Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1722
Anonym bruker
"Enig Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en bekjent i Nederland med noen 2cb piller. Kunne tenkt meg 5 stk og lurer på hvor dumt det er å sende i posten? (fake navn men min adresse)
Anonym bruker
"Ekstravagant Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tipper det er 50\50
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tipper det er 50\50
Vis hele sitatet...
Tipper oddsen er dårligere enn det. Nederland er et høyrisikoland, og personlig ville jeg aldri bestilt noe ulovlig derfra...
2-cb koster ikke stort innenlands uansett.

Sjekk norske selgere på darknet
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er sant at Nederland er et dårlig land å bestille fra. Når det er sagt er nok oddsen langt bedre enn 50% for å få det gjennom.
Selv med ekte navn er det verste som kan skje er at du mister forsendelsen, såfremt du spiller kortene dine riktig. Hvis det å eventuelt miste pillene ikke er så ille er det bare å kjøre på.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er sant at Nederland er et dårlig land å bestille fra. Når det er sagt er nok oddsen langt dårligere enn 50% for å få det gjennom.
Selv med ekte navn er det verste som kan skje er at du mister forsendelsen, blir hentet på jobb av politiet og får full ransakelse av bolig, med beslag av datamaskiner og telefoner, såfremt du spiller kortene dine riktig.
Anonym bruker
"Reflektert Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
NEI. Ikke gjør det. Høy risiko, lite gevinst.

Personlig mening her, men 2-CB er det tristeste psykedeliske rusmiddelet jeg har prøvd. Å risikere straff for en middelmådig opplevelse, huff nei.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
NEI. Ikke gjør det. Høy risiko, lite gevinst.

Personlig mening her, men 2-CB er det tristeste psykedeliske rusmiddelet jeg har prøvd. Å risikere straff for en middelmådig opplevelse, huff nei.
Vis hele sitatet...
Synes 2-cb er helt greit selv, hatt mye morro med det men, ja, sammenlignet med lsd/sopp/dmt så har det ikke mye å stille opp med.
Blir jo nesten samme konseptet når du uansett skal ende opp med en pakke i posten med 2-cb i til slutt. Bedre å få det sendt i innenlands post enn at det skal gå igjennom tollen.

Tror prisen også kan være bedre innenlands..
Når man bestiller innenlands er det så å si risikofritt. Når man bestiller utenlands så må pakken igjennom tollen. Det er tollen sin jobb å stoppe disse ulovlige pakkene. Nå har det seg sånn at Nederland er noe man kaller for et «høyrisikoland» dvs at å få pakker tilsendt derifra med narkotika i vil høyst sansynlig ikke dukke opp i posten din. Det eneste som dukker opp er onkel.. Hadde jeg vært deg ville jeg tatt en titt på norske selgere evt om du har sikkelig lyst på 2c-b.
Anonym bruker
"Enig Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tror jeg dropper hele 2cb-en, med mindre jeg finner noe her i landet. Takk for svar folkens!