Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4218
Setting: Alene hjemme hos meg

Deltakere: Meg, Formen og Visum

Dose: 3g sopp hver(samme som sist, en eller annen thai-sopp)
1g hasj

Formen og Visum hadde vært og henta soppen og hasjen, og kom til meg kvart over 11. Soppen var allerede delt opp, og vi spiste alt litt over halv 12.Vi ser på tv, og jeg mekker opp to jays. Soppen bruker litt tid på å virke så vi ligger bare å chillern og venter på at showet skal starte. Katten min kommer plutselig inn. Den er veldig kosete og snill, og jeg følte en ekstrem glede for at akkurat den katten er min.

+30min: De velkjente følelsene begynner å komme tilbake. Beina mine kjennes ut som de er elektrisk ladet. Synet begynner å endre seg. Lydbildet forandrer seg. Vi stikker ned på rommet mitt. Katten min kommer også ned. Der skrur jeg på en ny cd jeg har skaffa meg som heter Goa Trance Vol.2. Digger den cd'n og etterhvert som soppen kicka igang digga jeg musikken bare mer og mer. Rommet mitt begynner å vokse, og former og ansikter begynner å skifte form. Katten gikk rundt og koste med oss alle. Pelsen som ut som den var levende og skiftet form stadig. Siden det er vår så røyter katten min litt for tiden. Det var føltes helt sykt ut. Da vi klappa den hang det kanskje igjen et par hår på hendene våre, med det føltes ut som det var hår overalt. Taket så ut som hvite elver som fløt frem og tilbake.

+60min: Vi er ikke så tura som vi er keen på enda, så vi bestemmer oss for å gå ut en tur for å røyke den ene spliff'n. Vi sitter igangen, og tar på oss skoene. I gangen har vi fliser. Disse ble helt levende, og hele gulvet var i bevegelse. Det var som det var masse ormer som kravlet rundt. Vi stikker ut, og begynner å gå. Vi iriterte oss over at det var mørkt siden vi hadde lyst til å se mer av naturen. Vi går opp til skogen til en veldig gammel vei(er ingen som bruker den lenger og fungerer som tursti). Vi går over en togtunnel og alle skulle ønske at et tog kunne komme for det hadde vært stilig. Vi går et lite stykke til, og setter oss på en benk med god utsikt. Soppen jobber seg gjennom systemet, og virker mer og mer hele tiden. Jeg og Formen deler en jay, mens Visum tar seg en sigg. Hasjen kicker igang turen enda mer og vi sitter og koser dritten ut av oss. Da jeg blåste ut røyken fra jointen kunne jeg se smilende ansikter i røyken. Jeg begynte etterhvert å få problemer med å se hva som er hva på avstand. Jeg greide fint å se gutta og næromgivelsene, men ting som var et stykke unna fløt liksom inn i hverandre. Da vi var ferdige å røyke går vi videre bortover stien. Jeg og Visum diskuterer hvor spaca og heftig sopp er, mens vi går rundt og nyter tilværelsen. Formen går rundt og hører på musikk og kjører litt sitt eget løp. Noen av de gamle gatelyktene hadde sluttet å virke så vi går videre i mørket. Da vi kommer til neste fungerende gatelykt stopper jeg og Visum opp under den. Turen begynner å nå level 4 og ting begynner virkelig å skje. Jeg og Visum bare står der og lurer på om vi skal gå videre eller om vi skal ta turen hjemover. Han hørte noen lyder som han innbilte seg var skytelyder, mens jeg hørte barnestemmer fra mørket. Da begynte ting å bli intenst og vi fant at det var best å komme seg tilbake til det trygge huset mitt Vi setter turen hjemover. Da vi går over tunnelen kommer plutselig toget rasende forbi under oss. Det var sykt heftig. Hørtes ut som toget var drevet av en jetmotor. Turen begynner å bli litt heavy for Visum og han begynner å få litt noia. Jeg og formen derimot har det topp. Vi prøver å prate ned Visum, men det hjelper ikke så mye. Han er mest keen på å komme seg tilbake, og det er jeg også. Var litt kvalm til tider under oppturen, men ikke sånn at jeg brakk meg elns. Plutselig da vi nærmer oss huset, blir jeg sykt kvalm. Jeg spyr litt. Vet ikke om det var fordi turen begynte å bli litt vel intens eller om det bare var soppen som fucka opp i magen min. Antagelig litt av begge.

