Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3264
[COLOR="Purple"]25C-NBOMe [/COLOR]

Dette er altså et derivat av fenetylaminet 2C-C, dog mye mer potent. Jeg har lest en del på nett, og har bitt meg merke i at effektene kan være veldig uforutsigbare fra gang til gang, og at de varierer veldig fra person til person. Noen faktorer som spiller inn kan være kroppens kjemi, alder, kjønn, fysisk helse, dose og f.eks form for materiale. Intranasalt og intravenøst skal være de kraftigste metodene. Personlig brukte jeg blottere. Noen sier at effektene kan sammenlignes med LSD og 2C-C. Selv syns jeg det var langt ifra noe syre jeg har prøvd. For det første, man begynner å merke noe allerede etter femten minutter. Når det har gått en halvtime har du kommet opp, og etter rundt 4-6 timer har du hatt platået og daler sakte men sikkert ned. Det er i grunnen mye som gjør at jeg kan skille dette stoffet fra LSD.
Vel, uansett. Vi fikk åtte lapper av dette gratis, og jeg ville prøve noe nytt. For meg personlig var kun en blotter en stor, tung dose. Men jeg kan ikke si noe om hva andre skal holde seg til ettersom nevnte faktorer spiller mye inn. Jeg veier for øyeblikket 44 kg, og jeg er jente. Det har jo litt med saken å gjøre. Kjæresten min, som veier en del mer enn meg fikk på ingen måte den samme effekten som jeg gjorde. Her kommer en liten rapport.

Det var kjølig i rommet. Jeg lå på sofaen og betraktet snøen utenfor vinduet. Tunge, hvite kapper på busker og trær. Jeg hadde plassert en blotter med dette stoffet, 25C-NBOMe, under tungen. Det smakte piggtråd og batterisyre. Ekkelt. Smaken forsvant på ingen måte om man spiste eller drakk. Jeg husker hvordan kjæresten min romsterte rundt på kjøkkenet mens han lagde en kopp med te til oss hver. Effekten hadde allerede begynt å vise seg. Jeg følte meg dårlig. Trangen til å kaste opp, rense seg, var stor. Men jeg klarte det ikke. Av erfaring vet jeg med meg selv at jo hardere oppturen på et stoff er, jo kraftigere blir effekten jeg får. Derfor lot jeg bare naturen gå sin gang. Det var som å skli inn i en bisarr feberdrøm. Gløden fra alle lyskilder fløt inn i hverandre, og omgivelsene begynte å ligne mer på et glorete sirkurs gått fullstendig bananas enn den relativt normale stuen vi hadde sittet i. Jeg fikk hetetokter, hadde frysninger og kunne kjenne all energien strømme gjennom kroppen. Bevisstheten hadde allerede endret seg til det merkverdige. Jo mer hørselen min forvrengte seg, og jo mer de visuelle effektene trådde fram ble jeg stadig mer skrudd i hodet. Lyden fra akvariumet sammen med naboen som måkte snø utenfor ble til noe som for meg virket som både første og andre verdenskrig på alle kanter.
Mens kjæresten min følte at han var fem år gammel igjen, og tullet rundt med gud vet hva (det var ikke lett å holde tritt med), lå jeg i sofaen og lignet en grillet grønnsak på Haldol. Rett fra mentalsykehuset. Det føltes til tider som om hjernen min bare ønsket å si takk for seg og kortslutte på grunn av alle sansene som nå hadde full fest.

Av og til så hele rommet ut som om det var sakset fra et vannmaleri. Omgivelsene hadde et lett strøk av pastellfarger, og lysene fløt ut i hverandre. Kvalmen hadde i det minste forsvunnet helt. Nå lå fokuset et helt annet sted. Kjæresten min fant ut ved å stille seg i ulike deler av rommet, at jeg kunne se omtrent en og en halv meter bort. Alt etter det begynte å bli uklart/grumsete. Derfor satt han for det meste sammen med meg i sofaen og pratet fornøyd om ting jeg tydeligvis ikke helt forsto. Alt han sa ble høyst virkelig for meg, og det lød mer som et eventyr enn noe vanlig, hverdagslig. Det han faktisk prøvde å formidle var at han hadde fått en slags muskelkrampe i det ene beinet. Dette fortalte han på en absurd måte som gjorde at jeg ikke helt klarte å fatte hva greia var. Han fikk også sin virkelighet snudd liit på hodet når jeg liret av meg vrangforestillingene om verdenskrigene rundt oss. "Det er ikke trygt å gå ut der! Det...det er noe der". Jeg hadde egentlig ikke peiling på hva jeg trodde. Dette var en svært rotete og forvirrende tur. Var jeg tørst? Var jeg sulten? Var det egentlig varmt eller kaldt? I denne tilstanden var det vanskelig å vite noe som helst. Vi var som to psykotiske klovner i dette surrealistiske sirkuset av farger som fortonte seg rundt oss. Når kjæresten min sa at han ikke så det samme som meg kunne jeg nærmest ikke tro det. Dette var jo min nye verden. Jeg er ganske sikker på at jeg lignet mer på enhver kokt gullfisk enn min egen mor.

