Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2712
Dette var andre gang jeg tok LSD, og jeg undervurderte veldig hvor kraftig LSD egentlig er.

Er en del timer jeg ikke husker noen ting fra, så jeg skriver ned det jeg husker.

Klokken var rundt 5 på morningen, jeg hadde lastet inn en lang spilleliste med musikk fra shpongle, og planen var å bare tilbringe dagen i sofaen, å nyte musikken.

Jeg tokk 3 lapper på rundt 180μg hver. tok vel omtrent 3 kvarter før jeg begynte å kjenne effekten. jeg hadde gjort klar en slideshow på ps3'en med diverse bilder fra verdensrommet som sto å loopet på TVen.
jeg lå meg ned på sofaen med shpongle spillende på ipoden. Musikken var helt fantastisk, det var noe av det vakreste jeg noen gang hadde hørt. Det føltes som jeg hadde smeltet ned i sofaen. Etter en stund (Jeg tipper en halv times tid, men jeg vet ikke) fikk jeg det for meg at jeg var helt nødt til å komme meg ut.

Jeg bevegde meg ut, og alt var bare så vakkert. etter å ha gått et minutt eller to, bestemte jeg meg for å legge fra meg ipoden min bak en søppelkasse.
for så å hente den når trippen var over.

Det er etter det hvor jeg ikke lenger husker alt, eller i hvilken rekkefølge ting skjedde. Jeg kan huske at jeg tenkte at det ville være en god ide å gå en tur til parken i byen hvor jeg bor.
Bare det gå gatelangs var veldig merkelig, det var som om verden smeltet foran øyene mine.

Jeg husker ikke hvor lang tid det tok eller hvilken vei jeg gikk, men tror jeg endte opp et sted ved parken.

Husker jeg plutselig skjønte alt, hele meningen med livet og universet.
jeg var ren energi alle andre mennesker var også ren energi og jeg kunne gjøre absolutt hva jeg ville, som en slags gud. Det var plutselig noen andre "vesener" som dukket opp ved meg, de lo og sa det tok sin tid før det hadde gått opp for meg, og at dette var starten på livet mitt. Alt jeg noen gang hadde støtt på, inkludert familie var der bare for å skjule "sannheten" til det hadde gått opp for meg. Jeg følte at jeg ikke lenger var bunnet til denne planeten og hvis jeg ville kunne jeg bare fly opp å reise rundt i verdensrommet og besøke andre verdener.

jeg har ingen aning hvor lang tid alt dette tok, da jeg ikke lenger hadde noen konsept om tid eller sted.

Jeg kom til meg selv igjen mange timer sener på sykehuset som er i nærheten av her, ble fortalt at jeg visstnok hadde blitt plukket opp av politiet, og at de ikke hadde vært i stand til å få noe fornuftig ut av meg. Jeg har ingen minner om dette.


Jeg har etter dette trippet flere ganger, men har ikke tatt noe over 200μg, jeg tviler ikke på at jeg en gang i framtiden kanskje kommer til å prøve en sånn stor dose en gang til, men ikke med mindre jeg er med noen andre.
Sist endret av M@_; 28. juli 2011 kl. 20:54.
Intenst

Av nysgjerrighet, fikk du noe reaksjon fra politiet, som f.eks bot? Lurer på hva de egentlig gjør når de finner folk som det, helt vekke..
M@_
Trådstarter
Jeg har ikke hørt noe fra dem.
Opplevde noe lignende selv en gang. Tok 3stk. relativt greie syrelapper og trippet etterhvert over. Husket ikke noe særlig fra selve trippen bortsett fra den første timen. Kameratene mine fortalte meg i ettertid at jeg hadde begynt å rope og uttale de merkligste ord og setninger! Klarte visst ikke å holde balansen heller, så våknet opp med noen blåmerker her og der.
Det som er skummelt er at selve -jeg- personen blir totalt bortevekk, og at det ikke går an å få noe kontakt med personen bak syretåken!

