Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1855
Skulle kjøre fra midt i Norge, hvor det går fra bredt til smalt, og ned til Oslo.
Planen far å besøke kjærestens familie, utenfor Oslo,
for så å kjøre opp igjen over helga.

Da vi bestemte oss for å kjøre på kvelden og gjennom natta,
besluttet vi (kjæresten og jeg) at vi trengte no fart for å få turen til å gå.
Det vi fikk tak i var noe skittne greier;
methamph, nitrazepan og noe skittne løsemidler,
for å "spike" opp rusen vistnok :S
Planen var å sove 7-8 timer senere, vel framme i Oslo.
Vi røyker ikke lenger MJ-produkter, men det skulle jo ikke være noe problem å
anskaffe tilstrekkelig beroligende fra våre bekjente i byen.. det skulle ikke det.

Traff Oslos rushtrafikk i 8-tiden på morgenen, og det gjorde det ikke særlig enkelt å manøvrere seg fra Bryn,
til Gammle Byen, Tøyen, Sinsen, E6, E18 og noen andre Europaveier også..
Vi fant husa vi lette etter, men ingen var hjemme, så vi bestemte oss for å synke ned til våre kjære landsmenn,
som så solidarisk vokter benkene utenfor Oslo S... Ja vi dro på Plata -_-

Fikk til all flaks ordna 2 Flunipam, og satte med dundrende nedtur nesa ut av byen..

Droppa Flunisen 10 min før vi var framme fos folka til dama, så en deilig følelse lot seg kjenne ved ankomst
Skulle sove noen timer før vi var med family og denslags... meen..

Våkna ca 3 timer etter jeg la meg. Vi sov i morens bittelille hus,
og det var helt muse stille. Jeg prøvde å rope på dama, men hu svarte ikke. Så jeg stod opp og skulle gå ut for å ta en røyk..
Da var døra låst, og det var ikke andre dører ut av rommet..
Dere med klaustrofobi skjønner hva jeg snakker om,
når jeg sier jeg fikk en form for panikkangst.
Det endte med at jeg måtte hoppe ut av et vindu, røyke 20 sigg,
og kjøre en liten tur.. Kom tilbake samtidig med dama og mora,
fremdeles oppskaket, og formante en ny tur til byen,
for NÅ trengte jeg noe å roe ned på.

Vi tok turen tilbake gjennom Oslos gater og fant igjen rekkehus,
blokker og denslags, men også denne gangen uten hell..
Ingen åpner :/ Da var det bare en ting å gjøre.... Plata
Etter 15 minutter i de svært sjenerende områdene utenfor Oslo S,
måtte vi bare gi opp... Ikke et drops i sikte,
anna enn to mugg råtne knips og selvfølgelig Sub.. Takka pent nei til alt og
begynte å skulle sette turen hjemover, og bare for å oppsummere så langt:
[list]7 timer Tr.heim - Oslo[list]
  • ca 6 timer lok i sentrum
  • 1 flunip friskere
  • 3 timer søvn
  • klaustrofobi-angst
  • pille-desperados på plata i drøye 30 min
  • nedtur og skuffa på vei til bilen

Da kom jeg på, det er en kar i Oslo som skylder meg penger..
Jeg sendte mld først for å forsikre han om at han ikke skulle
få noen problemer ved å møte meg, og siden ringte jeg.
Jeg ba om hva som helst beroligende,
og det nærmeste vi kunne komme fram til som ikke var piller
(det fikk vi ikke tak i), var Ketamin

Vi avtalte en plass og møtes, og jeg ble oppringt og fikk beskjeden:
Sitat "Er no sånn kettgreier jeg kan fikse deg.. Er litt midlere en vanlig Ket, men varer i 4 timer da. Er helt nytt på markedet og heter "Methoxetamine"

Dama som har enorm noia for nye produkter (godt forståelig),
ville ikke ha og ville heller bryte de 20 røykfrie dagene vi hadde hatt og kjøpe no go Mango Haze. Så slik ble det.. Jeg med 0,5 g Methoxy og hun med 0,5 g Haze.. Da kunne vi dra hjem,,

Var hjemme klokken 00:00, og første lissa på 25-35 mg gikk ned. Ble med dama ut på verandaen for å holde hu med selskap. La meg med hodet i fanget og lot meg taes med.

