Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1607
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvilke gir best resultat?
bruker kokosolje.

Sitat av Google
Cannabis Coconut Oil. Recently, cannabis coconut oil has become a popular cannabutter substitute. It has a high amount of saturated fat, allowing it to absorb more cannabinoids than butter and other types of oil. It's also more versatile than butter and is perfect for people on vegan, paleo, or keto diets.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Kjelldriver; 17. september 2018 kl. 00:40.
Kokkos olje eller meierismør. (Bremykt funker også bra. Bruker du hasj, og ikke pot så funker det supert å varme 0,5g i ei skje med lighter under. Pass på at det ikke begynner å koke for mye. Varmes til all hasjen er smelta. Funker jævlig bra å bare blande i en boks yoghurt og spise på tom mage. Du blir superskækk resten av dagen
Sukkersyke: Enig i valgene av fett, men å anbefale noen å spise et halvt gram på en gang? Det kan bli ALT for mye for noen uten erfaring og toleranse. Begynn smått, så får man eventuelt spise mer senere. Det er ikke noe gøy å spise for mye cannabis, mildt sagt.
Jeg har alltid brukt meierismør eller bremykt, det funker veldig bra for meg. Noen ganger når jeg er lat, blander jeg bare ut det jeg har i peanøttsmør og lar det stå til jeg skal bruke det. da lager jeg stort sett firecrackers.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg selv og alle jeg kjenner bruker kokosolje også. Og mengden man må ha tror jeg varierer noe veldig, edibles fungerer nesten ikke på meg, har hatt venner trodd de skulle dø på 0,5 mens jeg selv ikke merket noe særlig osv.

men for guds skyld, start smått!
Sist endret av pensl; 27. september 2018 kl. 19:22.
Sitat av Marshmallows Vis innlegg
Sukkersyke: Enig i valgene av fett, men å anbefale noen å spise et halvt gram på en gang? Det kan bli ALT for mye for noen uten erfaring og toleranse. Begynn smått, så får man eventuelt spise mer senere. Det er ikke noe gøy å spise for mye cannabis, mildt sagt.
Vis hele sitatet...
Et halvt gram er faktisk ikke så mye, 99% om ikke 100% av alle oppskrifter nevner 0.5-1g per person eller 3.5g (1/8 ounce) for en hel kake.
Lagde brownies på lørdag med 3g god brun i, vi var 3 personer og spiste hele kaken med ganske så lite funk bortsett ifra at vi var utslåtte dagen derpå.

Mye avhenger selvfølgelig av kvaliteten på varene og om det blir gjort ordentlig, samt toleranse som du nevner, men vil nå ikke si at et halvt gram er mye uansett hva slags toleranse man har.
Hadde det vært mulig å vape denne olje? Du vet de folk Pakistan de ta hasjplante , og så blande med wan eller milk
Sitat av Maxinbror Vis innlegg
Hadde det vært mulig å vape denne olje? Du vet de folk Pakistan de ta hasjplante , og så blande med wan eller milk
Vis hele sitatet...
Ikke matolje nei, men det er fullt mulig å lage en olje til vape med thc som det er mulig å bruke, oppskrifter finnes overalt på nett.