Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 3471
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Dokumentar på TV2 Zebra om medisinsk Marijuana! Følg med selv om det er litt ut i programmet
Hun som stammet må være det morsomste jeg har sett på lenge
Orginaltittel på denne? Passer seg ikke akkurat nå, men kanskje senere...
Sitat av otium Vis innlegg
Orginaltittel på denne? Passer seg ikke akkurat nå, men kanskje senere...
Vis hele sitatet...
"In pot we trust" er orginaltittelen.
her ligger part 1 , bare å sjekke resten alle ligger på yb

http://www.youtube.com/watch?v=yqWtYyL94IE
Flott at de sender cannabis relaterte dokumentarer på Tv! Har sett den selv
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Trådstarter
Den var jo ganske bra, men var det ikke litt rart at det var flere folk som røyka mens de kjørte??
Sist endret av Tomacco; 29. juni 2010 kl. 11:05.
Sitat av Zolantor Vis innlegg
Hun som stammet må være det morsomste jeg har sett på lenge
Vis hele sitatet...
Morsomste? Si meg, hjerte ditt er ikke av stein? Du spiser ikke barn til frokost?

Sitat av Tomacco Vis innlegg
Den var jo ganske bra, men var det ikke litt rart at det var flere folk som røyka mens de kjørte??
Vis hele sitatet...
Kjørte? Jeg så en som røket når han kjørte båt, resten gjorde det utenfor bilen uten at man så at de kjørte etterpå.

Uansett, det var en sterk dokumentar, med mye gode poenger. Verdt å se!
Sist endret av tafsern; 29. juni 2010 kl. 12:47.
Sitat av tafsern Vis innlegg
Morsomste? Si meg, hjerte ditt er ikke av stein? Du spiser ikke barn til frokost?



Kjørte? Jeg så en som røket når han kjørte båt, resten gjorde det utenfor bilen uten at man så at de kjørte etterpå.

Uansett, det var en sterk dokumentar, med mye gode poenger. Verdt å se!
Vis hele sitatet...

Da har du gått glipp av mye for han ene duden røyka weed på vei til jobben i bilen for å ro seg ned. Ja og stamminga henens var helt hilarious , men ja kjipt :P
Absolutt beste fra dokumentaren er dette, selv om all argumentasjonen fra motstandssiden var av vanlig propagandisk kvalitet.

Forøvrig fantastisk å se at begge parter så tydelig vet hva de prater om..
Sist endret av Zepur; 29. juni 2010 kl. 14:18.
Wow. Det var sterkt å se hun som stammet sånn, men etter et par-tre hits, klarte hun å prate tusen ganger bedre enn før. Sterkt. Nesten så jeg fikk tårer i øynene og tenke 'hva er det som gjør at staten ikke bare legaliserer det'. I alle fall til medisinsk bruk. Skulle faen meg vært skutt i huet de som har laget den dustete, teiteste loven. Det gjelder omtrent alle land.
Sitat av tafsern Vis innlegg
Morsomste? Si meg, hjerte ditt er ikke av stein? Du spiser ikke barn til frokost?
Vis hele sitatet...
Jeg sluttet med og spise barn til frokost, legen sa det ikke var sunt. Begynte og lege på meg litt rundt låra så jeg bestemte meg for at nok er nok.

Men det var ganske morsomt, jeg synes synd på henne å alt det der men jeg kan ikke si noe annet enn at jeg lo. Det ble veldig irriterende etterhvert dog.
Så ikke innslaget på TV da jeg ikke har en..men etter hva som er skrevet om her, tror jeg godt jeg vet hvilken det refereres til. Det er viktig å få staten til å innse at det ikke er noe galt med denne planten, jeg ikke liker å kalle dop.
Jeg kan vel heller være så forsiktig med å si at jeg har en medfødt hjertefeil. Jeg kan få kramper og besvime.
Rett før disse krampene får jeg lette stikk som en advarsel. Så får jeg voldsomme smerter. Røyker jeg noen trekk (trenger ikke mer enn to-tre trekk!) slapper jeg av og hjertemusklene får hvile. Selv om alle rundt meg og min lege er klar over dette, og vet det er det eneste som hjelper, så får jeg ikke noe papirer på at jeg kan det, da planten er ulovlig. Vi kan kjøpe beroligende urte-te på butikken, men å røyke beroligende urter kommer du i fengsel.

Jeg har en lidelse jeg prøver å leve med, samtidig som jeg må kjempe mot norske lover for at jeg kan gjøre det som er grunnen til at jeg sitter her i dag.

Veldig glad for at mediaNorge har tatt problemstillingen under lupen. hurra.
▼ ... over en måned senere ... ▼
denne går nå på tv2
Noen som husker det sistaten han ene svarte fyren sier hvor han snakker om hvorfor de tar de som røyker.
Han sier noe som "We take with us baggage from the past" og så noe annet "and then we dont know what the baggage is about" eller noe slikt.
Ellers en flott dokumentar.
Sitat av Kirie Vis innlegg
Noen som husker det sistaten han ene svarte fyren sier hvor han snakker om hvorfor de tar de som røyker.
Han sier noe som "We take with us baggage from the past" og så noe annet "and then we dont know what the baggage is about" eller noe slikt.
Ellers en flott dokumentar.
Vis hele sitatet...
Ja, så det nå for en halvtime siden. Hva var det som var så galt sakt med det?
Var ingenting galt med det, tvert imot. Likte godt det han sa og hvordan han sa det. Husker bare ikke alt han sa.
Fantastisk dokumentar.

Sitat av Kirie Vis innlegg
Noen som husker det sistaten han ene svarte fyren sier hvor han snakker om hvorfor de tar de som røyker.
Han sier noe som "We take with us baggage from the past" og så noe annet "and then we dont know what the baggage is about" eller noe slikt.
Ellers en flott dokumentar.
Vis hele sitatet...
Du kan se dokumentaren her, sitatet du er ute etter kommer på rundt 56:50. http://topdocumentaryfilms.com/in-pot-we-trust/
Sitat av Kirie Vis innlegg
Var ingenting galt med det, tvert imot. Likte godt det han sa og hvordan han sa det. Husker bare ikke alt han sa.
Vis hele sitatet...
Åja, nei jeg oppfattet som om du syns det var "teit" sakt, men ellers bra dokumentar

Så feil kan man ta.
digga når de to damene skulle kjøpe seg en pipe, spesielt hu eldeste som ga de artigste blikkene jeg har sett fin dokumentar
da har ikke du sett mye morsomt i løpet av ditt liv ^^
finner den på googlevideo også, http://video.google.com/videoplay?do...9097762&hl=en#
gleder meg til å se den^^