Sett i ettertid (også etter å ha sett andre oppleve noe av det samme) så virker det som om flere reagerer slikt på store doser psykedelia. En mister kontakten med folk, og i etterkant så husker man særdeles lite. Sier seg selv at i denne tilstanden så kan i grunn alt skje...

-En grei påminnelse om at psykedelia er noe man ABSOLUTT skal ta alvorlig, og at man bør huske på å ha med en trip-sitter!
Hvordan tenkte du da du tok den dosen der uten tripsitter? Var det første gang, i det hele tatt, hvorfor, uansett?

edit: det virker jo ikke spesielt sunt, hverken for deg eller almennheten, å vandre rundt på den måten...
Sist endret av pidget; 28. juli 2011 kl. 21:15.
M@_
Trådstarter
Sitat av pidget Vis innlegg
Hvordan tenkte du da du tok den dosen der uten tripsitter?
Vis hele sitatet...
Jeg kjenner ingen som bruker noen form for narkotika.

Den første gangen jeg brukte lsd var jeg også helt alene og det gikk helt fint.
jeg antok derfor at denne gangen også kom til å gå helt bra, jeg forventet ikke at effekten kom til å bli såpass kraftig.


Sitat av pidget Vis innlegg
edit: det virker jo ikke spesielt sunt, hverken for deg eller almennheten, å vandre rundt på den måten...
Vis hele sitatet...
Vel, planen min var jo ikke å gå ut, men jeg fikk det for meg at jeg var helt nødt til å komme meg ut, og da ble det slik.
Hørtes ut som en helt utrolig trip! virker nesten som om du frigjorde deg fra kroppen din og fikk opleve en del av livet etter døden.
Ikke det at jeg har noe imot folk som ruser seg, men hold dere inne mens dere er rusa. For våres og deres egen skyld. Har opplevd flere ustabile narkomane som blir fly forbanna og knuser alt innen rekkevidde.
oppleve, leif snek seg inn gitt
Sitat av Glenni Vis innlegg
Ikke det at jeg har noe imot folk som ruser seg, men hold dere inne mens dere er rusa. For våres og deres egen skyld. Har opplevd flere ustabile narkomane som blir fly forbanna og knuser alt innen rekkevidde.
Vis hele sitatet...
Øhh?!
-Hadde du hatt noen basic kunnskaper om tripping, så hadde du visst at omgivelsene spiller en utrolig stor rolle i selve trippen.
Omgivelsene og mindset.

For de aller fleste så føles det bedre, friere, mindre påtrengende, mer naturlig og ikke minst mere givende å trippe ute i naturen/ under åpen himmel.
Å trippe inne kontra ute er to totalt forskjellige ting...!
(Selv om hver tripp i seg selv aldri er lik en annen)
Sitat av Eclipse Vis innlegg
Øhh?!
-Hadde du hatt noen basic kunnskaper om tripping, så hadde du visst at omgivelsene spiller en utrolig stor rolle i selve trippen.
Omgivelsene og mindset.

For de aller fleste så føles det bedre, friere, mindre påtrengende, mer naturlig og ikke minst mere givende å trippe ute i naturen/ under åpen himmel.
Å trippe inne kontra ute er to totalt forskjellige ting...!
(Selv om hver tripp i seg selv aldri er lik en annen)
Vis hele sitatet...
Selv om det føles bedre å være ute er det selvfølgelig ofte best å være inne hvis man tripper i et befolket strøk av respekt for dine medmennesker.
Sitat av Eclipse Vis innlegg
Øhh?!
-Hadde du hatt noen basic kunnskaper om tripping, så hadde du visst at omgivelsene spiller en utrolig stor rolle i selve trippen.
Omgivelsene og mindset.

