Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1135
Trodde ikke det kunne skje meg, (hvis det gjorde det da).

Var på stor utendørs psy fest i helgen. Starta dagen tidlig med flein i 12-13 tiden, men spiste ikke så mye (litt over 1 gram) og ble bare litt fjern av det.

Senere på kvelden sto MDMA for tur, spiste 0,1 rundt klokka 21, og fylte på litt til i 23 tiden.

Hadde det gøy å dansa, prata med folk og hadde mye morro. Jeg satte meg ned med en kompis for å prate, også så jeg opp på himmelen og da var himmelen dekt av hvite sirkler som dansa rundt på den svartblåe himmelen som blodlegemer i mikroskop.

Oi, jeg tror jeg har fått i meg syre ved uhell, sa jeg til kompisen min. Jeg drakk av vann jeg fikk av andre som var der, men er ganske uvanlig å dosere noen med LSD uten at de vet det på en sånn type fest.

hallusinasjonene ble svakere etter hvert som vi gikk ned til lavvoen der de andre satt, og han påsto at jeg hadde fått contact high siden det var så mange på syre der.

vel inne i lavvoen merket jeg MDMAen forlot kroppen og jeg ble trøtt. Jeg har tatt LSD en del ganger før og vet hva det innebærer, men det jeg opplevde var allikevel litt annerledes.

For det første var jeg ordentlig trøtt og sovnet så snart MDMAen slapp ordentlig tak, vanligvis på LSD holder det meg våken i timesvis, selv om jeg har dosert lavt.

Mens jeg lå der og prøvde å sove, i forundring over mine closed eye visuals, trodde jeg hele tiden at noen snakket om meg eller med meg. (men siden jeg var sløv og trøtt var det heldigvis bare en annen som merket noe til det)

Plutselig hørte jeg "mitt navn, joint?" klemte opp øynene mine og så en av vennene mine satt på andre siden av lavvoen og strakte ut en joint min retning. Jeg var trøtt, sløv og fjern og litt satt ut av syretendensene, så jeg strakte sakte ut hånda for å ta imot. når hånda mi var helt strakt ut så jeg at vennen min bare satt der å så på meg og hadde ikke noen joint i det hele tatt. Jeg lo for meg selv og rullet meg rundt for å sove.

Vennene mine som var der sier det må ha vært contact high, og jeg syns igrunn det er litt kult om det var det som skjedde. Men en del av meg tror egentlig det må ha vært noe annent, har aldri opplevd contact high før, og har egentlig helt ærlig vært noe småskeptisk til hvilken grad en contact high kan oppleves. En liten stund var det akkurat som om jeg var på syre, men det skurrer, med tanke på at jeg sovnet som et barn, og ifølge en fyr i lavvoen hadde jeg ikke pupiller til det.

Kan kanskje legge til at jeg passet på å drikke nok vann osv hele kvelden.
Tar gjerne imot teorier om hva dere tror? kan en contact high være så kraftig?
Har opplevd lignende i selskap av en gjeng turenisser på 2C-E. Jeg hadde tatt det dagen før, så tror kanskje contact highs blir forsterket av nylig bruk av rusmidler, i ditt tilfelle flein og mdma.