Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 905
Sted: Ute på ett fjell i England.
Hvem: Meg og 6 andre kompisser.
Hva: ca 0.3 gram Mayan bliss blandet med 0.5gram Happy Herb og 0.3 gram vanlig tobakk.

Bakgrunn:
Jeg hadde begynt å "eksperimentere" med andre stoffer, sånn som salvia divinorum, Experience:chill og andre legal highs, så jeg bestemte meg for å bestille 3 gram "mayan bliss" fra everyonedoesit.com.

Hva som skjedde:
Jeg møtte noen av kompisene mine på en fjelltopp, jeg laga en joint, og etter ca 4min var jeg ferdig med den.

Jeg la meg ned på gresset og så på skyene, etter litt skulle jeg reise meg opp, det føltes ut som hodet mitt veide ett tonn, jeg ble litt trøtt og doven.

Jeg så på ett tre og andre busker som jeg trodde var marihuana (det så ut som det mens jeg var dopa) men jeg var ALLT for slapp for å reise meg.
Av og til hendte det seg at jeg lo av ingen ting :P

Etter en stund begynte den å slutte å fungere, ikke i nærheten av de 30-60 min som det står det skal vare.

Jeg syntes det var en veldig "chilla" trip, ingen "hallucinating", bare avslappet. Jeg var litt svimmel når jeg prøvde å gå i ca 15 min etter den sluttet å fungere.

Anbefaler denne "legal high" sterkt! utrolig bra for bare 80kr.