Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  51 11860
Sitat av TurboOlsen Vis innlegg
Møter jeg noen gang på en ruset person som kjører, blir han stengt inne i skapet på lastebilen, samtidig som jeg kjører litt rally for å så slippe han av igjen med litt blåmerker.

Fylla og rustrafikanter kan holde seg i narkoredet sitt, istedenfor å prøve å ta livet av alle andre rundt seg.

Du er ikke det spøtt bedre enn en dritings polakk.

Dagens moralpreken, håper du lærer noe.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg har lært at alle som kjører bil steine prøver å drepe andre mennesker, at det er greit med vold så lenge motparten har gjort noe dumt, og at alle polakker som drikker er scumbags. Du er virkelig en diamant blant kull.

Sitat av TurboOlsen Vis innlegg
Vold å vold.. Om du møtte noen som nettopp hadde prøvd å ta livet av alle rundt deg pluss deg selv, hadde nok du gjort det samme.
Vis hele sitatet...
Ja, for når andre gjør noe dumt, kan du også gjøre noe dumt. Logikk.

TS:
Kjenner godt igjen den følelsen der du er like liten som en partikkel, men samtidig gigantisk. Sykt merkelig følelse. Underholderne rapport!
Sist endret av TheGloryHole; 28. oktober 2012 kl. 04:31.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg akjønner veldig gost at du ikke stoppet, jeg hadde bare dått enda mer noia av å sitte stille i en bil bekk mørkt ute! Men nå skal det sies at jeg er dum og kjører bestandig etter jeg har vært hos kompiser på nattings.....