Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1218
Hei, har nå googlet en stund og finner ikke det jeg leter etter.

spørsmålet er.
Noen som vet om hvor eller hvordan jeg laster ned playstation på pc?
sann at jeg kan spille playstationspill på pc'n?
Playstation roms & mods kanskje? Har vært innom mange slike sider - de er ikke vanskelige å finne. Bare se opp for mulige virus.



R.
Det finnes ingen fungerende playstation emulator.
Du klarer kanskje å få tak i noe, men det vil aldri fungere 100% som junu også mener.
Nja, jeg og noen kompiser har spilt Final Fantasy spill på ePSXe smertefritt vi. Er litt slitsomt at du må konfigurere denne emulatoren selv, men når du har gjort det fungerer den fint.
bleem! er en av de beste emulatorene.
ps 1, 2 eller 3 vi snakker om her? ps1 emu's finnes det mye av.
Sitat av junu
Det finnes ingen fungerende playstation emulator.
Vis hele sitatet...
Phail.

Det finnes mange.....

Kjapp googling ga meg "Treff"
Sist endret av MagicalTrevor; 8. oktober 2007 kl. 08:04.
jeg har spilt både fungerende psx og ps2 emulatorer, hvor husker jeg ikke, men på ps2 emu'en sleit jeg mye med innstillingene ihvertfall.
Men er vel ikke mulig å få tak i en emulator som spiller av playstation diskene.
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Sitat av junu
Det finnes ingen fungerende playstation emulator.
Vis hele sitatet...

Pøh! Der er bull! Har selv spilt ps1 på pc'en min.
King of Spooning
Acidous's Avatar
Har nå spilt PS1 spill på PC'en i timesvis uten noen som helst problemer jeg!

Og det beste er at på Clas Ohlson selger de playstation kontroller til PCen for en billig penge Alright! :P
Finnes emulatorer for både psx/ps1 ps2:

PSX/PS1: ePSXe
PS2 : PCSX2
▼ ... over et år senere ... ▼
Game disconnected
pokemon's Avatar
noen som vet hva man må gjøre får å få igang epsxe ? jeg får det ertt å slett ikke til. hadde vært greit hvis noen kunne hjelpe meg
Delta 2.01 ePSXe auto configuration tool?
Game disconnected
pokemon's Avatar
vell, fikk lastet den ned, men det virker som jeg trenger bios fil å gpu plugin :S
Sitat av pokemon Vis innlegg
vell, fikk lastet den ned, men det virker som jeg trenger bios fil å gpu plugin :S
Vis hele sitatet...
Du kan laste ned Tekken 3 online-pakken som ligger på Torrentz sin søkemotor. Den kjører en epsxe-versjon hvor bios- og gpu-plugin allerede er lagt inn. Søk på "tekken online" på torrentz sin motor, og du finner den.

Har selv brukt denne til å spille FIFA 2000 på nett, Tekken på nett og MTV Sports Snowboarding. Det som er kjekt med denne pakken som du får på torrentz, er at du også får med nettspill-klienten Kaillera.