Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 3675
Orker ikke skrive så altfor mye, men 2 personer var vi..

Ingredienser: alkohol, 2 gram maja, 2.5 gram cola 5 porsjoner sopp.

1-2 første timene tok vi 1 porsjon Mexican hver og latter krampen var faen ikke til og stå ut med.. gjorde egentlig ikek annet en og le disse to timene, samtdig som jeg egentlig ikke så såå mye hallucinogener som jeg hade tenkt meg.. noen var det, men bare små innfall av skygger, raske bevegelser og små fargede flekker.
Disse timene var en aggressiv trip med mye adrenaling..

Etter disse 2 timene kjente vi at trippen hadde kommet til en annen fase, den fasen der det kjennes ut som man blir nykter..

Vi dro litt mer cola, og tok de 3 siste porsjonene med sopp.. , dette var 2 porsjoner peruvian + 1 mexican..

Nå som vi trodde vi egentlig ikke skulle trippe noe mer, kom trippen DIREKTE tilbake etter at vi hadde drukket de tre siste porsjonene med sopp.. Vi så på hverandre og tenkte: "Å faen.. skal den funke litt mer + at vi har spist mer?"..

Vel, jeg kan si det slik at jeg angrer ikke et sekund på at vi gjorde dette.. Denne trippen var så jævlig harmonisk, satt i sofaen de neste 8 timene og tok meg i nakken, samtidig som jeg spane rundt i rommet.. nå begynte synet mitt og svikte, elelr som andre vi kalle det hallucinogere.. kroppen kjentes myk, presis som om jeg var laget av brød deig eller annen deig eller myk gummi..

Det man må forstå er at man ser ikke nisser og løver i stua, men for og beskrive det kort og greit..

Synet flikkrer, som du ser bilde for bilde, sekund for sekund..
Ene øyeblikket hakker det, andre flyter det sammen..

Allting hadde MEGET skarpe farger, allt var stort og bredt, lavt, høyt.. stua så helt tom ut pga, jeg var sikker på at den var MYE større en når jeg startet trippen... Følelsen i kroppen var så jævlig deilig.. har aldrig hatt det så avslappene i kroppen før, da mener jeg i hodet.. avslappet, harmoniskt og ingenting var bedre en meg og "virkeligheten"...

merk at denne andre fasen ble det litt cola og maja for og fiffe opp det hele littegrann + vi satt og så på film.. Time Machine, jeg lover deg.. så jævlig bra musikk og vibber man får..

Når vi kom til oss selv etter X antall timer, merket vi begge at våre lommebøker var borte, samme var snusen og våre andre røykpakker.. Som vi begge visste, hadde vi antaglig de første timene gjemt dette på et smart sted, så vi ikke skulle røyke så mye eller bruke penger på noe dumt..

Vi satt oss ned og tenkte en stund hvor vi kunne lagt disse sakene..

Vi fant 2 lommebøker i frysern.
2 røykpakker på utsiden av vinduet.
2 snus bokser gravd ned i blomster potten..

Samtid merket vi at vi hadde om møblert stua, flytta allt i kjøkkenskapet til et annet skap.. ingen av oss husker når vi gjorde dette elelr hvordan vi fikk dette til..

for mer informasjon om Mexian og Peruvian gå inn på www.sjamaan.com

Skriv gjerne om deres egne erfaringer i samme tråd..
heheh, hørtes nice ut. Har hatt litt samme feeling en gang på roskilde. Hadde vært full og fjern 5 dager i strekk, og 6. kvelden fant jeg ut at jeg skulle spise soppen jeg hadde kjøpt. Hadde 2 gram mexikansk og 2 gr. thailandsk(såvidt jeg husker), alt kjøpt i Fristaden i Køben(Christiania). Etter å ha tømt ned en kasse eller to med pils, og røyka roskilde-jointen 2002 (som var den største jointen jeg noengang har sett. Blanding av alt fra purple- og silver-haze(forskjellige typer buds), til svarting(svart gal),vm-pot og sopp.) Var ganske fin i farta og begynnte deretter å knaske sopp. Det er noe av det råeste jeg har opplevd. Det var den kvelden med færrest bra konserter, men allikevel den råeste kvelden. Jeg fløy rundt i flere timer og var tura som en helt. Helt rar følelse. Følte meg noe ala det du (danbanan) beskrev. Veldig lett i kroppen, og veldig "lys" inni meg. Kjempeglad og konstant lættis. Var på bølgelengde med alle jeg møtte, og kunne ha samtaler med folk selvom vi snakka 2 helt forskjellige språk(mye lættis inni bildet :P ) Og det som også var veldig artig var at jeg fikk oppheng i en lightstick. Denne hang ned foran fra bøttehatten jeg hadde på meg(mellom panna og hatten), slik at ansiktet mitt var grønt. Veldig morsomt å se alt med grønnfarge Så var jeg på div. konserter, og satt leeenge i campen uten å huske stort egentlig. Husker bare hvor utrrroooooolig kult det var. Endte med at jeg satt i campen sammen med et par andre som hadde spist sopp til langt utpå neste dagen. Da satt vi bare helt stille og gliste, og sa ingenting..bare lo litt innimellom. mer eller mindre hjernedøde :P

