Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 988
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Etter corona kom forsvant kvalitetsprodusentene til mt2. En stund dukket det opp en blank label med gult lokk, disse skal være fra Kina. Prøvde en bare fordi jeg var desp, men endte opp med pigmentflekker, så anbefaler å holde seg borte fra den. Andre som har erfart samme? Så rett og slett skitten ut i ansiktet og det skjer aldri med kvalitetsmela...
(egentlig ikke)
Relevant's Avatar
Det er jo et stoff som kan gi bivirkninger, og kanskje det er nettopp dette du har opplevd. Det kan gi ganske alvorlige bivirkninger også, holder det ikke å sole seg?
Sist endret av Relevant; 2. mai 2021 kl. 00:54.
Pigmentflekker kan man få av melatonan, trenger ikke bety at det er dårlig bare.
God erfaring med denne
Jeg har bare brukt mella med gult lokk. Aldri hatt problemer med det.
Fargen på toppen har null betydning, absolutt alt av melanotanpulver blir fremstilt i Kina -> kjøpt av folk til 1/100000000 av selgerprisen på den kinesiske versjonen av finn.no -> tømt i vilkårlige tønner og videresolgt.

Pigmentflekker får absolutt alle av melanotan, bruk mindre doser for å redusere sjansen.

Det samme kan sies om alt av steroider, peptider, sarms og lignende som ikke er genuint pharma.
Sist endret av AutismusMaximus; 2. mai 2021 kl. 18:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.