Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1257
Jeg og en kompis har akkurat fått levert 30 flein hver som vurderes bli spist NÅ. Når dette er sagt, jeg har aldri spist flein før.
Har søkt litt rundt her og der, og vet jo litt erfaringsmessig fra andre hold hvordan det fungerer. Har vært borti lsd engang tidligere, og det er vel en grunn for at det bare ble den gangen... Mange sier rusen kan sammenlignes, så derfor er jeg pittelitt skeptisk. Men akkurat her og nå er jeg kjempeklar og har bare positiv tankegang og tenker kjør på! Lurer egentlig bare litt på om det er noe dere kan anbefale for å gjøre turen og kvelden vår max? Hvordan er det å røyke bønne på flein? Negativt? Positivt?
Stresser jeg meg for mye inni det her nå kanskje? Sikkert nok, men takk for svar uansett
Sitat av aboveab Vis innlegg
Jeg og en kompis har akkurat fått levert 30 flein hver som vurderes bli spist NÅ. Når dette er sagt, jeg har aldri spist flein før.
Har søkt litt rundt her og der, og vet jo litt erfaringsmessig fra andre hold hvordan det fungerer. Har vært borti lsd engang tidligere, og det er vel en grunn for at det bare ble den gangen... Mange sier rusen kan sammenlignes, så derfor er jeg pittelitt skeptisk. Men akkurat her og nå er jeg kjempeklar og har bare positiv tankegang og tenker kjør på! Lurer egentlig bare litt på om det er noe dere kan anbefale for å gjøre turen og kvelden vår max? Hvordan er det å røyke bønne på flein? Negativt? Positivt?
Stresser jeg meg for mye inni det her nå kanskje? Sikkert nok, men takk for svar uansett
Vis hele sitatet...
spis det i morgen, effekten varer lenge har jeg hoort, og siden det er et phsykadelie vil jeg foreslaa at dere er ute og det er sol. lyst etc...
er ganske likt bare det går i bølgedaler på flein, er kjempe digg å røyke men kan bli da litt hefftig en stund, men 30 delt på 2 er jo egentlig ikke noe særlig tripp da så blir en veldig mild tur isåffal. så bør røykes på

ja gjør det nå

kok opp 2 kopper med vann i ein kjele å hell i soppen å la den stå små trekke i 10 - 15min så drkk
Tja, har aldri prøvd flein spesefikt, men andre sopper. Og når det kommer til sopp så vil jeg si at du burde vente til i morgen. Lys og natur = bra på sopp.
Tips og triks må være noe slikt som at du må passe på at dere kan være på et sted hvor dere kan være uavbrutt i en del timer, helst god stemning og folk, og ikke noen som stresser, ikke ta sopp en dag du har krangla heavy med dama f.eks. En good trip kan plutselig bli veldig bad hvis du havner i feil tankegang. Anbefaler deg også og ikke sosialisere med folk generelt ute når du er på sopp.
Ellers, have fun

Edit: Røyke cannabis på sopp er lungt, men vent til du merker at soppen kicker inn 4 real.
Sist endret av Doc. Lester; 26. oktober 2010 kl. 02:57.
Trådstarter
11 5
Sitat av DMTlover Vis innlegg
er ganske likt bare det går i bølgedaler på flein, er kjempe digg å røyke men kan bli da litt hefftig en stund, men 30 delt på 2 er jo egentlig ikke noe særlig tripp da så blir en veldig mild tur isåffal. så bør røykes på

ja gjør det nå

kok opp 2 kopper med vann i ein kjele å hell i soppen å la den stå små trekke i 10 - 15min så drkk
Vis hele sitatet...
ikke 30 delt på 2 30 hver
Trådstarter
11 5
Sitat av Poopur Vis innlegg
Tja, har aldri prøvd flein spesefikt, men andre sopper. Og når det kommer til sopp så vil jeg si at du burde vente til i morgen. Lys og natur = bra på sopp.
Tips og triks må være noe slikt som at du må passe på at dere kan være på et sted hvor dere kan være uavbrutt i en del timer, helst god stemning og folk, og ikke noen som stresser, ikke ta sopp en dag du har krangla heavy med dama f.eks. En good trip kan plutselig bli veldig bad hvis du havner i feil tankegang. Anbefaler deg også og ikke sosialisere med folk generelt ute når du er på sopp.
Ellers, have fun

Edit: Røyke cannabis på sopp er lungt, men vent til du merker at soppen kicker inn 4 real.
Vis hele sitatet...
Hehe, jeg er jente og krangling med "dama" el andre kjipe ting er vel kanskje ikke helt deeeer Tenker vi kjører på og prøver oss frem her og nå. Føles riktig. Vi koser oss godt i hver sofa og vet vi ikke blir avbrutt eller skal noe før tidlig onsdag morning. Vi får satse på det fortsatt funker bra inntill det blir lyst på morningen, er ikke akkurat så lenge til akkurat. Så får vi utforske litt da.. Takk for feedback!

Hehe, sikkert utrolig dumt spm... Men hvilken fremgangsmåte er best? Tee? Spise det? Hvordan?

Sitat av DMTlover Vis innlegg
åja hehe da får dere en medium tur kanche med den styrken som er i soppen i år vill jeg tippe bestemt deg?`blir det raport`?
Vis hele sitatet...
Blei til at vi spiste 30 hver istedenfor og koke og styre Kanskje det kanskje, ønsk meg goood trip!
30 flein er en finfin dose hvis du vil ha en morsom og fet trip. Stikk ut og kikk på stjernehimmelen!