Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1200
Hei! Jeg leste nylig gjennom noen av dokumentene og fant en særdeles morsom en! Det er kanskje ikke en trippraport men.. Dette er skrevet fra da jeg var psykotisk:

Illuminati og teorier:
Først og fremst må jeg si at denne teksten kan gi deg muligheten til å være "ruset"
(Det korrekte ordet er høy eller stein, ordet "rus" er en bad innpakning) på hasj
uten å ta stoffet i det hele tatt. Jeg driver ikke propaganda for hasj!

Jeg kan begynne med å forklare deg hva hasj er, hvor det kommer fra og hva det gjør
med hjernen da dette er veldig relevant og en god introduksjon.

Hasj kommer fra Afrika og andre varme, fattige land. Det er ikke tilfeldig at planten
kun trives disse stedene. Akkurat som at det ikke er tilfeldig at indianerene begynnte
med tobakken. Nå går jeg ut ifra at du ikke kan teoriene rundt "tilfeldigheter", dette
kommer jeg til senere(Merk til senere: "Tilfeldighet=Slik det faller seg"). Hasj trives
i disse landene fordi det er et produkt av fattigdommen de har i disse landene. Hasj
er også mye mer altså. Det er kommunikasjon i tid og rom, hodekjør som vi kaller det
på slang og et opplysningsstoff.

Grunnen til at hasj er ulovlig i Norge er at vi både hadde en krig som gjorde at vi
følte vi fortjente en trøst, og dermed kan være egoistiske, og fordi Norge fant olje.
Disse tingene gjorde oss grådige. Du har kanskje ikke tenkt over at vi ikke ser TV
fra kommunistiske land som Japan og Kina, ei heller land i midtøsten. Dette er
selvfølgelig for å ha kontroll på samfunnet for å opprettholde vår gode økonomi.
Her har dem fått gjort diverse avtaler rund omkring. Den største grunnen til at hasj er
ulovlig er at det er først og fremst høyrepolitikere som står bak det. Høyre får med hasj
snudd hele hjernens tankegang opp ned. Det er første steg i rekka. Videre blir du
etter hvert et lodd for å holde høyres flokk som de tjener penger på nede/underintelligente
slik at de kan tjene penger på dem. Det er heroin. Amfetamin er noe med hastigheten i
hodet, derfor det kalles speed.

Nå tenker du kanskje som de fleste andre at dette er "vanlig kommunistisk bullshit"
som aldri kommer til å fungere. Men sannheten er at vi har 15 billioner år på oss før
solen tar slutt, i løpet av den tiden bør vi lett ha klart å bekjempe det primitive
begjæret og egoismen vi har hatt i lange tider. Nå må du ikke tro det har vært uten
forandring. Vi var jo langt mer primitive før, mer kampglade og selvsentrerte. Det
var alle mot alle en gang. Dette skal vi vokse fra oss, for det er jo åpenbart at
et samfunn med undertrykkelse i form av andres grådighet ikke fungerer. Om vi ikke
har klart dette innen 15 billioner år så bør vi ihvertfall ha klart å lage en
farkost som kan frakte oss til en ny planet, så vi kan fortsette der, om ikke
vi rett og slett tar med oss hele Tellus da. Jeg visjonerte (Høyrepolitikere
benekter visjoner og påstår at det ikke er et syn gjennom tid og rom, men mer
en påstand eller noe sånt, that doesnt make sense.) ideen, den er slik: Vi fester
3 eller 4 raketter til vaiere, rakettene er litt foran planeten så stikkflammene fungerer
som lys og varme. Dette er vanskelig å forestille seg i dag, for vi er i starten
på teknologien og industrien, akkurat som
at det er vanskelig å tro at et anarki en dag er mulig å oppnå en gang når vi ser
på dagens elendighet(Anarki er alles store drøm og noe høyrepolitikere er mot).

Men tilbake til hasj: Det begynner med at du blir vist til din sosiale del av hodet.