For de aller fleste så føles det bedre, friere, mindre påtrengende, mer naturlig og ikke minst mere givende å trippe ute i naturen/ under åpen himmel.
Å trippe inne kontra ute er to totalt forskjellige ting...!
(Selv om hver tripp i seg selv aldri er lik en annen)
Vis hele sitatet...
Det driter jeg i. Nei, jeg har ikke "basic kunnskaper" om tripping. Det er ikke poenget heller. Skal du ut å ruse deg, gjør det en avsidesliggende plass, ikke midt i sentrum.
ArbeidsledigProletar
Ærlig talt, bortkasta syre. Om du ikke husker opplevelsen er den generelt sett bortkasta.
Men artig å lese da.
Sitat av Glenni Vis innlegg
Det driter jeg i. Nei, jeg har ikke "basic kunnskaper" om tripping. Det er ikke poenget heller. Skal du ut å ruse deg, gjør det en avsidesliggende plass, ikke midt i sentrum.
Vis hele sitatet...
Helt enig i at midt i sentrum ikke er et sted for tripping, men en avsides liggende park bør gå greit i moderate doser.

Har vel den store sum av 0 ubehagelige møter med mennesker som tripper og flere hundre jævlige møter med folk i alkoholrus "som blir fly forbanna og knuser alt innen rekkevidde.." Hadde det vært opp til meg skulle dritas folk holdt seg inne, men heldigvis er det slik at verken meg eller deg som enkeltpersoner har noen som helst makt over andre mennsker. Takk gud for det.

Nå føler du kanskje en intens trang til å skrike ut noe slik som "Ja, men alkohol er LOVLIG "stoff x" og "stoff x" er UOLVLIGE" Det har du helt rett i, men så lenge man ikke gjør noen skade på seg selv eller omgivelsene(noe man ikke gjør i moderate doser) så kunne jeg virkelig ikke brydd meg mindre om regelverket på akkurat dette området.

Med det sagt så var det lite ansvarlig av trådstarter og ta 540ug LSD uten en tripsitter.
Har aldri trippet over på lsd :/ vær gang jeg kaster på en ny lapp blir det aldri sterke, varer bare mye mye lengre
Jeg synes lsd høres utrolig kult ut Jo mer jeg leser om det jo bedre blir det.. Noen som har lyst til å dele en god fremgangsmåte for å skaffe det? Er rimelig blank når det kommer til å gå ut i verden og skaffe stoff x) Har kjøpt hasj en gang, og det er det..
ArbeidsledigProletar
Sitat av 6udxd Vis innlegg
Jeg synes lsd høres utrolig kult ut Jo mer jeg leser om det jo bedre blir det.. Noen som har lyst til å dele en god fremgangsmåte for å skaffe det? Er rimelig blank når det kommer til å gå ut i verden og skaffe stoff x) Har kjøpt hasj en gang, og det er det..
Vis hele sitatet...
Du synes dette hørtes kult ut? Trippe hardt og glemme hva som skjer og våkne opp på sykehuset etter at snuten har putta deg der fordi du var for borte til å gjøre rede for deg?

Voks opp.
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Du synes dette hørtes kult ut? Trippe hardt og glemme hva som skjer og våkne opp på sykehuset etter at snuten har putta deg der fordi du var for borte til å gjøre rede for deg?

Voks opp.
Vis hele sitatet...
Nope, akkurat den delen høres ikke så kult ut o.= Men jeg tror jeg er "voksen" nok til å ta visse forhåndsregler og regulere mengden litt.. I hvert fall etter å ha lest om hva som kan skje :P
Det er uansett ikke lov å diskutere måter å anskaffe rusmidler her på forumet.
Sitat av Grix Vis innlegg
Det er uansett ikke lov å diskutere måter å anskaffe rusmidler her på forumet.
Vis hele sitatet...
Teoretiske metoder er lov å diskutere? Kjøp og salg, og spørsmål om det finnes f.eks LSD i Bodø for tiden er ikke lov. Jeg vil tro at det er lov å diskutere hvordan man går fram når man skal kjøpe droger.