+1t&30m: Vi kommer oss hjem i den tro at alt vil bli bedre. Det var en liten feilvurdering. Når vi kom hjem ble alt mye heftigere. Gulvet i gangen var nå blitt et mylder av liv og røre, og da jeg så meg selv i speilt var også ansiktet mitt også et mylder av liv og røre. Orket ikke seg meg selv i speilet, så vi stikker ned i kjellern. Visum begynner å få noia for alvor. Fram til da hadde jeg følt at det var noe som bare gjaldt han, men det begynner å smitte litt over på meg. Jeg kommer inn i noen skumle tankebaner, men har fått det for meg at alt skal gå bra, dette er noe vi gjør for å ha det fett og at det ikke er noe annet å gjøre enn å bare kjøre på og ri turen ut. Formen greier det helt bra. Vi fortsetter å prøve å prate ned Visum, men det hjelper ikke så mye. Jeg begynner å bli litt stressa fordi jeg er keen på at alle skal ha det bra og chill. Jeg tar med meg iPod'n opp og får med gutta, for å få skifta miljø og stemning. Plutselig får Visum det for seg at han MÅ ned, og at han trenger noe bon. Vi prøver å få ordna det for han, men det er ikke så lett når man ikke kan se hva som står på mobilen, og enda mindre forstå hvordan den fungerer. Han får skikkelig oppheng i at han trenger piller. Nå er vi på peaken og alt er helt surrealistisk. Det er nesten for intenst å ha øynene åpne, og lukker man dem ble det enda mer sykt. Jeg tenkte at vi hadde gjort det jeg kunne for Visum og var derfor keen på å leve meg litt inn i min egen verden. Jeg skrudde på noe veldig avslappende og rolig musikk, mens vi alle lå i sofaen og tura. Jeg lå med øynene igjen og var i et med musikken. De visualiaserne man har på mediaplayer og winamp kan bare gå å legge seg med tanke på det showet jeg hadde i hodet mitt. Jeg lå der med visjoner om superhightech fremtidsbyer hvor alle bilene svevde rundt, og gamle kongeriker med alver, gobliner, og mange andre mytiske skapninger. Jeg lå litt og drømte meg for i forskjellige verdener da jeg ble revet tilbake av at Visum spurte om vi hadde noe som helst for å få roet han ned. Jeg sa nei, og sånn var det. De pillene var bare noe han var opphengt i og alt ville gå bra. Plutselig spyr han som faen. Han spøy og spøy og spøy(føltes ut som en evighet). Vi var drittura, og det føltes ut som hele gulvet var dekket av spy. Ikke noen kul opplevelse. Selv Formen som ikke hadde hatt noe noia til da ble satt ut. Han hadde sett for seg at Visum spydde blod. Jeg hente en bøtte, litt vann og papir. La bare masse papir over, og fant ut at det var lurere å vaske det til morgendagen. Etter det begynte det å gå bedre for Visum. Vi hadde sittet å lovet han at alt skulle gå bra en god stund og endelig begynte det å sige inn i bevisstheten hans.

+2t&30min: Visum har fortsatt litt noia, men vi begynner alle å merke at nedturen har begynt. Vi er fortsatt grisetura, men jeg merka at det var på vei nedover og jeg kontrollerer situasjonen. Dette følte også Visum og det ble mer behagelig. Starten på slutten var igang. Endelig kunne vi prate, og slappe av uten å være så max tura. Formen gikk ned i kjellern, mens jeg og Visum lå og prata og hørte på musikk. Vi hadde slått sammen to sofaer og henta dyner og pledd.