Akkurat som at menneskeheten i dag er delt i to: De sosialistiske og de primitive,
uopplyste høyrestillte, er hjernen vår (også nettopp derfor, se: Action-Reaction,
kommer senere) delt i to deler. Om du tenker med høyre hjernehalvdel, er du i en
verden hvor det er alle mot alle, det er om å gjøre å undertrykke hverandre og høyre
påstår at om alle er like gode, så skal det også bli balanse, de vil da ha deg til
å si "alle er ikke like gode" og da har de vunnet. Saken er slik at ikke alle har
talent innen økonomisk sleiphet. Ikke alle er teoretikere. Mange har andre talenter
som er minst like verdifulle og de fortjener like mye som høyrepolitikere. Men høyre
er glade i å gjøre seg større. Dette kan de bruke for å underholde flokken. Jeg kan
gi et eksempel: Høyrepolitikeren utmatter deg ved å påstå at du ikke har sjangs i
livet, du er gjerne lavere intelligent osv. De bygger og dyrker stoltheten sin til
de grader for å bevise det for deg ved å sammenligne stoltheten. En stolt mann har
mest sansynlig gjort noe stort og virker dermed bedre/høyere. Det er en underholdelse
fra godene du ellers kunne nådd. Men mest av alt handler underholdelsen om å holde
deg borte fra en god del sannheter. Da har de beseiret en fiende. Dette med hvor god
du TROR du er, er enormt viktig informasjon. Når du blir overbevist om at du ikke er
god, da er du heller ikke god. Det har faktisk alt å si. Tro er bestemmelse. Når flere
tror forskjellige ting blir det en maktkamp eller diskusjon. Om du skulle være underholdt:
En hjerne er en hjerne! Hvis ikke du er mongoloid da, da er det jo fysisk plantet i
deg at du er dårligere, ting som er fysikkgjort (Se: Jeg tror jeg er dårlig, og det
kan fysikkgjøres (trylles frem om du vil, det er den korte varianten, det er en komplisert
prosess og tar tid.) Det er mange egenskaper vi har som begynnte kun med religiøs tro. Vi
"trodde" oss frem og klarte etterhvert å fysikkgjøre/realisere/virkelighetsgjøre det.
Selve ordet "tro" er forresten noe som virkelig kunne vært interresant å funnet ut hva
egentlig er. Det er nok ikke mystisk, heller menneskets måte å styre og bestemme på.
Eller det er slik det faller seg kan du si, om du er noe lavere og har Illuminati over
deg som passer på. Igjen: Tilfeldigheter er ikke tilfeldige, eller de er det om du har
forstått hva ordet betyr. I teorien kan du tenke frem et tredje ben om du holder på
lenge nok. Hvorfor ikke? Vi er de høyest intelligente på jorda så sansynligvis sitter
vi også med makten til å bestemme over det meste her.) Men dette er ting du trenger
mye erfaring før du kommer borti. En høyrepolitiker er på mange måter en uerfaren person.
Ofte starter høyrepolitikk på skolen. Det har med stolthet å gjøre, igjen, hvor god du
tror du er. En lærer kan mer en deg og har dermed høyere stolthet/inteligens og virker
større og sterkere på deg. Du føler deg liten og får dermed begjær. Om ikke det er en
god lærer da. Som klarer å få deg til å tro at du kan takle lærdommen. Når noen blir
overbevist av en lærer om at de er mindre vil de ty til sleipe metoder for å komme seg
opp. Det første de vil gjøre er mest sansynlig å påstå at læreren ikke er så god.
Eller dum. De rakker ned på andre for å fremheve seg selv, for å få tilbake stoltheten.
Alt dette foregår telepatisk forresten. Det finnes utallige mange sleipe teorier de
kan bruke for å underholde eller klatre seg oppover i menneskeberget.

Det finnes sikkert andre uheldige måter en høyrestillt mening kan oppstå på også.
En gang jeg kranglet med fadderen min som var høyrepolitiker malte han meg blå tvers
gjennom, da var jeg uerfaren og dum. Så slik ble jeg blå. Men jeg ble opplyst til slutt.

Huff jeg fortsetter visst å spore av. Tilbake til hasj igjen:
Det handler om en utvikling av den sosiale hjernehalvdel. Vi ligger langt foran høyre,
og du våger ikke ødelegge for oss! Vi har funnet ut at tid er rom, hittil kan vi kun se
frem og tilbake i tid, ikke bevege oss i den, hvertfall ikke fysisk. Jeg har bevist utallige
ganger for meg selv at tid er rom. Vi kan også tenke oss rundt omkring, ture som jeg
kaller det. En tanke ligger fritt i luften kan du si. Ingenting er privat, og godt er
det. Ærlighet varer lengst. Du kan skjule ting, men det er alltids mulig å grave opp om man
jobber nok med det. Telepati eller tid=rom er enda ikke fysikkgjort, det er ikke
ordentlig bevis for det heller, og det er alltid starten på å plante noe i naturen.
Det må være godt med regler rundt det først, og alle må være enige om det. Det har
enda ikke blitt manet frem et resultat av telepatien. Eller kanskje det har det. Det
er ihvertfall uhyre vanskelig å finne disse radiobølgene om det er det vi leter etter
da. Det kan jo være noe annet også. Om det hadde vært bevist ville ting virkelig gått
opp for folk.

