Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  310 32896
Ble litt inspirert av 'hellotitty' sin tråd om den beste tiden på døgnet her, og begynte å tenke, hva er den beste følelsen i verden? Skjønner at jeg kommer til å få masse svar om det å pakke inn en pris, fyre opp en joint eller å avslutte en heftig runde. Men når jeg tenker meg om, så fins det ting som er så utrolig mye bedre!

Følelsen av å få legge seg under dyna etter en lang dag, følelsen av å våkne helt uthvilt, følelsen av å sitte på verandaen en varm sommernatt å høre på gode gamle sanger og lignende. Jeg må si at de beste stundene, er de stundene man har tid til seg selv! Hva syns dere?
De stundene du instinktivt vet at du kommer til å huske om 40 år er de beste. Følelsen av å skape minner der og da.
Jeg liker å legge meg når jeg er trøtt som bare f.
En varm sommerkveld ett utrolig chill sted med venner, jointen og noen øl. <3
Sist endret av Aaatcho; 6. desember 2010 kl. 02:04.
Følelsen av å ganke noen i Age Of Conan <3
Hahaha, når man poster slikt på nFF kommer man vel ikke unna weed og gaming! Men jeg kan ikke nekte for at jeg er svært, svært enig med dere alle!
Det beste er når man har endt opp å gå hjem midt på natten, passe full i minusgrader og alt for lite klær. Så kommer man endelig hjem, utslitt og iskald, og legger seg under dynen. Tar man seg noen joint-trekk i vinduet før man legger seg blir det enda litt bedre
Når man akkurat har kommet tilbake til forumet etter midlertidig ban! <3
Hvorfor ble du banna?
- Følelsen av å være ute i naturen på rett sted til rett tid
- Kjøre rundt i båt om sommeren med venner og et knippe iskalde pils
- Utforske nyoppdagede badevann for potensielle hoppeplasser
- Når julematen kommer på bordet
- Det å få en svær satan av en fisk på kroken
Våkne opp til verdens beste kjæreste og vite at hun elsker meg like høyt som jeg elsker henne.
Sist endret av StiSko; 6. desember 2010 kl. 02:23.
Sitat av NitroFis Vis innlegg
- Kjøre rundt i båt om sommeren med venner og et knippe iskalde pils
Vis hele sitatet...
Den er jeg med på!

Samt følelsen av våkne etter en godt natts søvn
Å cruise rundt i bilen i Florida med god musikk på full pupp.
Oh yes.
Sist endret av Scampi; 6. desember 2010 kl. 02:26.
Følelsen av å få kvalitetspoeng
Følelsen av å komme hjem etter en hard dag i puddersnø på fjellet, etter mange knall og fall, og hoppe rett inn i dusjen.
Følelsen av å skape noe jeg er fornøyd med.
Topp 10 følelser: 1. Å pisse etter å ha holdt seg i nærmere en time. 2. Å banke ballen i krysset fra 30 meter, og laget ditt vinner 2-1. 3. Orgasme. 4. Når hele familien er samlet på 1. Juledag. 5. Å kjøre ski i 1 meter puddersnø. 6. Å sove i din egen seng etter å ha vært på ferie i 2 uker. 7. Å legge seg når man føler seg helt kaputt i kroppen. 8. Å vinne en diskusjon. 9. Følelsen du får når du kommer hjem fra skolen og det er fredag. 10. Julestemning. Merk: ikke noen spesiell rekkefølge.
Følelsen av din første snus på flere dager!
Vært uten snus nå i 5 dager, har vært sjuk, så hakke merka no til nikosuget.
Skal bli deilig med en prell imorra!

Også har vi jo den gode gamle adrenalin følelsen!^^
Sist endret av lut0; 6. desember 2010 kl. 02:42.
Å slappe av.
følelsen av mestring
Vinne 200dollar i en pokerturnering for første gang.

Av en eller annen grunn var den følelsen bedre enn å vinne 1000dollar i poker for første gang.
Å gå hjem klokka fire på natta med musikk på ørene og det snør snøflak like store som håndflata di, for så komme hjem og legge seg under en varm dyne. Eller sene sommernetter som går over til tidlig morgen. Den første ølen etter å ha bært alt av bagasje satt opp teltet når man er på festival.

Og morgenkaffen og morgenrøyken.
å vinne. (uansett hva)
Mornings med bra pot. Er ikke noe som føles digger en det. Hvis man ikke får blowjob mens man tar trekket da
Og være drita som faen og rote med random chicks
Sist endret av random53541; 6. desember 2010 kl. 03:31.
Sitat av NitroFis Vis innlegg
- Følelsen av å være ute i naturen på rett sted til rett tid
- Kjøre rundt i båt om sommeren med venner og et knippe iskalde pils
- Utforske nyoppdagede badevann for potensielle hoppeplasser
- Når julematen kommer på bordet
- Det å få en svær satan av en fisk på kroken
Vis hele sitatet...
På jobben fikk vi en 210 kilos kveite, det var sefølgelig ikke med stang da men det var en sjuk følelse å vær så nær noe som kan slå deg ihjel med halen eller spise armen din

