Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1655
Dette ble en mye lengre rapport enn jeg først hadde tenkt. For å slippe å miste all formatering når jeg limer inn i forumet og for å slippe å dele hele rapporten over to poster har jeg laget en PDF istedet.

Det er mer en liten historie enn en tripprapport og den inneholder en oppsummering av en hel uke samt tripprapport på psilocybin og DMT.

De som bare vil lese om psilocybin og DMT-trippene kan skippe ned til overskriften "psykedelisk inspirasjon". Det er der psilocybin-trippen begynner.

Her er link til historien min.
Håper dere liker den og ikke blir overveldet av tekstveggen :P
Får ikke åpna den i hverken "notisblokk", "wordpad" eller "microsoft office word 2003"
Homo Luminous
wavezor's Avatar
last ned foxit reader
Veldig bra skrevet, og spennende lesning.
Høres ut som en fin hyttetur, lykke til med videre forsøk på å komme i kontakt med "mektigheten".
Hobbit
harald25's Avatar
Trådstarter
Sitat av G4ndj1 Vis innlegg
Veldig bra skrevet, og spennende lesning.
Høres ut som en fin hyttetur, lykke til med videre forsøk på å komme i kontakt med "mektigheten".
Vis hele sitatet...
Takk for det!
Jeg skal nok hilse på Mektigheten igjen når muligheten byr seg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Title of titles
bamsegutt's Avatar
Veldig godt skrevet! Skuffende though at du ikke oppnådde den effekten du ville. For meg virker det som om DMT er en mye sterkere psykisk rus enn alle andre psycadelica, men allikevel virker det som om rusen, uansett, er helt fantastisk. Kan dette stemme? Burde man prøve DMT uten å ha prøvd f. eks. syre/sopp?
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Men hvar lenge varte effekten? Slik du beskrev det virket det bare som ett minutt eller to..
Sitat av tRNAcloverleaf Vis innlegg
Får ikke åpna den i hverken "notisblokk", "wordpad" eller "microsoft office word 2003"
Vis hele sitatet...
åpne i PDF format
Hobbit
harald25's Avatar
Trådstarter
Sitat av bamsegutt Vis innlegg
Veldig godt skrevet! Skuffende though at du ikke oppnådde den effekten du ville. For meg virker det som om DMT er en mye sterkere psykisk rus enn alle andre psycadelica, men allikevel virker det som om rusen, uansett, er helt fantastisk. Kan dette stemme? Burde man prøve DMT uten å ha prøvd f. eks. syre/sopp?
Vis hele sitatet...
DMT er definitivt MYE sterkere enn både pcilocybin og LSD.
Men på en allikevel usammenlingnbar måte.
Det kan være helt fantastisk, men har selvfølgelig potesiale til å være et mareritt tror jeg. Jeg har opplevd helt ufattelige mengder energi, og har heldigvis opplevd denne som kjærlighet og ærefrykt. Den samme energien kan, tror jeg, oppleves i form av frykt og redsel og det må man være forberedt på at kan skje.

Jeg vil ikke anbefale noen noe som helst egentlig.
Du må gjøre ditt eget valg basert på den infoen du klarer å finne.
Tidligere inntak av stoffer tror jeg egenlig ikke er så veldig relevant. Vurder heller hvor godt skikket du føler deg til å takle en HELT uvant, rar, skremmende situasjon. Det kan faktisk hende du plutselig sitter i situasjonen der du tror at du er/kommer til å dø.

Sitat av Dr. fungitumb Vis innlegg
Men hvar lenge varte effekten? Slik du beskrev det virket det bare som ett minutt eller to..
Vis hele sitatet...
Vi målte egentlig ikke tiden på effekten.
Fra vi trakk inn siste trekket og til vi åpnet øynene igjen gikk det kanskje 5 minutter. Da var verden jeg åpnet øynene og så fortsatt helt ubeskrivelig forandret, og det avtok herfra fortere og fortere før jeg etter 5-10 nye minutter kun satt igjen med afterglow.

Mens vi var påvirket sluttet tid å eksistere. Jeg bare var/fantes/eksisterte mens jeg følte, så og hørte en enorm energi som formet seg overalt rundt sinnet mitt. De fem minuttene med peak-effekt varte for meg både uendelig lenge, og ikke i det hele tatt.