Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2607
Substanser:
Research: 3-meo-pcp (angivelig), Methoxetamine.
Mdma: Einstein (Knips)
Sentralstimulerende: Amfetamin, Kokain.
Benzoer av diverse slag: Blå valium, rohypnol.
Cannabis: Weed.


Del I – 3-meo-pcp
Jeg ankom X sin leilighet, Midt i sentrum. Tror jeg var påvirka allerede på amfetaminen at that time. Rastløs og sliten så vidt jeg kan huske. Satte meg ned i sofaen, mens B dro inn til x, altså inn på rommet hennes. De skulle prate. Mens de snakka, fikk jeg øye på vaporizern på bordet.

Jeg visste at det var 3-meo-pcp i den, I og med jeg hadde vært der tidligere på dagen og så de andre der røyke det på den. Dagen før også, hadde jeg så vidt smakt på det, bare da var det en joint som var dryssa litt over. Det ga ikke noe merkbar effekt i jointen jeg smakte på.
De andre rundt meg så heller ikke til å få en merkbar effekt, en av dem sa bare han følte jeg litt “dissioativ”.

Uansett, Jeg fant fram en lighter, satt røret i kjeften, varma lampa, og da røyken var inni glasset, trakk jeg inn.

Kjemisk, men deilig smak.

I det jeg blåste ut røyken fikk jeg en ny personlighet føltes det som, Akkurat som jeg skulle plutselig bare blitt schizofren, Ikke så voldsomt – men i det røyken kom ut, rista jeg på hode som en gal og skrek (Men med en eufori så sinnsyk).
B mente jeg spilte, men virkelig, det endra tankemønster og atferd så sinnsykt.).

Jeg likte det, det skal jeg ærlig innrømme.
Kanskje det eneste stoffet jeg kunne drept et menneske på, og ledd samtidig.

Jeg gikk rundt, hoppa over klesbunkene som lå strødd over alt, fikk ticks med utbrudd som varte i type 1 sekund, mest brøl, og skrik.

De andre effektene på dette stoffet er sinnsykt vanskelig å forklare, Kanskje mista jeg glimt av virkeligheten i få milli sekunder, but i doubt it.
Det var hvertfall sånn at når jeg gikk rundt i leiligheten, føltes det som jeg teleporterte meg bortover, jeg hadde ingen følelse på at beina mine gikk, ikke så jeg det heller, før jeg var et nytt sted. En kompis av både meg og b sa tydeligvis flere ganger i løpet av kvelden også at jeg måtte roe meg, og ikke behandle B sånn. (Bad). Noe jeg virkelig ikke gjorde, og jeg fortsatt mener i etterkant.
Jeg løp fram og tilbake, inn på rommet til x og brølte til hu, Husker jeg.
Det var sinnsykt morsomt, for hun digga at jeg var så “Gal” at The moment.

Videre utover kvelden bestemte jeg og B og dra hjem til hu.
Vi skulle ta taxi, og hu ba meg oppføre meg, satte meg i baksettet sammen med hu, og veien hjemover gikk i brøl og skrik atter en gang, hvor jeg rista vilt med hodet, og så virkelig ut som en fra galehuset. It made me insane.

I etterkant, etter å ha røyka dette stoffet fikk jeg en enorm crawe på det, eneste jeg virkelig lengter tilbake til, av alle substanser jeg har prøvd, vanligvis er det sånn at viljestyrken er enorm, men akkurat dette stoffet virker sinnsykt avhengighetsskapende. De gangene jeg har hatt penger, har tanken slått meg, “Kjøp” mer av dette stoffet. Men av p.g.a personlige relasjoner holder jeg meg unna dette en god stund.

Videre i reisen, eller kanskje det faktisk var før 3-meo’en kom jeg over noen Einstein knips, de skulle være sinnsyke, og minne om de gamle ecstasyene som virkelig kicka i gamledager.

Sensation!

Del II – Mdma
Vi var hjemme hos venninna til B, det var forspill til det som skulle bli en av de beste kveldene hittil.
Hadde med meg 2 gram fin kokain, 2-3 gram med amfetamin, og 6-7 Einstein.
Jeg snorta vel rundt 0,5 av kokainen, 0,75 av amfetaminen å la 2 Einstein i lomma.
B og C tok resten på del.

Vi ankom bussholdeplassen ved telenor arena. Jeg spiste en av Einsteinene.
B og C hadde allerede droppet begge vær, Jeg spiste bare en ettersom jeg ikke visste åssen disse skulle fungere, og less is more ifølge hodet mitt.

Og måtte passe på folk, er det verste jeg vet når jeg turer ekstremt, og b betyr mye for meg, så om en nedtur hadde kommet seg, hadde det vært vanskelig. (Jeg er en person som tenker ekstremt mye på hvordan andre folk skal ha det rundt meg, som også tripper, hvert fall når jeg føler de ikke sitter inne med like mye erfaring og viten som jeg gjør.)