+4t: Tiden er inne for å røyke den siste jointen. Vi stikker ned til Formen som har ligget å laget sin egen verden i hodet den siste timen. Han synes at det var en fortreffelig ide å fyre opp nattingsen, så vi stikker ut på terassen. Visum vil ikke ha bønner nå heller, så jeg og Formen røyker den alene. Tilværelsen vår er som en liten boble, med bare oss inni. Digital Hybrid som er naboen min har vært ute på en nattsigg og har hørt oss. Plutselig kommer han over og vi kvepper som vi aldri har gjort før. Vi sitter å prater litt med han, før vi stikker inn igjen. Han er litt furt over at han ikke fikk blitt med. Nå er vi blitt tilnærmet normal. Hvertfall iforhold til hva vi var tidligere. Vi skrur på musikkvideoen til Paffendorf med Crazy, sexy, marvellous. Si ser den 6-7ganger på rad, og Visum digga den han og. Etter det ligger vi bare å prater og hører på musikk, mens jeg leser litt nyheter. Formen sitter og tegner magiske sopptegninger.

+5t: Vi begynne å bli temmelig slitne, og keene på å sove, men sitter fortsatt opp og prater om turen og hører på musikk.

+6t: Formen har sovna mens jeg og Visum ser på en dokumentar om mafia i USA. Tilslutt sovner vi i 7-tiden.

Alt i alt ble det en ekstremt heftig og intens tur. Soppen brukte litt tid på å komme igang, men når det først starta var det ekstremt. Hadde nesten glemt hvor ekstremt intenst en skikkelig tur kan være. Det ble litt freaky til tider, men ettersom jeg har brukt utallige timer på diverse nettsider om psykedeliske, greide jeg å bruke dette til min fordel. Er den heftigste turen min hittil. Ban Hui Thanon-trippen var veldig heftig den og, men denne var enda mer ekstrem. Føler at jeg lærte ekstremt mye av denne turen. Hvordan å takle lignende situasjoner i fremtiden, og å vite at jeg takler det bra selv om det til tider blir intenst og skummelt. Blir nok stund til neste tur.
Sist endret av Sinister; 5. juni 2006 kl. 17:23.
Jeg må slutte å lese triprapporter. Får bare mere og mere lyst til og ture
Interessant dette her! En fet rapport, thai sopp høres gøy ut.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Flott rapport Sinister. Det er ikke alltid like greit med bad trips, men man lærer da noe av de også. Forhåpentligvis .

Du har ikke clue på hvilken sopp det var?

Forresten, et tips til bad trips er rett og slett å sette på Enya eller Deep Forest, de har reddet meg inn fra galskapens verden mang en gang... Sykt harmonisk. Av og til blir bare musikk som Infected Mushroom og Shpongle FOR merkelig.
Sitat av surre
Jeg må slutte å lese triprapporter. Får bare mere og mere lyst til og ture
Vis hele sitatet...
Jeg også, hver gang jeg leser en tripp-rapport får jeg lyst til å trippe. Selv om jeg aldri har gjort det før

Dette var en veldig bra rapport som jeg syntes beskrev rusen bra. Det virker skummelt og fristendes.
Galactoid
Sinister's Avatar
Trådstarter
Vet ikke hvilken sopp det var. Vet bare at det var en eller annen sort fra Thailand eller sør-øst asia.. Angående musikk så merka jeg det igår. Psytrance og Goa ble for sykt. Lastet ned en veldig avslappende cd for en tid tilbake, itilfelle en slik situasjon skulle oppstå. Hørte også endel på Jean-Michelle Jarre. Skikkelig spaca musikk som samtidig er behagelig å høre på.
Ja det var en tur jeg sent vil glemme, sykt morro og se den store sneglen som bor under huset til Sinister Skal få skannet inn tegningene jeg tegnet under nedturen og få lagt dem inn på nFF
haha fet trip raport sinister den turen glemmer jeg aldri trodde jeg hadde lært av de badtripsa jeg har hatt, men det stemte vist ikke helt
Galactoid
Sinister's Avatar
Trådstarter
Her er tegningene formen tegna under nedturen.
Den siste tegningen er tegnet av meg (og bittelitt Digital Hybrid )

herlig!
Sist endret av Sinister; 8. juni 2006 kl. 22:15.