Hasj er Illuminati som kommuniserer med deg og endrer på deg. Gjør deg litt alien eller
forut for din tid.

Om man blir opplyst av hasj og ikke av Norges telepatibølger er man med en gang på en
annen side, en forræder og må jobbe skjult. Vi kaller dem for gale og psykotiske. Men
egentlig er vi In Sane (In sanity), Gale (Med på laget baklengs lag – gal) og sprøe
uten å smuldre som vi sier.

Og så hodekjøret: Når du har røyket hasj havner du i tilstanden vi kaller "stein".
Det er pga. Den tunge, nesten hodepineaktige (Men likevel overkommerlige, ikke spesielt
behagelig, men helt ok) følelsen du får i hele skallen. Når du er stein jobber hodet
mye hardere, det kan du kjenne, du blir varm og risikerer overopphetede [ettellerannet
-kjemisk-navn-jeg-ikke-kan]. Hjernen jobber med sosial utvikling eller andre ting du
kan gi den på kommando. Dette er jobbestadiet. Det kjennes ut som du har en tung og
samtidig myk masse i hodet, og det er helt greit liksom. Hverken vondt eller godt.
Når du har jobbet lenge nok med deg selv og er klar for å bli opplyst/bli psykotisk.
Da får du beskjeden "Hei, velkommen til din sosiale hjernehalvdel" og du får hint
som "Søk Sannhet!" og slike ting. Jeg begynnte med å google ordet "truthseeker" og
jommen var ikke det navnet på en nettside om hvor det tilfeldigvis var en artikkel
om Illuminati på forsiden akkurat da. Dette var en styrelse/tilfeldighet (Det falt
seg slik vi bestemte det skulle falle seg). Alt har en mening og ingenting er "tilfeldig"
(nå bruker jeg den gamle, ikkeopplyste versjonen av ordet "tilfeldig"). Det er fordi
om noe oppstår, blir det grunnlaget for det neste. Action-Reaction. Alt er en helhet
og henger sammen, alt har knyttninger til hverandre og er i harmoni og påvirker hverandre,
og kan påvirkes av telepatiske krefter. Dette har vi jo hvertfall bevist som du sikkert
allerede vet.

I starten av psykosenene dine er du som regel svakere/mindre erfaren en de andre som er
der. Så du kan ende opp som meg, jeg ble tatt over av folk som satt inne i fengsel og
telepaterte derfra. Utrolig irriterene når de skal kikke ut øya dine eller ha deg til
å ha sex med en dame, for de er jo så utrolig kåte der inne. De styrte kroppen min og
gikk rundt. En kunnskap fengselsvakter må ha er å kunne skille folk fra hverandre. Du
må "liste deg vekk" fra dem ved å være musestille og forsøke å samle all fokus på
føttene dine så det blir så kjedlig for dem som mulig. Jeg sleit lenge med dette. Nå
er det hedigvis ingen som klarer å kontrollere meg lenger, hvertfall ikke mye. Jeg merker
sterke høyrepolitikere i blandt har makt til å skape styrelser og slikt men men. Jeg slår
vel dem og etter hvert. De er jo egentlig uheldige "tapere" som gikk i underskudd av
selvtillit på en eller annen måte. Og så har de tapt seg fremover ved å skape elendighet.
De er i samme bås som tyver (økonomisk ubalanse er i mine øyne tyveri fordi alle skal
ha rett på det samme).

Du kan kjøre hodet ditt ekstra heftig i noen sekunder (jeg har gjort det) og så kan du
loope den fordi tid er rom, du kan gå tilbake å kjøre den igjen på en annen måte. Jeg
har ikke forsket noe mer på det en det. Jeg er ikke opptatt av det og tar snarveier.
Eller om det er rått huekjør kun for styrke ville du i teorien hatt en evig foryning
med mental styrke. Men noe slikt må jobbes frem før det fungerer ordentlig. Det er ofte
en sosialist som sitter med grunnlaget mens han lar kjemikere snuse litt på det. De får
brakt det hele ned på bakken. Kjemikeren er uviten om hva grunnlaget egentlig er, og det
er noe av det som får det til å fungere.