Vi kom inn, Det var store sopper i taket. Det var helt nydelig.
Jeg tenkte bare, fuck ass, skulle ønske jeg kunne bo her fast med disse dj’ene som spilte døgnet rundt, og masse mennesker som kom på besøk og festa med meg, perfekte trippestedet, perfekte stedet rett og slett.

Jeg merka med engang at det var haugevis av sivil der inne, en del av dem kjenner jo meg ettersom jeg er “X” kriminell. Men var artig for det av den grunn, jeg gliste jo bare og smilte, og av og til la jeg til en replikk “Har dere tatt noen tullinger ikveld” ?

Benny bennasi spilte, og det er noe av det sykeste jeg har vært med på, ecstasyen begynte for fult og funke på dette tidspunktet, Jeg holdt b og c i hånda, for å ikke miste noen på veien blant de andre 22 tusen menneskene. Vi kom oss blant en del mennesker, begynte og danse, energien strømmet gjennom kroppen, det var som jeg ble verdensmester i raving. Jeg dansa for meg selv, Knulla nesten B på å danse gulvet, og gliste vilt til alle rundt meg. Det kunne ikke bli bedre. Det var ekstatisk for vakkert det var.

Merka ikke noe tegn til gnissing i tenna som jeg vanligvis gjør, kjente bare stor vannmangel så fort, det var liksom frem og tilbake for å hente vann, og vannkøer på “selvfølgelig” minst 15 min eller mer.

En ting som fortsatt sitter igjen etter denne turen, som fortsatt er creepy, og det eneste creepy, var at jeg så en jente som jeg vil kalle det (Er usikker).

Hun var dysfunksjonell i trynet, det ene øyet hang ikke der det skulle, halve munnen hennes var skjært i, akkurat som Jokeren i Batman, bare på den ene sia.
I tillegg var hun utrolig høy, gikk i de minste klær, og var rett og slett spesiell på en freak’a måte.

Jeg tok det opp med B og C – Jeg pekte jo på henne selvfølgelig, og bare ved 1 sekunders øyeblikk ved å se på henne, freaka de ut totalt. B måtte forlate det stedet vi var på, for å ikke kunne se henne mer. Det ble for mye for henne, så vi trakk oss unna, og dansa videre.

Videre utover kvelden, ble B ekstremt dårlig, kanskje ikke rart, for jeg ga henne min siste knips, ettersom en var mer enn nok for meg at the moment, og som sagt. Ansvar for henne, om jeg skulle vært mer tura, hadde ikke gått.
Videre, dro vi hjemover, det tok riktignok en time og komme oss hjem, det var taxi-køer så lange, som ja – 4 t-baner mot forskjellige linjer satt sammen. 

Vanlige effekter – Har kanskje ikke utdypt nok, men sjekk ut

Del III – Methoxetamine


Var hjemme hos J og kjøpte noe joggesko, Det var en torsdag så vidt jeg kan huske.
Satte meg ned med gutta i huset og begynte og prate.
Etter hvert som tiden gikk spurte K om jeg skulle være med han opp til han, for å hente mer av saker og ting han skulle selge, og siden jeg egentlig kjedet meg litt, ble jeg med.
K fant frem en pose med hvit pulver, trodde selvfølgelig dette var amfetamin, men ettersom k er like glad i Psykedeliske stoffer som meg (Dissioativer, Psykedelia etc) alt som ikke er bare “Sentralstimulerende” eller bare opiat aktig liksom.
Kunne det fint vært noe helt annet.

Han spurte om jeg ville smake på farfar til bestefar, og kodene skjønte jeg virkelig ikke.
Aha! – Farfar til bestefar (Bestefar = Ketamin).
Methoxetamine sa han.
Jeg spurte han åssen det funka, og hvor lenge det varte, hvor mye jeg skulle betale han for det osv, men han insisterte på at jeg skulle få dette gratis ettersom han selv også skulle trippe. 
Jeg ga han en betingelse, at F som var med meg til J den natta også skulle få en like stor linje som meg. (Jeg følte meg kjempe trygg, på forklaringen av dette stoffet)
Så jeg kjørte på – (Vi hadde forresten glemt vekten hos J, så vi tok linjene på øyemål).
Tipper ca – 50 mg.

Vi gikk bortover, Jeg husker vi lo en del, altså ikke på grunn av stoffet, men da vi vandra bortover gatene og fortalte hverandre morsomme historier.

Kom inn døra til J, gikk inn på rommet, og fortalte F at jeg hadde fått i meg dette, og hun kunne få like mye om hun så ville det. Hun takket ja.