Jeg opplevde en euforisk følelse der jeg lå i verdens tryggeste fang, samtidig som det visuelle begynte å melde seg. Startet først med en diffus oppfatning av nært og fjærnt.. Kunne reise meg og gå i det som føltes som 2 år bort til PC'n, men på vei tilbake var bare et lite skritt til madrassen.

Fikk svært gode relasjoner til "Devin the Dude" på denne trippen. Da jeg stort sett hører på elektronika i disse stunder, var dette overraskende behagelig.

Tiden mellom 00:00 og fram til kl 02:00 gikk fort! Følte da at rusen slapp taket drastisk. Dama skulle ut å fyre sin siste J, og jeg ville være med, måtte bare dra på først. Tok omtrent det samme som først 25-35 mg.

Dama gikk forran ned trappa, men jeg snudde da jeg hørte telefonen hennes. Motorikken min gjorde det svært vanskelig å gå i trapper, og det visuelle som har gått fra diffust til kaos hvor man ser kun det man fokuserer på og resten er rot. Kan vel oppfattes som ubehagelig, men ikke av meg..
Da jeg ikke nådde telefonen og snudde, var dama borte.
Hu var jo bare ute og røyka, men for meg var hu borte fra jordas overflate.. Begynte å lete under klær og i skap, før jg gikk ned, ut, og der satt hu.

Det regnt på dette tidspunktet hvilket jeg tok unormalt tungt, og det var ikke mange lyspunkt i livet mitt akkurat da, særlig ikke når føttene levde sitt eget liv og en kvalme begynte å melde seg..

Jeg ba dama om å følge meg litt bort i veien for jeg måtte spy.. Jeg spøy, og vi skulle gå tilbake, mn jeg vant det for godt å stå på den ene tørre flekken på veien, under ei lav trekrone.. Vet ikke hvor lenge jeg sto der, men det sa liksom "ZAPP" så lå jeg i senga igjen, og dama sov.. Så ort på tlf, og så dama har prøvd å få tak i trippekompiser og sent bekymra meldinger og hva hu sku gjøre.. Jeg så på klokka, som viste 04:30 og jeg begynte å grine da jeg viste at det var værtfall en god time igjen av trippen.. Den siste timen var ikke behagelig, og jeg vekte dama flere ganger, jeg svetta så jeg trudde jeg skulle besvime etter hver sigg..
Dama sov, og jeg var alene i mitt eget hode i ca en time, hvor jeg på den mest pessimistiske måten revurderte livet, meningen, de jeg har såra, karriere, utdanning og lista fortsetter

Sovnet i 10-11 tiden på morgenen, og sov så til klokken 14..

Konklusjon:
Definitivt verdt å prøve! Ikke gjør som meg og kjøp Ket/Methoxet. for å få sove. Let heller videre til du finner det du VIL ha..
Ellers anbefaler jeg å eksperimentere, noe forsiktig og i godt og gjerne erfarent selskap, årsaker til dette kommer fram i min neste Methoxy-rapport.. inntak på ca 50-70 mg første gang, av en pose med 0,4 g.. Altså omtrent 0,34 g igjen i posen, som ble konsumet neste kveld..

Rapport kommer
Bra skrevet, litt rotete her og der, men de er de fleste tripp-rapporter.
Klarer ikke vente til neste rapport
Trådstarter
2 1
Sitat av Mathsterk Vis innlegg
Bra skrevet, litt rotete her og der, men de er de fleste tripp-rapporter.
Klarer ikke vente til neste rapport
Vis hele sitatet...
sånn går det når man sitter oppe hele natta etter at dama tæsja nattingsen, og uten noen form for kunstig stimuli..

Neste rapport vil være noe annerledes, husker desverre ikke stort, men skal beskrive enkelte følelser jeg ikke hadde kjent før og jeg skal prøve å formulere gode skildringer av det jeg så.. 2 timers time-loop og hallusinering i flere dimensjoner..