Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1927
Setting: Amsterdam sentrum og hotellrommet
Dose: 3 knips med MDMA og kjemikalie X oppi(lurer på om vi ikke fikk i oss DXM).

Da jeg var i Amsterdam i juleferien hadde vi planer om å ordne knips. Ettersom vi ikke hadde kontakter i byen måtte vi ordne fra pushere på gata. Når man ordner fra lugubre selgere er det ikke godt å vite hva man har kjøpt. Derfor ordnet vi oss et E-Z testkit.

På nyttårsaften var vi alt for sent ute med å komme oss ut. Vi var ute av hotellet ved 10-11tiden. Noe vi ikke visste var at kollektivtrafikken sto stille, og det som var av taxier var opptatt. Vi begynner derfor å gå mot sentrum. Sentrum lå 10-15min med trikken fra der vi bodde. Ikke nok med det, det begynte også å regne. Etter en stund får vi ordna en taxi som jeg og Nilsern hopper inn i. De andre venter heller på neste. Det var det siste vi så av dem den kvelden. Vi ankommer sentralstasjonen og begynner å gå. Før vi vet ordet av det er klokken 12 og rakettene går til værs. Vi tusler rundt og ser på alt som skjer, men finner ingen dealere. Kl.2 akkurat før vi gir opp finner vi endelig en som kan hjelpe oss. Tingen er at han har 4 forskjellige og 2 like. Han virker som en hyggelig kar og vi blir stående og prate en stund. Vi spiser hver vår av de like(vi var veldig itvil om vi skulle spise noe vi ikke visste hva var, men vi tok sjansen siden det var nyttårsaften), men de smaker godteri så vi blir litt forbanna over av vi har blitt bøffa. Vi anntok at de andre bare var bøff så vi stikker hjemover. Om de ikke var bøff så ville vi få det fett om vi var på hotellrommet eller på byen.

Vi ordner en taxi og kommer hjem i halv 3tiden. Vi stikker inn på badet og begynner å teste. For de som ikke vet hvordan E-Z testkit fungerer funker det slik at man skraper av 3 flak(1x1mm holder i massevis) av pillen det gjelder. Så skal man ta en dråpe av de 3 forskjellige løsningene på hvert av flakene. Fargene som da oppstår kan leses av på et kart, og ved å krysssjekke de forskjellige kartene sitter man igjen med et bilde av hva man har.

Vi tester de resterende fire pillene og alle viser det vi tror er MDMA. Vi blir happy siden vi ikke ble lurt trill rundt alikevel og deler alle pillene i to(ettersom de var forskjellige og vi var keen på å dele den samme opplevelsen). Vi starter med to halve hver. Er alltid forsiktig med drugs. Heller for lite enn for mye. Etterhvert begynner vi få en del spesielle følelser i kroppen. Noe er pågang, men jeg kjenner meg ikke helt igjen i rusen. Vi føler at noe definitivt er pågang. Jeg begynner å hallusinere på en måte som ikke skjer med MDMA. Jeg begynner å bli litt bekymret over hva det faktisk er vi har puttet i oss. Etter litt rasjonell tankegang går denne bekymringen over i eufori for rusen vi fikk var virkelig fantastisk. Fikk knipsrusen, bare at den var renere og med halliser. Hallisene var ikke som noe annet jeg har vært borti. Ikke pustende eller pulserende. Bare annerledes. Da jeg f.eks. så på Nilsern drev øynene hans og byttet plass. Vi hadde ikke musikk, men jeg hadde mp3spiller med dobbelutgang. Vi lå en stund i seng og bare digget alt, men etterhvert krøp trangen til å danse innpå oss. Det ble til at vi sto og dansa lenge inne på hotelrommet med hvert vårt headsett. Nilsern orket ikke så mye, men siden han var tørst og jeg hadde sprit greide jeg "bestikke" han med sprit for at han skulle danse mer. Etter en stund var begge temmelig slitne så vi legger oss ned for å slappe av.