Fra da av, ble jeg virkelig dissioativ, jeg mistet helt kontrollen på motorikken i kroppen, selv om jeg fint kunne bevege meg, føltes som jeg måtte løfte hvert eneste skritt skikkelig kontrollert for å ikke tryne, 5 skritt var liksom et.
Jeg fikk øye på stolen som sto midt på rommet, den ble litt mindre med engang jeg så på den. Men fikk heldigvis satt meg på den. Boom.
Med engang jeg satte meg ned bare forsvant omverden fra meg, jeg husker jeg sa til F at nå var jeg skikkelig ute på tur, så kunne ikke hente vesken hennes uti stua. 
Jeg var å tilstede, men allikevel ikke tilstede. Folk kunne snakke til meg, og jeg kunne fint svare, men tankene mine var et helt annet sted, og hvor, vet jeg virkelig ikke.
Jeg ble i et med tingene som var rundt meg, merkelig dette her.
rusen kan beskrives ganske lik ketamine, men samtidig svakere, og sterkere når det gjeler opiat følelsen. Jeg fikk den kaldheten over meg, eller følelsen av å være følelsesløs når jeg tok dette, og det hakke vært sånn på Ketamine før.

Musikken spiltes tydeligvis hele natta fra stua, men jeg la ikke merke til det før jeg fikk bevegd meg uti det rommet, jeg turte rett og slett ikke reise meg fra stolen før det hadde gått noen timer, og jeg virkelig virkelig måtte pisse. 
Jeg kom meg inn på do, der sto jeg i evigheten. (Hvergang jeg tatt ketamine eller methoxetamine, har jeg lagt merke til at når jeg er ferdig med å pisse, føles det som jeg må pisse enda litt til (Husker ikke om det heter urinveisinfeksjon, spesielt jenter får dette om det er for kald der dem sitter). :P
Da jeg kom tilbake fra toalettet og ut i stuen var det plutselig en jente som lå der, riktignok med toppen sin av. Jeg så bort på k som var midt inni sin egen fantasiverden, han så virkelig ut som det mest uskyldige barnet, som satt og sleika på en soft-is.
som også ga meg utrykket da jeg spurte han, er hun toppløs (huh? Oo.).

Ja sier han, Hun ba meg istad om å ta henne på puppen.
- Hva faen? Sa jeg? OO og ble litt satt ut.
Hun var tydligvis våken, så jeg sa hei på avstand, “Hei alle sammen i dette rommet her”

“Hva faen, kom deg bort hit og hils da, herregud! Som en vanlig person.” Jeg ble satt ut, og løp inn på rommet nærmest for å fortelle de andre, at det lå en jente jeg aldri hadde sett før, på sofaen og gnikka seg inn til han som hadde korket over (Han lå og sov, og hadde det helt fint).

Hva?! En toppløs jente i huset mitt sa J.

Hun kom tilbake, og spurte hvem hun var, Ingen aning hadde i allefall jeg, men heldigvis fikk det se det samme som meg, og fikk ikke slengt i trynet at jeg bare så syner, og “du er så fucka nå”: P for jeg lurte virkelig på om jeg så syner.

(Denne jenta var også, ekstremt stygg.)

Satte meg ned i stolen igjen, og plutselig, så jeg alt fra
utsiden av kroppen min, var som jeg
mista sjelen noen sekunder, out og body experience. Indeed
På veggen var det en tegning av en god bekjent av oss alle, svært trippa maleri av en fugl.
Noen av strekene forsvant, andre var mer kraftige.

Tiden på Methoxetamine, er som på ketamine. Du tror du har trippa i flere hundre timer, men egentlig har det bare gått 30 minutter liksom. Men alt i alt, så slutta jeg vel først og ture kl 7-8 Morgningen på fredag, og hadde etter effekter til langt ut på dag. (Skulle på jobb intervjue kl 13 fredag, men droppet dette ettersom jeg må være “Rusfri” i sånne situasjoner, og følte ikke at jeg ville blitt tatt alvorlig nok, I den forstand at jeg ikke var meg selv til 100 %.
Kunne sikkert fint klart det, men ja, Var nok bra, for fikk til et intervjue i etterkant, og skaffa meg jobben. 

Videre vil jeg legge til at det kommer en tripprapport på Datura stranium, se opp for denne !
Sist endret av Saint123; 7. juni 2011 kl. 13:28.
Litt av en dag/kveld/natt. Gleder meg til å høre om Datura Stranium!
I <3 DMT
Trådstarter
Tidsperspektiv:
8 uker ca.

Dvs med Datura Inkludert.
Sist endret av Saint123; 7. juni 2011 kl. 14:07. Grunn: Fordi tiden stemmer ikke.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Nice Rapport man! Godt forklart hvordan dissosiativer fungerer på taleevnen og out of body experience.
KP!
Sitat av KingPill Vis innlegg
I det jeg blåste ut røyken fikk jeg en ny personlighet føltes det som, Akkurat som jeg skulle plutselig bare blitt schizofren, Ikke så voldsomt – men i det røyken kom ut, rista jeg på hode som en gal og skrek (Men med en eufori så sinnsyk).
B mente jeg spilte, men virkelig, det endra tankemønster og atferd så sinnsykt.)
Vis hele sitatet...
Å ha flere personligheter er DID(dissociative identity disorder) ikke schizofreni.
I <3 DMT
Trådstarter
Du har nok helt rett Takk for rettelsen.