Noe annet som var en smule irriterende var at man kun klarte å konsentrere seg om noe i rundt fem minutter eller kanskje til og med mindre før tankene bare fløt et annet sted. Det tok oss to timer å finne ut at vi skulle spise frukten vi hadde satt frem. Å f.eks stikke ut for å røyke var en oppgave for seg selv. Man måtte tross alt fiske frem en pakke man instinktivt tenkte måtte være røykpakken, man trengte ligter. Og ikke minst, man trengte i alle fall de greiene man har på føttene så de ikke blir våte og kalde. Ehh, jeg mener... sko. Når jeg pratet føltes det også ut som om jeg hakket. Som om det var hakk i platen, eller noe. Det rotet seg til et eller annet sted inni hodet mitt. Alt jeg sa ble egentlig alltid litt feil. Når jeg tenker tilbake husker jeg at alt faktisk aldri var heeelt riktig heller. Kjæresten min gikk fra å danse litt til musikken, til å romstere rundt på kjøkkenet, til å sette seg ned med meg. Så måtte vi ut. Men det var ikke noe særlig stas å være der ute. Vi måtte inn. Gjøre noe. Hadde vi egentlig landet? Kjæresten min advarte meg mange ganger. Han hadde også lurt på det, og fått den forvrengte virkeligheten slengt tilbake i trynet. Jeg satt meg ned i sofaen og skottet forsiktig bort på pc-skjermen. Skriften krympet, økte i størrelse og vrengte seg til forskjellige kanter. Greit, jeg var visst ikke helt edru enda. Det var bare å glemme å gjøre noe fornuftig helt enda. Lekene jeg hadde tatt med til turen ble bortkastet. Kaleidoskop, poier og så videre. Hadde ikke bruk for noe av det. Men hvordan skulle jeg vite at jeg ville skli rett inn i et maleri av Salvador Dali? Ikke alltid så lett å forutse.

For øvrig kan jeg anbefale sex når man har begynt å lande nok til å tenke på slikt. Gidder ikke utdype dette, akkurat, da rapporten er ment til å være psykedelisk erotikk. Skal slenge på litt ekstra informasjon om stoffet til de der ute som er nysgjerrig.

http://en.wikipedia.org/wiki/2C-C-NBOMe - Wiki

http://www.erowid.org/chemicals/2cc_..._effects.shtml - Effekter. Sakser ut litt fra drugsforums også.

Extreme patterning
Masses of vibrant colouring
Strong sound distortion - sounds leaking in and out of rooms and into the user
Very strong electric spasmodic body high

Complete ego loss
Loss of self
Loss of location, being, time, space etc

Inability to function at all normally
Slight nausea but passes quickly


Personlig fikk jeg seks av ti virkninger listet opp ovenfor. Om det er verdt å prøve? Ja, det vil jeg tørre å påstå. Om det er verdt å gjøre flere ganger? Ikke for meg. Den ene gangen holdt i bøtter og spann da jeg fikk den optimale effekten, og vel så det. Fyr løs om dere har noen spørsmål. Jeg skal gjøre mitt beste for å kunne svare på dem. Håper på at kjæresten min legger ut et innlegg om hvordan han opplevde rusen. For det er noe jeg ikke kan svare på, så klart.

http://i47.tinypic.com/165tti.jpg

Skulle selvfølgelig stå "ikke psykedelisk erotikk". Men det tror jeg de fleste forsto. Selv om det kunne vært nokså interessant i seg selv, ha ha.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Artig tripp raport.

Virker som slike blottere kan variere meget mye i styrke.
Jeg tok 1 lapp og en venn tok 3 samme kvelden.
Vi ble enige om att det var en kveld full av lykke å uvanlige tankemønster men ikke så mye av det visuelle.

En annen gang fikk han supersterk effekt av 1 lapp.

De skulle være 600 ug.

Fikk du den følelsen av att kjevepartiet forsvant i det du hadde lappen under tungen en stund?
DiscoDingo
Lucy In The Sky's Avatar
Trådstarter
Hmm, jeg liker ikke å si så mye om styrken til lapper da selger gjerne overdriver en smule. Men disse skal ifølge folk som selger dem være 700ug.

