Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1803
Nei, dette er ikke et spørsmål om verdien på øllen, Men her kommer kjæreste jeg med enda et småidiotisk sprøsmål.

Jeg fant to tuborg datert fra 2010 nede i kjelleren, litt desp siden jeg gikk tom for øl og eh, uteprisene er litt vel drøye. De smaker jo selvfølgelig noe gjæret, litt som mørkt øl. Spørsmålet mitt er vel da om hvor trygt det er å hive i seg det? Litt for jævlig å la øl gå til waste, syns no i.
Jeg og en kompis fikk masse brett med Tuborg for noen år siden. De var 6 år gamle. Hadde ligget kaldt og godt temperert alle årene. Smakte ikke så godt, men fikk greit. Ble vel drukket totalt godt over 100 stykker uten problemer (over mange uker)

Skal ikke si at det er trygt, for det vet jeg ikke noe om, men for våres del var det helt greit.
\_(ツ)_/¯
Trådstarter
13 1
Sitat av Acting Crazy Vis innlegg
Jeg og en kompis fikk masse brett med Tuborg for noen år siden. De var 6 år gamle. Hadde ligget kaldt og godt temperert alle årene. Smakte ikke så godt, men fikk greit. Ble vel drukket totalt godt over 100 stykker uten problemer (over mange uker)

Skal ikke si at det er trygt, for det vet jeg ikke noe om, men for våres del var det helt greit.
Vis hele sitatet...

Så vidt jeg vet, overlevde jeg nå! Hahah
Jeg ringte angående 4 år gammel ringnes, de sa at jeg drakk den på eget ansvar, men om den hadde vært lagret kaldt og mørkt skulle det være uproblematisk.
\_(ツ)_/¯
Trådstarter
13 1
Sitat av Jegermannen Vis innlegg
Jeg ringte angående 4 år gammel ringnes, de sa at jeg drakk den på eget ansvar, men om den hadde vært lagret kaldt og mørkt skulle det være uproblematisk.
Vis hele sitatet...
Det hadde den for min del, da slapp vi helle ut gullet i vasken.