Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3152
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har 1 g heroin (kjøpt på gata, men grei kvalitet). Tok ca en halv kvarting som jeg sniffa i går kveld og fikk skikkelig digg avslappende effekt. Skal aldri sette sprøyter eller noe, kun sniffe det. Spørsmålet mitt er om hvor avhengighetsskapende det er å sniffe bittelitt heroin i ny og ne. Hvor ofte tror dere man kan gjøre det uten å bli avhengig?
Les denne tråden og tenk deg nøye om, litt sniffing i ny og ned kan fort utvikle seg til avhengighet.
Selv om du ikke skyter det er det fortsatt det samme stoffet, og selv om det ikke tas opp like raskt i blodet ved a sniffe det, ville ikke jeg gamblet på at det er nok til å ikke ende opp som avhengig.
Det er mulig. Jeg har brukt heroin ca en gang i hver/hver andre måned uten problemer.

Men jeg tror nok jeg er blant dem med sterk selvbeherskelse.

Tar du to dager på rad, eller innenfor samme uke vil jeg si du trolig er i faresonen.

Om du ikke kjenner deg selv svært godt og har klart å slutte med stoffer som speed, benzodiazepiner, hasj osv lett på egenhånd, har du kanskje viljestyrken som trengs.

Men har du lite forhold til ris, dårlige rusvaner mm, bør du helt klart holde deg unna.

Når det først går galt, går det gjerne veldig galt.
Sist endret av SkammeligNykter; 9. desember 2018 kl. 23:05.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Tar par tre uker før man får fysiske symptomer visstnok, craving/psykisk kan komme fortere though, er jo jævlig chill.

Lekt litt med det sjøl og merka at hvis jeg hadde hatt tilgang og økonomi hadde jeg veldig mulig driti meg ut. Isolerer meg etter et par dager for å ikke komme i kontakt med det når jeg koser meg litt, og kjøper aldri mer enn en halving for det tar meg noen dager å gå igjennom da jeg passer på å ha tilnærmet null toleranse ved hvert inntak.

Skal man på død og liv ta det, så kjøp lite og ta et par dager så gir man seg for en uke eller to. Mange holder seg på 3 dagers regel, men vi er alle forskjellige på hvor disponert man er for avhengighet utifra hva det gir nettop deg. Vær forsiktig, du blir visstnok tatt skikkelig på senga om man plutslig blir dårlig.
å bli avhengig av heroin er svært farlig og dødelig, prøv å unnga å sniffe det og les den tråden.