Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1306
Lurer litt på hva folk mener er "riktig" dosering på kokain IV, jeg har fått tak i noe skikkelig rein cola, så hva mener dere er en god dose uten at det er for mye. Har skyti mye cola tidligere, men alltid vært veldig forsiktig med dosering, så vil gjerne vite hvor mye jeg kan ta føre det begynner bli farlig!
Sist endret av Silkeveien; 3. april 2021 kl. 16:23.
30-50mg, helst start lavt. Husk på at det er veldig dødelig å ta kokain iv
En jeg kjenner pleide å gjøre dette. Den kompulsive redoseringen gjorde at hun etter en kveld hadde stukket seg i armen 50 ganger, og det ser ikke helt bra ut skal jeg love deg. Men doseringene hun brukte var rundt 20-30mg.
Sist endret av Relevant; 3. april 2021 kl. 21:47.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Den kompulsive reduseringen.
Vis hele sitatet...
Haha. Klarer du å høres enda smartere ut? Frem med fremmedordboka
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Haha. Klarer du å høres enda smartere ut? Frem med fremmedordboka
Vis hele sitatet...
"Den" og "Redosering" klarer du.
Da gjenstår bare "Kompulsiv"
= tvangsmessig
Sitat av vindaloo Vis innlegg
"Den" og "Redosering" klarer du.
Da gjenstår bare "Kompulsiv"
= tvangsmessig
Vis hele sitatet...
Jeg vet hva det betyr, jeg bare syntes det var morsom ordbruk.
Sitat av NodSquad Vis innlegg
..jeg bare syntes det var morsom ordbruk.
Vis hele sitatet...
Dr. Relevant
Er vel ingen hemmelighet at man "må" justere ofte med cola, derav kompulsiv / OCD (obsessive compulsive disorder)
Sånn er colahoder, vettu...
Er den dårlig prosent på renheten 80mg-100mg, er den prima 50mg-60mg burde gjøre susen.
Jeg tok en overdose ved 200mg en gang jeg hadde utrolig rent produkt. Så pass på.
Det avhenger utrolig av prosenten på produktet du har.

Som flere her sier er 50-100mg er fin dose.
Jeg har derimot opplevd å måtte ta opptill 3-400mg med dårligere produkter for å få funk.

Som flere her sier, det er utrolig avhengighetskapende og du ser ikke ut på injeksjonssteder etter en kveld.

Pass på å lykke til.