Ellers så er jeg enig med alt du nevner spesielt det med julemat og ikke bare julemat, alt god mat
Følelsen etter å ha spydd mye.
Favorittfølelsen er å sitte på verandaen med ølen i handa, midt på sommern blandt gode venner!
Og kunne sovne uten og ha vondt i hjerte/lungene/levra whatever det nu er som er vondt der inne.
Når man etter intens tankevirksomhet kommer på noe man lenge har prøvd å hente frem igjen fra minnet er en fantastisk følelse.
Ha oppsamlet helt elendig mye avføring i endetarmen, og tilslutt (gjerne etter flere dager) få tømt alt i toalettet. Det skal gjerne nesten gjøre litt vondt i fiseringen, men samtidig er det så fantastisk godt.
Var ute og gikk i skogen i nysnøen akkurat når det lysnet, for å lufte hodet etter en hard natt på flaska (var blitt edru). Med ett ble jeg møtt av et utrolig mektig syn av snødekte fjell og vakre farge-/lysnyanser, som fikk meg til å stoppe opp. Da ble jeg plutselig klar over den trykkende stillheten, bare brutt av et enkelt fuglekvitter i ny og ne. Det må være det nærmeste jeg har vært følelsen av en tripp i nøktern tilstand. Fikk nesten angst. Vanskelig å forklare, må nesten oppleves.

Ellers kan vel nyforelskelse nevnes, særlig når den gjengjeldes.
Følelsen av å fullføre en god bok/dikt for så å legge seg ned og tenke over verket. Har en helt egen feel om du likte boka!
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Det er følelsen av å komme hjem på basen etter 6-7 dager på øvelse, langt ute et eller annet sted i Trøndelagen. Gnagsår, mild dehydrering og slitne bein på natoplank biter seg godt fast i sjela, men endelig ser man bussen som skal ta deg med hjem. Pussen, debriefingen, vasken og oppstillingen er ferdig. Kebaben og ølen med laget er unnagjort, og på kaserna venter en seng som aldri har vært bedre. Kommer aldri til å glemme denne uovervinnelige følelsen av mestring. Nesten litt synd at jeg ikke får oppleve det igjen.
Sist endret av thomasf; 6. desember 2010 kl. 06:06.
Komme i munnen på dama mens jeg er drit høy, blir bare ikke bedre en det!
Å reise! Har nesten ikke noe og si hvor
Våkne mitt på natta i helger å tror man skal på jobb, så kommer man på at man har fri, fyflatte, da er det et brett smil over trynet mitt idet jeg sovner igjen<3
bøtte-reppratør
ass-beer's Avatar
topp 3.

1. endelig finne ett toalett, når man har vært trengen over lengere tid.
2. sommerkveld, god musikk, gode venner og god weed.
3. mestringsfølelse.
Sitat av Legynd Vis innlegg
Våkne mitt på natta i helger å tror man skal på jobb, så kommer man på at man har fri, fyflatte, da er det et brett smil over trynet mitt idet jeg sovner igjen<3
Vis hele sitatet...
Pluss en der Hvis jeg våkner om natten da Pleier å sove, men den følelsen der er digg!
Komme ned etter tidenes værste badtrip og oppdage at man lever!!

Lese bok/film som ender godt=P
Stå opp 4 om morran på sommeren og padle seg en kajakktur.
Reise.
Få 6 på en fysikkprøve.
Gjøre noe andre tror du ikke klarer.

Og ikke minst, få et barn. Tror det er en følelse som topper alt, særlig om du er jente da=)
Når man skal på ferie, helt i starten av reisa går det liksom opp for en at shiiiet, nå skal vi på tur.

Så litt senere når man ligger litt over fartsgrensa på motorveien på vei til langt avgårde, med høy motorveimusikk pumpende ut av høyttalerne. Klar for alt
Sist endret av Bothrops; 6. desember 2010 kl. 10:58.
Beste følelsen må neste være som mange andre har sagt, sitte på verandaen, se ut mot havet og den røde himmelen, med pils, bongen, kompiser og grille- falt flere tårer her i sommer med tanke på at vi var hele barndoms gjengen samlet igjen som ikke hatt sett hverandre på 1-3 år.
Når du sliter noe jævlig med et spill og endelig får det til. Husker jeg runna CoD: WaW på veteran. Siste banen holdt jeg på med i tre dager. Da var det godt å være ferdig.
Jeg synes det utelukkende er bedre å se tilbake på ting enn å oppleve de i nuet Så: NOSTALGI WINS. Ellernoe. Bittersweet Symphony.
En varm sommerkveld med ingen bekymringer, poppe noen pils, sjekke opp damer, gjøre akuratt det du vil og vite at du har fri leenge! For senere og fyre opp noen joints for så å vite at klokka er 5 på natta, men det gjør ingenting for du har INGEN planer! DIGG
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Når du sliter noe jævlig med et spill og endelig får det til. Husker jeg runna CoD: WaW på veteran. Siste banen holdt jeg på med i tre dager. Da var det godt å være ferdig.
Vis hele sitatet...
Jedi Knight Outcast på Jedi Master. Det tok sin tid med masse quicksaves.
Tenke tilbake på den første store kjærlighets følelsen du hadde som ungdom. Tenke på hvor herlig livet var som barn.
Når United scorer 2 minutter på overtid
Sitat av fulloggal Vis innlegg
Pluss en der Hvis jeg våkner om natten da Pleier å sove, men den følelsen der er digg!
Vis hele sitatet...
Samme her, men så har du jo den at du våkner og du faktisk skal på jobb, surt