Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1832
Sted: Leilligheten til A og B.
Personer: Meg, A og B.
Hva: 5g Salvia Divinorum ekstrakt 40x.

Bakgrunn

Jeg å to kompiser, som jeg har valgt å kalle A og B i denne triprapporten for ordensskyld har over en stund prøvd ut endel forskjellige typer morsomheter. Planen var egentlig å få tak i noe sopp, men da dette er ulovelig å importere til Norge havnet vi i stede på Saliva da det er lettere å få igjennom tollen. Det nærmeste vi har vært borti noe av denne typen rus er Ectasy (mdma i pille form) og MDMA krystaller noe som vi fort fant ut at var en helt annen opplevelse og ikke i nærheten av Salvia.

Jeg bestilte fra nettet for ca 5-6 uker siden å hadde egentlig begynnt å gi opp håpet på at det skulle komme frem da det tok så lang tid før det kom. Men plutselig en dag fikk jeg melding av A hvor det stod "gjett hva som har kommet i postakassa idag?" å jeg skjønnte da med engang at det var Salviaen som hadde kommet da jeg bestilte det til hans adresse. Vi bestemte oss for å møtes hos han til helga, noe som var forrige helg for å prøve det ut.

Trippen

Fredag var endelig kommet å jeg gledet meg til å få testet ut salviaen, jeg hadde kommet meg frem til kompisen, klokka var vel nå rundt 5 å vi startet med engang å finne frem bongen, salviaen, noen dyner, slo av alt lys og satt oss godt til rette i sofaen.

Trip nr 1: Jeg fikk æren av å starte å fyller opp bongen meg ca 0,1g med salvia (målt på vekt). Deretter setter jeg meg godt tilbake i sofaen å fyrer opp bongen å får fylt den opp med en godel røyk som jeg fyller lungene mine med. Etter å ha holdt det nede i ca 10 sekunder begynner jeg allerede å merke litt kribling i kroppen, men bestemmer meg for å holde det nede lengere noe som blir til ca 30 sekunder. Jeg setter fra meg bongen da det var første gang å jeg ville derfor kjenne litt på rusen å bli kjent med den før jeg tar en større dose. I det jeg blåser ut får jeg en følelse av å bli presset fra alle sider, kroppen blir utrolig tung. Jeg prøver å reise meg, men hadde ikke sjans det var som om jeg hadde blitt lam i beina, det var umulig å røre på de. Plutselig bryter jeg ut i en helt vill latterkrampe, det er ingenting å le av jeg bare ler. Så får jeg se ansiktene til A og B, de sitter der som to spørsmålstegn å jeg skjønner utifra ansiktsutrykkene deres at de tenker "hva faen skjer?". De spør meg om hvorfor jeg ler og om det går bra, men jeg klarer ikke svare jeg bare ler. Etter ca 1 minutt gir latterkrampen seg å jeg skriker ut "fy faen så sykt, dette er det sykeste jeg noen gang har opplevd!". Så begynner jeg å tenke noe som ikke var så lurt. Det kommer tanker som "hva har jeg gjort nå, kommer dette til å gå bra?", "er det sånn jeg må leve resten av mitt liv?". Jeg blir litt små nervøs men sier ikke noe om dette til A og B fordi jeg ikke vil skremme di. Etter noen minutter klarer jeg å samle tankene å legger meg ned i sofaen. Plutselig får jeg øye på ett tre som står borte i det ene hjørnet å alt rundt meg begynner på en måte å "smelte" sammen, veggene begynner å komme mot meg, rommet blir mindre. Jeg prøver å fortelle A og B at det står ett tre i hjørnet men det er vanskelig å snakke, det blir bare mumling. Etterhvert begynner jeg å komme tilbake til meg selv igjen å har en euforisk følelse i hele kroppen, jeg bare ligger der i ca 15-20 minutter å slapper av mens jeg tenker litt over hva som hadde skjedd, noe som var utrolig deilig.

Tripp nr 2: Det var nå min tur igjen å jeg fyller bongen med salvia igjen, denne gangen har jeg bestemt meg får å ta 2 trekk for å få en større dose en forrige gang. Røyken trekkes ned å holdes nede i ca 30sek igjen som forrige gang føler jeg nå press fra alle kanter å føler jeg er på akkurat samme nivå som første gang. Når jeg nå skal ta trekk nummer 2 begynner jeg å rote noe veldig, jeg skjønner plutselig ikke hvordan bongen fungerer. B hjelper meg med bongen å viser meg hvordan den fungerer å jeg klarer til slutt å ta mitt trekk nummer 2. Plutselig er jeg i en "annen" verden, jeg står nå å ser på meg selv som sitter rundt ett bord sammen 2 andre å diskuterer det er noe jeg tydeligvis er veldig uenig i for jeg husker å bli veldig sur men akkurat hva som ble diskutert husker jeg ikke. Det var en veldig spessiell opplevelse det var som om jeg hadde gått ut av min egen kropp å stod å så på meg selv diskutere. A og B hadde hørt noe mumling, men aldri skjønt hva jeg prøvde å si. Når jeg etterhvert kommer til meg selv igjen presterer jeg å si "Er jeg tilbake nå? Er dette virkeligheten?", kjenner også på bordet for å se at jeg kan føle å ta på det før det går opp for meg at jeg har røyka Salvia og at jeg nå er tilbake til virkeligheten.