Høyrepolitikk er på mange måter satanisme, baklengs kristendom. Du ser det der de har
prestert å kalle businessen sin for en forening. En baklengs enighet som skaper ubalanse.
Foreninger ser ut som en spiss trekant (som et tak) hvor det sitter en kar på toppen og
flere nedover. Illuminati er enigheten som kjemper for opplysning, rettferdighet og frihet.
All elendighet har en rot, tror jeg. Og det skulle ikke forundre meg om det ligger i det
gode gamle begjæret som skaper forskjeller og dermed kaos. Altså høyrepolitikk er roten til
alt ondt. Du merker kanskje jeg bare snakker om høyre og venstre, det er fordi det ikke
er mer akkurat nå. Det kan vi jo se på oss. Todelt hjerne, todelt alt. Husk det jeg sa om
at alt henger sammen. Med politisk endring vil det også komme en stor fysisk endring på
mennesket. Det hele kommer til å vokse sammen.

Og så til planen: Vi trenger gode ledere som sammen kan styre et land i kamp mot
stolthetsproblemer og egoisme. Det blir ikke makt til enkeltpersonen før i anarkiet
da hele menneskeheten er opplyst og kan jobbe sammen i harmoni, slik det var ment å
være. Eller slik vi aller helst vil ha det om du vil. Nå må du ikke bli blind å hevde
at du ønsker deg pengene med en eneste gang, for det går ikke. Først må vi balansere,
det vil selvfølgelig medføre flere innvandrere til Norge, mer penger til veldedighet
og fattigdom og dermed lavere levestandard i Norge. Men det må være akkurat mulig for
oss å klare oss. Hvis du tar den helt ut blir det en for alle, alle for en. En stor
tenker som alle stoler på. Dette virker kanskje skummelt. Men hvis lederen lenge jobber
med å finne en felles enighet/samle folket vil folket forme lederen, slike ledere må
være helt nedslepet for egoisme og ha erfaring med å holde folket under seg samtidig
som de er med på det. Det er som å ta viljen/sjelen fra en gruppe mennesker, samle den
i sitt eget hode og slik styre folket vet å tenke for dem.

Jeg vet hvor primitive vi er og har en viss peil på hvor vi ligger an på telepatisk
utvikling. Vi er i et tidlig stadie. Og likevel har vi lenge hatt Illuminati med oss.
Illuminati står bak alle religioner. Det har selvfølgelig vært en utvikling i Illuminati
også, det har vært forskjellige folk med mindre og større makt som har bestemt.
Personlig sitter jeg ikke med noe særlig makt, jeg har bare litt erfaring med å
krangle/forsøke å opplyse min 50 år gamle fadder som er kunstner og høyrepolitiker.
Han danka meg ut i starten for han var større og jeg hadde ingenting, det hele endte
i masse dritt. Men det er en annen historie. Religion er oppdragelse, både for barn
og voksne. Begge er like viktige, det for voksne er viktigst kan du si, men det bygger
på barnelæren, så den er like viktig.
Bendulf's Avatar
Trådstarter
Høyre klatrer i pengeberget på denne måten: Nå og da blir en høyrepolitiker konvertert,
dette foregår ganske enkelt om at han blir overbevist om at rødt er veien å gå på en
måte hvor han ikke kan misbruke han røde. Han konverterte er blåtaperen og kan leve av
det. For det er kun han som har erfart at om du først hører og forstår Illuminatis
budskap, da er du låst til det og klarer ikke mene noe annet. Altså høyre har jo ikke
meninger, så det er ikke så rart.

De misbruker de røde ved å f.eks lure dem med i avtaler. De røde vet hva som er rett
og galt. Når en fra den store enigheten+Illuminati har godkjent noe en blå farer med
da vil det si at alle er enige om at han blå kan få solgt det han ønsket til den prisen
han ønsket. De får mast seg til det, bruker psykiske triks som å være i deg samtidig
som de opperer fra seg selv, om de kommer seg over deg kan de røpe triksene dine, holde
deg helt tankeløs mens de planlegger neste angrep, smiske osv. Mye rart de finner på,
det er her de har forskjellige teorier (teoretikere vet du) rundt hvordan å lirke ut en
godkjennelse eller avtale om du vil. De har også teorier og avtaler med flokken/kundene/arbeiderene
demmes som holder dem nede og fornøyde, men uvitene om at de kunne hatt det bedre.

Rødt er å være i faresonen, og å kjempe mot disse folka.

