Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1918
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Buprenorfin, stilnoct, paralgin forte, brus, og kanskje ket?
Nei
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har allerede tatt alt det utenom ket. Men over en periode på 24 timer.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvorfor? Hvilke skader kan det evt gi på kroppen?
Nei.

Ikke prøv en gang.
All buprenorfin fungerer som motgift på paralginer.??.? Om det var det du skrev..
Klem på ett 100 mikro, helt utkokt,like smart.
Dør du sannsynligvis.

Våkner alltid med skader badet i blod noen dager senere. Kjipt som faen.
Men gud det er deilig.
Sist endret av slitenRealist; 2. juli 2023 kl. 07:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Skyter det ikke. Mener å mikse det som oralt inntak
Jeg har kombinert alt dette og mer, men jeg anbefaler det ikke. Siden det er snakk om spredd utover ett døgn så vil det sikkert gå helt fint, men det er risikabelt allikevel, særlig siden du ikke nevner noen doser og tidspunkt.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Fikk tidenes bad trip i natt. Anbefales ikke
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har aldri vært så redd og sikker på at jeg skulle dø som jeg var i natt. Jeg var livredd for samboer, jeg gikk igjennom og fikk flashbacks fra hele barndommen. Jeg hylgrein og var så redd. Jeg så ting ifra barndommen og kroppen min beveget seg som om jeg levde i det jeg drømte/så. Det var veldig intenst.

Tok 4 stilnoct og lot være å sove. Men det som slo meg ut var nok å røyke tror jeg.
Sitat av slitenRealist Vis innlegg
Nei.

Ikke prøv en gang.
All buprenorfin fungerer som motgift på paralginer.??.? Om det var det du skrev..
Klem på ett 100 mikro, helt utkokt,like smart.
Dør du sannsynligvis.

Våkner alltid med skader badet i blod noen dager senere. Kjipt som faen.
Men gud det er deilig.
Vis hele sitatet...
Ser du blander buprenorfin(subutex) med fentanyl plaster her. 100mcg/h bup plaster er nok ikke rare greiene, men fentanyl i 100mcg/h er veldig bra, det er de sterkeste fentanyl plastrene man får.
Savner da jeg fikk tak i det selv, det er veldig mange år siden nå. Var helt fantastisk å blande med heroin. Har aldri fått så god effekt før.
Fentanyl ja, bup nei :-)

Ble bare forbanna, når jeg leser dumme ting.
Mente han kunne klemme på med ett 100mikrogram plaster, som varer i 3 dager.
Å er det sterkeste smertestillende man får.
Å daua.
Men ser jeg har uttrykt meg litt feil, for de som ikke vant med her….
Sist endret av slitenRealist; 3. juli 2023 kl. 11:13.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har aldri vært så redd og sikker på at jeg skulle dø som jeg var i natt. Jeg var livredd for samboer, jeg gikk igjennom og fikk flashbacks fra hele barndommen. Jeg hylgrein og var så redd. Jeg så ting ifra barndommen og kroppen min beveget seg som om jeg levde i det jeg drømte/så. Det var veldig intenst.

Tok 4 stilnoct og lot være å sove. Men det som slo meg ut var nok å røyke tror jeg.
Vis hele sitatet...
Det var jo ikke så lurt, jeg anbefaler deg i fremtiden å lese grundig om et stoff før du putter det i kroppen din. Psychonautwiki og Erowid er fantastiske steder og starte, i tilegg finner du masse erfaringer både her og på ulike Reddits.

Hadde du giddet og sette av 15 minutter til dette hadde du funnet ut at Zolpidem(virkestoffet i Stilnoct), faktisk er psykedelisk i høyere doser. Så det at du begynte å trippe når du valgte å holde deg våken er ikke så rart.
Sist endret av Bolebenny; 4. juli 2023 kl. 00:35.
Folie à deux
Så lenge du ikke tar 1000x anbefalt dose så ser jeg ikke problemet med annet enn coke.
Høres ut som en særdeles rotete blanding du kanskje ikke vil huske en døyt av. Stilnoct gir hvertfall meg svarte hull, spesielt ved kombinasjon med noe potenserende
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare det å ta buprenorfin etter opiater, er jo nok til å føkke opp kvelden din. Har du hørt om "kræsj"?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bare det å ta buprenorfin etter opiater, er jo nok til å føkke opp kvelden din. Har du hørt om "kræsj"?
Vis hele sitatet...
Det vil ikke gi noe særlig krasj med mindre man er avhengig, det er også veldig usannsynlig at man vil oppleve framtvunget abstinsens(precipitated withdrawal) av å ta subutex etter litt kodein.

Han skriver jo heller ikke at han tok subutexen etter PF’en, om det du sier stemmer så ville han jo ha merket det, noe han tilsynelatende ikke gjorde.

Det er bra at du passer på, da. 🫱🏼x🫲🏽
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Det vil ikke gi noe særlig krasj med mindre man er avhengig, det er også veldig usannsynlig at man vil oppleve framtvunget abstinsens(precipitated withdrawal) av å ta subutex etter litt kodein.

Han skriver jo heller ikke at han tok subutexen etter PF’en, om det du sier stemmer så ville han jo ha merket det, noe han tilsynelatende ikke gjorde.

Det er bra at du passer på, da. 🫱🏼x🫲🏽
Vis hele sitatet...
Tar pf på kvelden eller ettermiddag som oftest. Subutex morningen etterpå. Fast hver morning
Hvorfor ta det først, og så spørre etterpå..?
Det er en greie jeg ikke greier å forstå.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ville nok spredd det utover en helg. Hvilke doser er det snakk om?
Altså jeg ville dersom ikke opiater i blodet startet med bulrenorfin i små doser uten toleranse er det en god rus som varer i maaange timer..
Om jeg ble trøtt av rusen jekka opp formen med brus.


Spart stilnoct til jeg skulle sove, for syntes ikke det er noe særlig rekreasjonelt. Samt varer "rusen" bare times tid. Spart føttene til en annen dag evt når du får vondt. Får ikke no nevnverddig rus av paralgin uten å utsette levra for skadelige mengder paracetamol.

Men det er meg.