Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1768
Som sikkert mange andre her inne har vurdert ved den gledelige nyheten av at Hasj, Mariuana, THC fra nå av og til evigheten er LOVLIG, med det samme tenkte at nå har jeg også lyst til å reise til Canada.

Og fra vurdering til billetbestilling er jeg nå kommet til selve vurderingen. Altså pre planningen av reisen og kjente landemerker jeg skal besøke.

Skal bli deilig å røyke ei pipe på fanget til statuen av den første hovmesteren i Quebec, liksom.

Det jeg egentlig lurer på er hvor og hvordan det er best å fremtre i søken på den ultimate jointen. Ja, jeg tenker på sorting og ja, jeg tenker på hvordan finne en variant og produksjonsmetode som tradisjonelt ikke tilhører det nord-amerikanske kontinentet.

Vet at dette kun er startfasen av legaliseringen og at det tar tid å sette opp kafeer og sånt. Men allikevel ser jeg frem til og håper på å finne et nyåpnet sted, hvor jeg kan slappe av og røyke gress sammen med likesinnede.

Hvor alle kan være seg selv og nyte det gode naturen har gitt oss.

Er det noen andre som skal til eller vet, har hørt, eller sett til noen som skal til Canada?
Hellvetes dyr gram pris vis du skal reise til Canada bare for å røyke.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Reis til Vancouver! Legendarisk kvalitet på varene der.
Sitat av Cloor Vis innlegg
Hellvetes dyr gram pris vis du skal reise til Canada bare for å røyke.
Vis hele sitatet...
Han skrev jo også dette her da:

Og fra vurdering til billetbestilling er jeg nå kommet til selve vurderingen. Altså pre planningen av reisen og kjente landemerker jeg skal besøke.

Så jeg tror han reiser dit med hovedsak for å røyke, men også for å oppleve landet samtidig.

Tho, jeg er ikke OP, så det får han svare deg på selv