Tripp nr 3: Igjen var det min tur, jeg fyller bongen å trekker inn å får nøyaktig samme følse som jeg hadde etter ett trekk de 2 første gangene. Denne gangen klarer jeg å ordne bongen selv etter ett trekk å tar ett til. Plutselig er ett bilde han har på veggen blitt til en halv munn, hvorfor den kun var halv aner jeg ikke, men den bevegde seg akkurat som den prøvde å si noe til meg men det kom ingen stemmer/lyd. Jeg tar ett trekk til altså mitt tredje og faller nå inn i en annen verden igjen. Plutselig er jeg i en åker med lange gule strå å vandrer rundt alene. Det skjedde egentlig ikke så mye mere før jeg var tilbake igjen til virkeligheten.

Tripp nr 4: Det var nå meg igjen og denne gangen ble trippen helt vill, det sykeste jeg noen gang har opplevd. Jeg tar 2 store trekk fra bongen å forsviner helt ut i en annen verden igjen, til å begynne med var det så mye tanker og ting som skjedde at jeg husker ingenting av det, men etterhvert befinner jeg meg igjen i ett rom hvor jeg står å ser på meg selv rundt ett bord, der sitter jeg å snakker med to kinesere som hadde på seg en strå hatt med spiss tupp på. Hva vi snakket om husker jeg heller ikke denne gangen men nå var jeg ikke sur det var mere en hyggelig samtale. Plutselig faller jeg inn i ett slags svart hull med en sklie som virker uendelig, jeg sklir lenge (ihvertfal i hode mitt var sikkert ikke mere enn kanskje 1 minutt men det føltes som veldig lenge), før jeg plutselig kommer ut gjennom taket i leiligheten til kompisen, sklir ned gardina i vinduet hans og under bordet. Så hører jeg A si "Hva er det du driver med nå? Hvorfor ligger du på gulvet?". Spurte han senere å dette var ikke noe han sa kun noe jeg hørte og jeg hadde heller ikke liggi på gulvet. Hadde også midt inni der skriki ut "Jeg skal aldri inn her igjen fy faen", men hvorfor aner jeg ikke for jeg var aldri spessielt redd under denne trippen. Ble også fortalt at jeg hadde tatt rundt på bordet med fingrene og blitt dytta tilbake i sofaen igjen av B noe som jeg tror kan ha fått meg til å "falle" inn i det svarte rommet med sklie. Igjen presterer jeg å si noe ganske komisk når jeg begynner å komme meg tilbake til virkeligheten hadde vist nok sagt "Er dere virkelige? Er jeg tilbake nå?". Blir etterhvert ganske "normal" igjen å merker fort at korttids hukommlesen nå er veldig dårlig, jeg er gjennom våt av svette og sliten/trøtt. Jeg fortalte deretter A og B hva som hadde skjedd og la meg for å sove etterhvert, våknet dagen etterpå og det var ikke tegn til noe "bakrus" alt var helt topp. Vet ikke om det er dette som kalles egodød? Var ihvertfal sykt å miste så kontroll over kroppen sin, den verden man var i var på en måte virkeligheten der å da.

Konklusjon

Dette er noe av det sykeste, morsomste og mest spessielle jeg noen gang har opplevd. Er kanskje ikke så mye man får ut av dette bortsett fra opplevelsen, men det var en helt syk opplevesle, selv om mye er glemt da det skjer så helt vilt mye på engang. Dette skal helt klart prøves flere ganger. Forhåpentligvis klarer jeg også etterhvert å skaffe noe sopp så vi kan få prøvd det også.

Kan også legge til at jeg tror ikke det er mulig å forbrede seg godt nok på salvia, vi hadde lest veldig mye om effekter og triprapporter, men jeg kan ikke si jeg følte meg klar når det virkelig smalt første gang. Dette må virkelig oppleves for å forstå. Det smeller så hardt og fort, å det skjer så helt vilt utrolig mye på så kort tid at man ikke skulle tro det var mulig. Det er også så ulikt alt annet og en så spessiell opplevesle at det ikke kan sammenlignes med noe annet jeg har opplevd noen gang.
Sist endret av wildguess; 14. juli 2011 kl. 20:19.
Veldig bra skrevet! Venter selv på noe 10x ekstrakt :-)
KP fra meg!
Trådstarter
Takk Da har du noe å glede deg til, men råder deg til å være forsiktig å ta det rolig i starten. Når du virkelig kommer igjennom smeller det hardt
Planen min var vel egentlig å gå 100% fra første gang, men vi får se! :-)
Trådstarter
Hehe, det er ditt valg, du gjør som du vil. Men da burde du være forbredt på alt. Det skjer virkelig mye i løpet av kort tid ;p
Bra skrevet rapport, har sittet og lekt "skal, skal ikke" leken med salvia i et par år nå og det begynner vel virkelig å bli på tide å stupe inn i det.
Om du ikke har noe imot det skulle jeg gjerne visst hvor du bestilte ifra (PM kanskje for ordens skyld?) siden jeg har fått to bestillinger (forskjellige steder) kansellert siden de jeg bestillte fra påstod at det ikke var lovlig i Norge og derfor kunne de ikke sende.
Igjen, flott rapport eneste jeg kan pirke på er at og/å er gramatisk feil brukt noen steder
Trådstarter
Takk for det Ja å/og feil har jeg hatt problmer med tidligere også. Blander til de litt innimellom ;p