Mja, kan ikke si det var så ekstremt. Men hele tungen min ble nummen, da. Litt småubehagelig.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
700ug er ikke det ganske svake da? mener de fleste jeg ha hatt innom her har ligget mellom 1000ug - 1200ug de er ihvertfall mer en nok potent :P 25c nBome er helt drøyt gøy da hehe hadde en tur som en 3åring jeg
Sitat av everything man Vis innlegg
700ug er ikke det ganske svake da? mener de fleste jeg ha hatt innom her har ligget mellom 1000ug - 1200ug de er ihvertfall mer en nok potent :P 25c nBome er helt drøyt gøy da hehe hadde en tur som en 3åring jeg
Vis hele sitatet...
700ug er en sterk dose på C.
http://www.erowid.org/chemicals/2cc_...ome_dose.shtml

På 25I får du derimot gjerne blottere på over (ifølge selger) 1000ug.

Til rapporten vil jeg bare si at når jeg prøvde stoffet så merket jeg effektene etter kanskje ti minutter, platået etter en time. Dette var på en dose på visstnok 1500ug. Kroppsvekt: 80kg, mann, 23år.

Blir nok ikke mer på meg da det ikke nærmer seg de opplevelsene jeg har hatt på andre psykedelika som meskalin, psilocybin og LSD. Det klare hodet med bare visuals blir ikke det samme, men som jeg har lest og opplevd så er musikk er helt fantastisk på dette stoffet! Eller bare gå i skogen å høre på lydene rundt deg, det er helt utrolig hvordan sansene forvirres på den måten, fantastiske audiovisuelle sensasjoner. Når det er sagt, vil jeg ikke anbefale noen å ta dette regelmessig da det er såpass uprøvd... Som jeg leste på bluelight, for alt du vet svir det hull i hjernen din.

Ekstra: Tror du må elaborere om når du trippet som treåring forresten. Det hørtes merkelig ut
Sist endret av Larix; 15. august 2013 kl. 02:29.
DiscoDingo
Lucy In The Sky's Avatar
Trådstarter
Jeg prøvde 2c-b for litt tid tilbake. Samme greia bare mer hurtig og intenst. Denne gangen bare spydde jeg som en gris, og ble liggende på badegulvet mens verden gikk i oppløsning rundt meg. Kunne ikke se noe som helst annet enn geometriske figurer, mayamønstre, farger og you name it. Dette var 10mg nasalt. Det var rett og slett for mye visuelt kaos. Tror ikke disse stoffene er noe for meg, egentlig. Jeg er alltid fullstendig klar i hodet men ute av stand til å bevege meg særlig.

Eh, tre år. Det høres ikke helt riktig skrudd sammen. Vil gjerne høre mer selv, jeg.
Sist endret av Lucy In The Sky; 15. august 2013 kl. 11:09.
haha ser den var litt rart skrevet. men jeg følte meg som en treåring XD
DiscoDingo
Lucy In The Sky's Avatar
Trådstarter
Vel, jeg vet om en kar som ga ungen sin sopp da han var fem år så man vet jo aldri, he he. Til de som måtte lure, nei, han ser ikke noe til barnet lenger. Like greit, egentlig. Det eneste forståelige han kan si er "Rivotril", "Xanor" og lignende.
Sist endret av Lucy In The Sky; 16. august 2013 kl. 10:43.
Jeg og en kompis skulle på byen for en stund siden. Vi hadde trippa på 25c en uke i forveien, og mens vi satt og vorsa kom vi på ideen og ta en halv lapp hver for å få en svak psykedelisk effekt på dansegulvet. Vi trodde jo egentlig at det ikke kom til å ha noen effekt pga toleranse, men var en av de teite ideene man kan få når man er full. Hadde lappen i en halvtimes tid på bussen på vei ned, ble kvalm og nummen i kjeften så måtte spytte den ut, allikevel fikk jeg oppturfølelsen og den medfølgende nervøsitetsfølelsen, noe som varte hele kvelden. Kompisen min kjente til gjengjeld ikke noe, men han har langt mer erfaring med psykedeliske stoffer enn meg. Jeg fikk lite halliser bortsett fra en av de hundre gangene jeg var på do for å "ta meg sammen", hvor veggen beveget litt på seg, derimot føltes tiden som den gikk sinnsykt sakte, som hvert sekund gikk veldig langsomt. I tillegg så jeg alt i HD, i motsetning til når man er full og ting gjerne er litt blurry, jeg la merke til veldig mange detaljer. Jeg følte meg generelt litt utenfor meg selv, og synes jeg la veldig godt merke til hvordan andre fulle mennesker oppførte seg, jeg følte meg som den mest edrue personen i lokalet. Uansett så var det ikke verdens beste ide, og når jeg kom hjem klarte jeg selvfølgelig ikke sove på noen timer :/
Sist endret av Fatass Skinny; 16. august 2013 kl. 11:56.