Forresten, hadde en ganske skøy hallis når jeg satt i campen. Satt og så på himmelen, og så begynnte skyene å "puste" liksom. De ble liksom blåst opp og igjen, opp og igjen osv..hadde samme hallisen dagen etter, av en eller annen merkelig grunn...

Uansett; Sopp er gøy, Roskilde er gøy..Herlig kombinasjon
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Kunne tenkt meg å prøve noe sånne greier, men vet ikke helt hva. Noen som har noen anbefalinger? Orker ikke legge ut tusenvis av kroner, men jeg og en klassekammerat har blitt enige om å bestille noe fra sjamaan.com visst de leverer til norge, så penger blir spleisa litt ut da.. Minste porsjon Cubensis Mexican de selger på sjamaan er 50 gram, mens Cyanescens Hawaiian selges for samme pris men i 10 grams pakkninger..

Kan jeg få noe råd av noen? Hvor store doser er det? Herbal XTC da? Funker det like greit? Skulle visst være noe hallucinogen greier der og...


Sorry visst dette ødelagte tråden, men jeg tenkte det var like greit å bare poste det her... burde kanskje lagd en ny?
plukk selv i steden for og sløse bort pengene dine på sjaaman.com

www.shroomery.com har fine bilder og guider, print de ut og gå i skogen på leting så finner du garangtert noe. gå på bibloteket og spør etter bøker med gode illustrasjoner om gift-sopper, kopier/riv ut siden og ta med i skogen.

good trip
Tror man kan havne i ganske deep shit om man bestiller shrooms og pakka blir stoppet og åpnet i tollen?

Hvad siger loven? *sulten*
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
herbal xtc er urter som skal simulere, you guessed it, effekten av xtc.. dvs det er utrolig mye koffein/guarana/etc .. du vil ikke få hallisser av dette, men du vil bli gira som om du har drukket kaffe en uke i strekk

noe av det greie med herbal e er jo at man får mye energi, men ikke doper seg lissom.. kan få det både i kapselform og drikkbart.. men anbefaler kapselform, da den drikkbare smaker så jævlig at det er vanskelig å få det ned (du kan også få herbal speed, herbal cocain etc etc etc)
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
kriss: joda. har vært på tur, dvs. det var i gymmen da ...
Fant noen fleinlooking sopper men turte liksom ikke hive i oss ting og tang mitt i skoletiden og hadde ikke noe å bære de med i heller så det ble til at vi forlot de... og siden vi faktisk fant de når vi hadde gått oss vill (!) så har vi liten sjans til å finne de igjen..

plumRad: akkurat, det er det som er litt triky... burde vært en side på nett om hva som er lov og hva som ikke er lov å importere.. orker ikke kontakte advokat heller da

nso: hmm, okay... men er det en rus da?

Edit: dropp den "er det en rus" delen, leste tydligvis ikke posten til nso skikkelig.
Sist endret av Tias; 24. september 2002 kl. 20:38.
I følge lovdata er vel kun den norske spisse fleinsoppen forbudt spesifikt. Psilocybe Semanti...whatever. Men siden psilocybin er nevnt spesifikt i narkotikalisten og alle droge/legemiddelholdige holdige planter, urter, substanser og stoffer er forbudte blir vel desse andre soppene også rammet av lovverket? Ergo: blir pakken stoppet, noe den i teorien skal dersom den har en verdi på over 300kr og skal til Norge kan tollen sende innholdet til analyse. Mottager vil så i teorien kunne stilles for retten for brudd på straffeloven / legemiddelloven / whatever. For smugling, erverv av illegal substans osv og motta "passende" straff, det være seg bøtelegging eller fengsel samt at det kommer på rullebladet...

Men 90% av pakkene går vel igjennom eller noe.
Og for Danbanan som sitter i Sverige gjelder sikkert helt andre regler.

