it somewhere else )
Gammel og tåpelig tråd. Hvis du ikke har skjønt det, kommer denne 'rusen' av at du kutter oksygentilførselen til hjernen. Sier seg selv at det ikke er helt bra.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Som vanlig må jeg si meg enig med rune420. Disse 5 sidene kan oppsumeres i at rusen som kommer av kutting av hjernens oksygentilførsel er meget farlig, og rett og slett ikke bør missbrukes på dette viset.

Nei, gutter og jenter, hold dere til tjall og lystgass .
very impotent freak
Delusional's Avatar
Uten at jeg skal si noe sikkert, så er det godt mulig at kroppen utvikler et stoff, mange (alle?), som har druknet og overlevd med helsa i behold sier at panikken tar de først, plutselig er de i harmoni og har det helt fint. Vet ikke om det er det samme som foregår her.
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Det med å svime av testa jeg og et par kamerater i 7.klasse..
Alt funka, jeg svima av i et par sekunder, det var folk som fanga meg når jeg falt, og jeg ble forsiktig lagt i bakken.
Det som skjedde hernest var at jeg fikk kraftige spasmer i nakken, slik at jeg dundra bakhuet i bakken en 5-6 ganger og våknet opp fra "partytricket" med kraftig hjernerystelse. Ikke spes. moro.
Noe lignende skjedde også med en annen fyr på skole litt seinere i uka, han fikk derimot bare en del sår, da han plutselig langa ut med høyrearmen og dro den rett i en "betonggris" (sånn som sperrer veien).
▼ ... noen uker senere ... ▼
gjør dette ofte.. på skolen f.eks.. deilig å vokne opp igjen.. akkurat som man rebooter. man bare puster mye luft slik at man får inn store mengder oksygen i blodet. Så presser man blodet opp i hodet.. (gjør deg rød i trynet ;P ) så besvimer man pga. for mye oksygen i hjernen. kommer tilbake etter noen sekunder. Jævlig deilig å vokne opp igjen.
Hverken selv-sviming eller oppgraving av gamle tråder er spesielt sunt.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Dette er faktisk utrolig digg... Jeg og en kompiss har det på film... Vi detter om som fluer, rister på baken... hehe blacker ut mellom 10 - 30 sekunder... Når man vokner lurer man på hva i helvete som har hendt... filmen kommer på nett om ikke så lenge
nFF Marshall
morten's Avatar
Av Respekt for en gammel traver:
Gå å Dø!