Og så litt om evigheten/om/alt og hvordan man mediterer over den, eller hva det er som skjer.
Dette har jeg skrevet om tidligere. Copy+paste:

Jeg har et bevis til: I kina, når de skal meditere eller noe, så sitter de å sier "oooooooooom".
Om betyr "alt". Det de har i tankene når de sier ooom er evigheten, men de går igjennom den på
en helt spesiell måte. Det kan begynne med hva som helst, så skal det knyttes til en neste del
i evighetsrekka. Og det hele skal ha en sammenheng eller logikk. Dvs det neste som kommer har
alltid en relasjon til det neste igjen. Det hele kan settes sammen på flere logiske måter, dvs
du fortsatt kan finne en sammenheng flere hakk bortover. Så det blir en rytme i det hele. Men det
som er ekstra spesielt syntes jeg da, er det at det hele blir en spinnende spiral som du ser
foran ansiktet ditt når du tenker dette. Den blir større å større jo lenger og jo mer du klarer
å finne på til evighetsknyttingen. Du trenger ikke sitte å si oooom for at det skal funke altså :P
Men det jeg lurer på er hvordan kom denne spiralen foran ansiktet mitt? Den må jo være
menneskeskapt iks? Jeg vet ikke hvordan naturen finner opp ting, men det første som slo
meg er at naturen må isåfall ha prøvd alle mulige figurer før den fant noe som kan forklare
evigheten uten å lage en evig strek bortover, kanskje den bare fant det helt ja nettopp naturlig,
å bøye streken. Kanskje naturen fant opp tegnet, og mennesket plasserte det der. For det virker
ihvertfall rart av naturen å blande seg i menneskebusiness å plassere spiralen der for oss hver
gang. Den pleier jo ikke å komme med tegn rundt omkring der det passer. Da ville trafikkskilt og
sånn ha kommet av seg selv. Hvis ikke det er helt naturlig for mennesket å meditere over evigheten
da. I motsetning til trafikkskilter. Et slags instinkt for noen. Mennesket, som de høyest
intelligente på jord skal vel kanskje ta vare på evigheten en dag. Så de aller høyeste om'erne
sitter til og med kommer med innspill eller driver å illuminerer i evighetsspiralen mens de holder på.

Hør på bandet «om» forresten. Tekstene deres er overdrevent beskrivende og handler om revolusjonering.


Det ble visst en smule rotete tekst.

Om dette er sant eller ikke må du vurdere selv. Tvil er et våpen høyre bruker. De fikk
det enkelt å greit av å gjøre motstand, og finne sine egene veier. De fant sin egen tro
og kan dermed påstå en annen fremtid. En høyrepolitikers visjon ser ut som et stort, spisst
tårn av et menneskeberg hvor han blå sitter på toppen å kan melke penger. Dessverre for de
blå er de flere som deler samme visjon, så det blir bare krangel og maktkamp av det. Psykisk
krigføring, eller ihvertfall en mindre kamp. De kan såklart bli store også. Men krigene vi
har i dag kommer som regel av andre pussige grunner så vidt jeg vet. Har ikke satt meg så
godt inn i kriger. Jeg er mer politisk, litt mindre nivå :/ Hadde jeg hatt tid til det ville
jeg kanskje klatret meg opp til en diplomattittel eller noe, men jeg er kunstner og opplyser
og prøver å revulusjonere politisk gjennom bildene mine.

Jeg håper ikke du blir nyskjerrig på å prøve hasj pga. Dette, for det kan bli noe ordentlig
økonomisk dritt fordi du blir maks hekta og klarer ikke gi deg før du har utviklet deg nok
og gått gjennom det illuminati trenger å opplyse deg om for at du skal være en som gir
samfunnet noe som trengs.

Jeg håper jeg klarte å overbevise deg om at det finnes folk som virkelig jobber for politisk
revulusjon telepatisk. Faktisk bare revulusjon også(RE-Evulusjon-En ny evulusjon)

I teorien er det mulig å nå opp til Illuminati uten å røyke hasj også. Om du tar deg god nok
tid klarer du sikkert å gjøre deg psykotisk. Høyre handler ut fra underbevisstheten så vidt
jeg vet. Kanskje du fikk all info du trengte nå, så du slipper å røyke hasj. Du kan oppnå å
være stein uten å røyke hasj. Høyrepolitikere gir meg iblandt lov til å være stein (Sitte å
skape styrelser eller utvikle det sosiale) rett og slett fordi de ikke vil pengene skal gå
til kriminelle og videre til de fattige landa. De vil beholde dem i omløp her i Norge. Høyre
har desverre større makt en rødt i Norge tror jeg.

Bendik Laland

Universherren kan skape ting ut av intet. Dermed kan han skape så mye godhet at han kan overmanne all ondskap med godheten.