Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3855
Hei!
I forrige uke hadde jeg en veldig merkelig og ubehagelig episode på amf. Jeg droppet en fin dose onsdag ettermiddag, etter 12 timers søvn og en god frokost/brunsj, da jeg opplever best effekt når jeg er uthvilt og relativt mett. Akkurat hvor mye jeg dropper hver gang aner jeg ikke i mg/g, da jeg fyller en kapsel (på størrelse med en kaffebønne) nesten full, og tar med koffeindrikke og c-vitamin.
Jeg holdt det gående onsdag og torsdag, med koffein og passe doser med amf. Fredag morgen kjente jeg at jeg var sinnsykt trøtt og sovnet omtrent sittende over pcen, og følte meg svimmel. Jeg tok derfor en ny dose, droppet en vanlig pille og snortet en liten dose, så jeg tok en litt større dose en vanlig. Jeg hadde noe viktig arbeid som måtte inn fredag kveld, derfor måtte jeg holde meg våken og skarp fram til det. Men effekten av siste dosen var helt annerledes enn vanlig, og virket mot sin hensikt. Jeg ble så sløv! Jeg følte meg skikkelig ruset, sløv og hadde problemer med å lese tekst på pc og var helt ute. Jeg tok meg en kopp kaffe, presset i meg noe mat til tross for null matlyst, og tvang meg til å jobbe videre. Jeg holdt meg våken, men var fortsatt svimmel, sløv og rett og slett ruset/høy på en helt annen måte enn hva amf skal gjøre. Jeg hadde vært våken i ca 40 timer fredag morgen..
Noen som kan forklare hvorfor dette skjedde? Noe jeg kunne gjort for å komme ut av den "tilstanden"? Jeg satt med pcen fra morgenen til 20 om kvelden og gjorde det jeg skulle, men fokuset og konsentrasjonen var ikke tilstede. Arbeidet gikk veldig sakte, ettersom jeg ikke klarte å fokuserer og holde fokus, men omtrent sovnet over tastaturet.. Når jeg la meg kl.20 den kvelden, sovnet jeg med gang og sov typ 17 timer uten å våkne..
Jeg har lest at folk holder seg våken 3-4 døgn på amf, er det dette som skjer da? Greit å vite til neste gang, evt vite hva jeg må gjøre for å holde meg våken så lenge og ha fokus..
Ja, du blir sløvere og sløvere jo lenger du holder deg våken. Til slutt blir du skrullete/psykotisk. Det er ikke særlig lurt å begynne å jobbe etter over et døgn på speed.
Desto lenger du er våken, desto mer ustabil kommer du til å bli. Du vil begynne å se syner, og du kan risikere at du havner i psykose..
Beste er å bare holde på en dag eller to, maks, og så få i deg mat og rikelig med restitusjon så du unngår dette...

Alltid ha noe benzo tilgjengelig hvis du planlegger å holde deg våken flere dager, da dette som regel fjerner all den angsten og dritten som kommer...
"følte meg svimmel. Jeg tok derfor en ny dose"
There you go. Kroppen begynner å si stopp, men du lytter ikke.