Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1559
Har fått noe heroin som var vått pga den ikke var pakket godt nok og gravd ned.

Dette var bare 0.5 til 1.

Kan dette tørkes og røykes uten at jeg mister noe effekt?
...Er vel bare vann som har kommet inn? Om du åpner og lar det tørke så er det vel bare...Vann som fordamper? Om jeg heller vann på en svamp og lar den tørke så forsvinner vel ikke en del av svampen også? Tror jeg da!
Skjønner poenget ditt Marriese, men om vann direkte ødelegger heroinet eller gjør det svakere.

Jeg skrev det på bussen, er kommet hjem nå og tørket det over oljeovn på svak varme. Gikk veldig fort, men konsistensen er annerledes nå og man ser to forskjellige farger. Grå brun og oransje.

Den er litt oransje i fargen når den kommer som den skal. Kansje vannet påvirket stuket, for det gråbrune ser mer ut som vanlig heroin. Men god er den normalt uansett.

Knuste den ned med kort, det var blitt kornete og delt seg i 2 farger, tro man kunne skilt ut stuket? Den ble hvertfall akkurat som den skal bli etter jeg knuste det opp. Men om vannet har gjort noe med det som er heroin lurer jeg fortsatt på?
Sist endret av Naturgrønn; 29. desember 2018 kl. 23:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Brun heroin løser seg IKKE opp i vann, så fordamping av vannet vil gjøre at du sitter igjen med basicly det samme som før det ble vått