Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 310
hei er en daglig røyker og trenger ny hasj pipe. Noen som har forslag? må være liten og grei å ta i lomma, gått igjennom et par piper nå. etter tid kjøper jeg ny ettersom de blir for skitne til at jeg vil fortette å bruke den (vasket de ofte) Så det jeg lurte på var om det var noen andre inn-gjorde hasj røykere som har em kul liten tass som funker fjell hadde det vært fett, den jeg hadde nå var veldig grei å vaske og hadde choke å hele pakka.
Jeg har gitt opp vasking av hasjutstyr. En av grunnene er at når jeg vasker det, så blir det skittent et annet sted, for eksempel i vasken der jeg heller ut vannet jeg har brukt for å vaske, sånn at vasken får et klissete lag med hasjlukt over hele greia, og det er vanskelig å vaske av i seg selv.

Jeg kjøper en maispipe på shangri-la og røyker med den til den går helt tett og kjøper ny.
Hva med å lage eple? Får nødvendigvis ikke så mye oppi hver bowl, men funker. Og du kan få i deg frisk frukt når du er ferdig me den.