Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4508
Hei

Fått tilbud om Homenet fiber.

Ser det er mye ymse negativ omtale.
Synes det er vanskelig å ta f.eks Google anmeldelser seriøst.
Mye idioter med feil på eget utstyr osv.

Får jeg ei linje som fungerer så klarer jeg meg fint selv.

Erfaringer?

Det er ingen alternativer her.
Hva hjelper det med andres erfaring når det ikke finnes andre alternativer? Du får jo bare vente å se hvordan dette blir i praksis. Samtidig, så om leverandøren er den eneste som leverer i ditt område, så skal du ikke se bort ifra at mange av dine naboer har samme leverandør. Periodevis kan det gi seg ut slag i mindre responsivt nett på spesielle tider.
Jeg har Homenet fiber. Ingenting spesielt å bemerke. Jeg har aldri trengt å kontakte kundeservice, som i og for seg er et stort pluss.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Ingenting å bemerke. Det funker. Dei leverer det dei påstår dei leverer. Stabilt.
Toppers hos meg, 100/100. Kontaktet kundeservice to ganger, lynraske svar. Fikk hjelp til problemene var løst selv om det var min uvitenhet som forårsaket problemet.
Det er skjeldent noe problem med fiber. Gamle kobberlinjer er mye mer avhengig av utstyr. Og forstyrrelser rundt kablene kan skape ustabilitet. Fiber er stort sett alltid enten veldig bra, eller helt defekt.
Linja inn er stabil hos meg. Og det er HomeNet sitt ansvar.

Hva jeg fikler med i mitt interne nettverk i huset er mitt ansvar. Desverre er det ikke alle som forstår dette.

Har ingenting negativt å si om HomeNet.
Har hatt problemer to ganger med homenet, men det skyldtes gravefeil