Jeg føler etterhvert for en dusj, så jeg hopper i dusjen. Er nå, mer tura enn noengang. Dusjer en stund og koser meg max da jeg plutselig ser en refleksjon i dusjkabinettet. Dere tenker sikkert big deal, men greia var det var ikke min egen. Etterhvert begynner flere refleksjoner å komme fram, som om det skulle stått 5-6 personer bak. Dette var ikke vanlige mennesker, men skymennesker. Rett over dusjen var en lufteluke som ofte ulte itakt med vinden. Jeg fikk for meg at det var skymenneskene som sang til meg. Dette var selvsagt ikke noe jeg trodde 100% på, men en koselig innbilning. Jeg gjorde mest mulig ut av situasjonen. Da jeg så meg selv i speilet etterpå så jeg meg selv helt klart, men alle omgivelsene var pixelert. Dette var kun noe jeg så i speilet Etter det ligger vi bare og prater og chillern, før Nilsern til slutt sovner i 6-7tiden. Jeg derimot har ikke lyst til å sove så jeg fortsetter å røyke jointer, og blir liggende en stund til. Vinden ulte utenfor vinduet, og da jeg lå i senga følte jeg det som om rommet vugget i takt med vinden. Slik lå jeg til jeg sovnet. Særdeles behagelig.

Alt i alt ble jeg sykt fornøyd med kvelden selv om vi ikke fikk det vi skulle ha. I mine øyne var denne kvelden bedre enn de fleste kvelder jeg har hatt på knips. Synes det var uansvarlig av oss å spise noe vi ikke visste hva var, men det var en kalkulert risiko. Sjansen for at det var noe farlig oppi den var minimal, og sjansen for at noe skulle skje når vi spiste en var enda mindre.

Jeg hadde også halliser så og si under hele opplevelsen, men de fleste av dem er uforklarlige. Noe som var litt merkelig var at rusen varte lenge. Helt fra vi spiste til jeg sovna hadde jeg deg megadigg. Nå forandret rusen seg fra vi fikk funk til jeg sovna, men den var så og si like sterk hele tiden. Det kom nok ann på at vi røyka mye pot den kvelden. Mer og mer fram til vi sovna. Det jeg liker med Cannabis er at det forsterker effekten av droger, og sammen med MDMA og det jeg tror var DXM ble det en særdeles kul og vellykket kveld. Nilsern koste seg ikke like mye, men det tror jeg beror på at jeg gjorde det jeg kunne med situasjonen.
Sist endret av Sinister; 10. januar 2007 kl. 22:44.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Interessant rapport sinister Spørsmålet er om hva det kunne ha vært..
Høres ut som MDA og alt for mye cannabis synes jeg
Sist endret av Slaktern; 10. januar 2007 kl. 23:37.
Etter å ha lest triprapportene fra Amsterdam virker det som all nark der nede har en betydelig høyere kvalitet (noe som ikke er nytt.) Folk blir nesten for fjerne til å kunne gjøre noe etter dem har røyket noe av det Amster har å tilby

Fikk dere prøvd noen andre typer knips der nede?
Kul rapport ass, Amsterdam høres ut som et sinnssykt kult sted!
Bra rapport! du har ikke vert innom pillreports/ecstasydata for å se om du finner de igjen da?
hva var gateprisen der nede ? Amsterdam skal stå på listen over byer å besøke definitivt.
Galactoid
Sinister's Avatar
Trådstarter
Piuu: vel, vi prøvde 5 forskjellige den ene kvelden, og den andre ordnet vi også noen. Da fikk vi 2 typer hvor den ene var helt grei, dog veldig lite mdma, og den andre var det littegrann speed i. Ganske dårlige igrunn.

LoRd: Har ikke vært innom nei. Husker ikke hva slags logoer de hadde. Vi kjøpte for ca. 70-80kr per stk. Helt grei pris, men kanskje litt stivt til å være der nede? Hvertfall med tanke på at vi ikke fikk mdma.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Hehe, and you just had to do it Sinister, yeah?

Morsom lesning - tross mine advarsler, gikk dere rett i (exy, exy - coca, coca) fellen!
Galactoid
Sinister's Avatar
Trådstarter
Greia var at vi ikke hadde så mye valg ettersom vi ikke hadde kontakter i byen. Visste godt at sjansen var der for at vi skulle bli bøffet, men den sjansen tok vi. Dessuten er jo ikke 200-300kr allverden. Hadde snakket lenge om å knipse i amsterdam på nyttårsaften.