Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2014
Hei!
Jeg har kjøpt meg en sånn ting som gjør at jeg kan kjøre hdmi på macen. Er det mulig for meg å koble ps3 til macen og spille på ps3 på macbook skjermen?

Takk for svar
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Det går ikke. Macen har bare output
Cocaine Cowboy
Marcel Domini's Avatar
Trådstarter
Hva må jeg gjøre så det funker? Hva må jeg kjøpe? Sjekk han karen her: http://www.youtube.com/watch?v=ye5S38oc7zY
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Han bruker noe som heter easycap. De pleier å ha en sinnsykt input lag. Easycap, hdpvr o.l blir brukt for å filme gameplay, ikke til å spille igjennom pcen.
Cocaine Cowboy
Marcel Domini's Avatar
Trådstarter
Så det finnes ikke noe bra alternativ for meg?
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Kjøpe en liten skjerm?
Cocaine Cowboy
Marcel Domini's Avatar
Trådstarter
Har dårlig råd om dagen og verker etter å spille gta v som bare ligger på bordet! Hvor er det jeg får tak i en easycap i norge?
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Teknik og Clas Ohlson har det tror jeg.

Teknik har!
Sist endret av HanDuck; 22. september 2013 kl. 17:49.
Cocaine Cowboy
Marcel Domini's Avatar
Trådstarter
Ødelgger det macen eller ps3 at jeg bruker det sånn?

mener du teknik magasiner?
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av Marcel Domini Vis innlegg
Ødelgger det macen eller ps3 at jeg bruker det sånn?

mener du teknik magasiner?
Vis hele sitatet...
Ødelegger på ingen måte. Teknikmagasinet ja
Cocaine Cowboy
Marcel Domini's Avatar
Trådstarter
@HanDuck: Takk for hjelpen! Skal prøve å få kjøpt meg det imorgen !
▼ ... over en uke senere ... ▼
Cocaine Cowboy
Marcel Domini's Avatar
Trådstarter
Har kjøpt meg easycap nå, og lastet ned easycap viewer nyeste versjonen. Men jeg får ikke opp det vinduet mann spiller av og innstillingene er utilgjengelige. Hva må jeg gjøre? Takk for svar
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av Marcel Domini Vis innlegg
Har dårlig råd om dagen og verker etter å spille gta v som bare ligger på bordet! Hvor er det jeg får tak i en easycap i norge?
Vis hele sitatet...
Kan du ikke kjøpe billig eller evt. få en pc-skjerm du kan bruke?
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av Marcel Domini Vis innlegg
Har kjøpt meg easycap nå, og lastet ned easycap viewer nyeste versjonen. Men jeg får ikke opp det vinduet mann spiller av og innstillingene er utilgjengelige. Hva må jeg gjøre? Takk for svar
Vis hele sitatet...
Spring tilbake til butikken og lever den tilbake.
Jeg beklager å si det, men tiden det tar fra du røren joysticken, til noe skjer på skjermen din er uendelig lang, for meg tar det ca. 10-15 sekunder før det skjer noe på skjermen, hvordan i alle dager skal du klare å gjøre noe som helst på spillet da?

Ontopic
Hold inne av/på knappen til den piper to gang, fra avslått modus.
Cocaine Cowboy
Marcel Domini's Avatar
Trådstarter
Bor på et sted der det ikke er lov med pc-skjerm eller tv på rommet. Derfor må jeg bruke easycap løsningen! Hjelp?

Sitat av sam500 Vis innlegg
Spring tilbake til butikken og lever den tilbake.
Jeg beklager å si det, men tiden det tar fra du røren joysticken, til noe skjer på skjermen din er uendelig lang, for meg tar det ca. 10-15 sekunder før det skjer noe på skjermen, hvordan i alle dager skal du klare å gjøre noe som helst på spillet da?

Ontopic
Hold inne av/på knappen til den piper to gang, fra avslått modus.
Vis hele sitatet...
Jeg gjør det, men det kommer opp beskjed "No supported capture hardware was found". Hjelp?