Sporer og growkits osv er sikkert lovlig å kjøpe og innføre til Norge dersom det ikke blir rammet av en eller annen landbrukslov eller noe. Sikkert ikke vanskelig å dyrke noen kilo champignon i en kald kjeller... Så tager man vare på noen modne sopper med sporer og sparer dem til senere.
Sist endret av plumRad; 25. september 2002 kl. 11:17.
Dan
Pirat
Dan's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Tias
Kunne tenkt meg å prøve noe sånne greier, men vet ikke helt hva. Noen som har noen anbefalinger? Orker ikke legge ut tusenvis av kroner, men jeg og en klassekammerat har blitt enige om å bestille noe fra sjamaan.com visst de leverer til norge, så penger blir spleisa litt ut da.. Minste porsjon Cubensis Mexican de selger på sjamaan er 50 gram, mens Cyanescens Hawaiian selges for samme pris men i 10 grams pakkninger..

Kan jeg få noe råd av noen? Hvor store doser er det? Herbal XTC da? Funker det like greit? Skulle visst være noe hallucinogen greier der og...


Sorry visst dette ødelagte tråden, men jeg tenkte det var like greit å bare poste det her... burde kanskje lagd en ny?
Vis hele sitatet...
Jeg bestillte fra sjamaan.com når jeg fikk disse soppene direkte på døren.

Disse kom i en grå konvolutt, desverre var der avsender på denne, men tror dette kan ordnes ved og prate med de før bestilling.

Minste porsjon for Mexican er 3g .. knaska 1.5 pose mexican, 1pose peruvian + vi delte en joint og 2.5g cola.. funka fett som faen kan man si...

kriss: det er ikke alle som har tillgang eller ork til og finne flein sopper. Selv spiser jeg ikke flein da jeg ikke vet hvor mange det skal til..
Han derre Bærums hardware mannen (husker ikke hva han heter nå, han som jobber i datasjappe i Sandvika)[Veggiss red. anm.] kjøpte jo noe sopp en gang via nettet. Det ble stoppet, han klagde og sa at det ikke var den ulovlige fleinsoppen. Kom ingen vei.
her kan man dosere etter behov og om man skal ta en MAIO, hvor sterk trippen skal være osv osv...
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen som kan svare på om det er ulovlig å kjøpe sporer og growers kit for en liten privat farm? Tenkte på Cubensis eller amazon sporer. Er det ulovlig å ta med inn i Norge? Husker at på våren 2000 så ble det ulovlig med import av frøemner, men er litt usikker på om dette også omhandler sporer?

Jeg tenkte meg nedover til Køben om ikke så lenge og vil jo helst ikke bryte loven. Sist gang jeg traff på tollerne så var de skikkelig utrivelige og truet med å skru bilen vår fra hverandre om vi ikke ville avlegge pisse-prøve.

Så spørsmålet er om det er ulovlig å ta med cubensis sporer inn i landet?

"Prosjektet vil selvsagt dedikeres vitenskapens interesser"
Skulle bare si at alt sånn Herbal xtc, space cadets osv shit som dere finner på netter er svindel..
Når jeg var i amster så testa jeg alt det der (jada, hadde alt for mye penger) og det eneste jeg vil anbefale av naturlige ting er Tjall, sopp og salvia... eller funker vel kaktusene osv.. mens alt sånn "nye" "legal drugs" er bare piss...
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
lanze: jeg og har vært i amsterdam.. ( wink wink nudge nudge say no more ).. og jeg tar ikke E o.l. av prinsipp.. men Herbal E er noe annet..
kommer helt ann på kvaliteten, finnes så utrolig mange forskjellige og er vel 3 typer jeg har prøvd ellerno, og kun en jeg er fornøyd med..
meg og cave (red.anm. nff-member) hadde danset non stop i 8 timer ellerno, da vi begge stoppet opp og så på hverandre.. "burde ikke vi være sliten nå?... naaaah" for deretter å danse de 3 siste timene..
det er effekten av herbal xtc

Tias: herbal får man ikke rus av nei.. enest gunnen til at noen skulle ville ta herbal er hvis dem skal på party og danse hele natten.. for energi lissom.
det er som jeg sa ett himkok av koffein, guarana og andre lignende oppkvikkere i en salig overdose som er mer enn vi fattige nordmenn er vant til


did u know: Oslo har flere Heroin-avhengige enn Amsterdam


[edit] så ikke tias sin edit
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
nso:
Hihihi, tror jeg må kjøpe noen kasser med dette og selge det til alle de lokale cs-horene for blodpris når vi er på lan...
Dan
Pirat
Dan's Avatar
Trådstarter
[quote]Opprinnelig postet av nso

did u know: Oslo har flere Heroin-avhengige enn Amsterdam

Offtopic: Det sier litt om Oslo...
Kommer man i Ekstase ved herbal xtc som man gjør med MDMA?